מנהלת חטיבת בר לב ענת עומר
מנהלת חטיבת בר לב ענת עומר

"רמסו את כבודי, עברתי לינץ'": ראיון בלעדי עם מנהלת חטיבת בר לב

ענת עומר הגישה תלונה במשטרה: "קיבלתי הודעות נאצה, ברמת איומים. יש אנשים שהתאבדו בגלל שיימינג כזה". ניצן וויסברג שחשפה את מספר הטלפון של המנהלת: "מאשימים את הקורבן"

פורסם בתאריך: 13.6.18 12:21

מנהלת חטיבת בר לב בכפר סבא, ענת עומר, הגישה תלונה במשטרה נגד הפעילה החברתית נגד הדתה בבתי הספר, תושבת הוד השרון ניצן וויסברג. וויסברג, נזכיר, פרסמה את מספר הטלפון של עומר בעקבות מחאת המכנסיים של תלמידות החטיבה, מה שגרר "התקפה" של הודעות לטלפון של המנהלת. הבוקר השביתה הנהגת ההורים את הלימודים בבית הספר למשך שעתיים במחאה על ה"שיימינג", לדבריהם, שעברה המנהלת לאחר שהמקרה התפרסם והתברר שהתלמידות נענשו. בראיון בלעדי עם עומר היא חושפת בפני צומת השרון את ההודעות שקיבלה ואומרת: "רמסו אותי כבן אדם פרטי וגם כאשת ציבור".

"הבוקר אנחנו לומדים שיעור באזרחות", אומרת עומר, "אבל בסדר, אנחנו נתגבר ונתמודד. אנחנו חזקים. כאישה וכאם לשלוש בנות שחונכו על ערך השוויון בין המינים, אני יכולה לומר שעברתי לינץ' מטורף רק בגלל שמישהו רצה לקבל במה. מספר הטלפון שלי הוא חסוי ולא מופיע בשום מקום. יש טלפון בבזק שרשום על שמי, שהוא של אמא שלי. אבל אני קיבלת את ההודעות בנייד הפרטי שלי. כנראה שאותה גברת שפרסמה את המספר היא חברה של אחת האימהות בבית הספר וקיבלה ממנה את המספר. קיבלתי הודעות נאצות, ברמת איומים, סילוף של העובדות והוציאו אותי אדם שוביניסט שלא ראויה לחנך".

תלמידות חטיבת בר לב במחאת המכנסים הקצרים

תלמידות חטיבת בר לב במחאת המכנסים הקצרים

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

בואי רגע נחזור אחורה, הבנות הגיעו עם מכנסיים קצרים במחאה על מה שהן מכנות אפליה בין בנים לבין בנות.

"הבנות האלה דיברו איתי לראשונה ביום שישי בעת הצגת התוצרים השנתיים של התלמידים, כשהיו פה נציגים של העירייה והורים. הן החליטו לעשות פרובוקציה. בתקנון כתוב בצורה מפורשת שבנים ובנות צריכים ללכת עם מכנס עד הברך".

הן נענשו באותו היום, בגלל שהעזו למחות.

"הן נשלחו להירשם כמו שכתוב בתקנון. אמרתי להן בשיחה שאני עושה זאת כי זה מה שכתוב, והוספתי שאם יש להן תחושה שמפלים אותן לרעה, יש רכזת שכבה, סגנית ומנהלת שאפשר לדבר איתן. לפני שאתן עושות מחאה צריך לפנות בצינורות המקובלים. אם זו התחושה שלהן, וזאת תחושה קשה, בואו אלי. הן ישבו אצלי לשיחה ביום ראשון ואמרו 'פנינו לכמה מורות ולא נענינו'. אמרתי שאני אעלה את זה בישיבת ניהול – ואם זה אכן קרה אעשה הכל כאחראית על המורים כדי לטפל בזה. אבל כבר באותו היום, עוד לפני שהספקתי לבדוק, הן פנו לתקשורת. יש פה הרבה מאוד בנים שנרשמים על תלבושת. התחלתי לבדוק ומורה אחת אמרה שהיא הפנתה אותן אלי. הן בחרו לא לפנות אלי כי ההליך הפרובוקטיבי והמחאתי קרץ להן יותר. כל הפרויקטים שלנו באזרחות עוסקים במחאה – אבל אמרתי יש פה דרך שצריך לעבור".

בסך הכל מדובר בתלמידות כיתה ט' שחשו באפליה. הן בכל זאת נהגו בדרכים הדמוקרטיות המקובלות כדי להביע את מחאתן, כפי שאתם לימדתן אותן בבית הספר.

"התחושה צריכה להיות מבוססת על משהו. אם הן היו פונות אלי ולא הייתי עשוה כלום, תכפישו אותי. יש כאן משהו לקוי. גם אני וגם אנשי חינוך רבים מרגישים שהיד קלה על ההדק – לא נעשה כל בירור, כל הפרסומים הם חד צדדים, אף אחד לא שמע שישבתי עם הבנות ואמרתי להן שאני מטפלת בנושא. ישר לרוץ לתקשורת? הן פנו לתקשורת ביום ראשון מיד אחרי השיחה איתי. גם בבית הספר המורים לימדו את התלמידים איך עושים תהליך של מחאה וזו לא הדרך".

חלק מההודעות שקיבלה ענת עומר:

ההודעות שקיבלה ענת עומר מנהלת חטיבת בר לב

ההודעות שקיבלה ענת עומר מנהלת חטיבת בר לב

 

ההודעות שקיבלה ענת עומר מנהלת חטיבת בר לב

התקשורת לא נתנה לך במה?

"צריך לתת כבוד לאנשים. פה רמסו את הכבוד שלי, רמסו אותי כבן אדם פרטי וגם כאשת ציבור. תבדקו את אמיתות הדברים לפני שאתם מפרסמים. הן היו בהעצמת בנות, בפרויקטים שונים של הליך פדגוגי שמקנה מיומנויות במאה ה-21, וגם כשבודקים איתי לבסוף מצטטים רבע ממה שאמרתי. אני בדקתי, אמרתי את הדברים, הצוות קיבל הנחיות ברורות איך לנהוג. תכבדו את זה שאני איתכן. אתן יוצאות נגדי – על מה ולמה?".

וויסברג היא פעילה נגד הדתה בבתי הספר.

"אין כאן שום הדתה, אנחנו מאשרים את הכל, מלמדים לחשוב עצמאית, יש פה ייצוג לכל המדינה. יש פה בית ספר מאוד ליברלי, ובמשרד החינוך אומרים לנו שאנחנו מתקרבים לפעול בערכים של בית ספר דמוקרטי. אני בחיים לא אתן יד לאפליה נגד התלמידים שלי. הקלות הבלתי נסבלת של ללחוץ על ה'סנד' בלי לחשוב על כך שעומד מאחורי זה אדם עם רגשות שלא עשה שום דבר, היא בלתי נסבלת".

נשמע שאת מאוד פגועה.

"בהחלט. אני לא פגועה מהתהליך, כל עוד הוא נשאר פה בין כותלי בית הספר. ברגע שזה יצא לתקשורת זה איבד פרופורציה לחלוטין. אתם לא יודעים איפה זה ייגמר ואפשר לאבד שליטה. אין לי מילים לתאר את הפגיעה בי, זה לא יכול להיות. חלק מהאנשים אני בכלל לא מכירה. אנשים התאבדו בגלל שיימינג כזה. אבל לי יש אנשים שעומדים מאחורי, ההנהגה משביתה את בית הספר עם קריאה לשמור על ערכים של הידברות. אנחנו לא חפים מטעויות וגם אם טעינו אנחנו יודעים להגיד סליחה, אבל תנו לנו אפשרות לבדוק את הדברים".

ההודעות שקיבלה ענת עומר מנהלת חטיבת בר לב

 

ההודעות שקיבלה ענת עומר מנהלת חטיבת בר לב

 

 

וויסברג בתגובה: "יש לנו נטייה בחברה, ולצערי עוד יותר במערכת החינוך, להאשים את הקורבן. כבר מספר שנים, בכל שנה עולה לכותרות סיפור אחר מבית ספר אחר על בנות שנאלצות לסבול או נוהל מפלה או אכיפה מפלה של נוהל לכאורה שוויוני לגבי מכנסיים קצרים. וזה ממשיך. אותן בנות כיתה ט' שהופיעו בכתבה ב'כאן' חשפו את עצמן, בשמן המלא, כדי להביא את האפליה וההשפלה שהן חוות מאחורי שערי בית הספר הנעולים לידיעת הציבור. זה מעשה אמיץ של קורבנות שאינן מוכנות להיות קורבנות. עכשיו מאשימים אותן שמחו, מאשימים אותן שהעזו ללכת לתקשורת, מאשימים אותן שדפקו עכשיו את הבנים כי יקפידו יותר על אורך המכנסיים שלהם. ועל הדרך מאשימים גם את מי שעומד לצדן. זה נקרא להאשים את הקורבן".

מה זאת אומרת?

"בסוף אנחנו מדברים על טיפוח תרבות אונס בתוך מוסדות החינוך שלנו. בנות, ובעיקר בנים, מקבלים מסר שחשוב שבנות ילכו מכוסות, שזה בכלל להגנתן, כדי שלא יאנסו אותן. זה מסר מאוד מסוכן. תרבות האונס והאשמת הקורבן הרסנית לנו כחברה ובטח לנערות מתבגרות. העובדה שאותה כתבה חשפה את פניהן ושמותיהן של הקורבנות והגנה על שמו של בית הספר והמנהלת, נראה לי מעשה שלא יעשה. זה העמיד אותן חשופות וגונן על מי שבמודע או לא פגע בהן, ובכך הפך את הקורבנות לטרף קל. בסוף, צריך לקרות כאן תהליך של ריפוי בתוך קהילת בית הספר. אבל הריפוי הזה חייב להיות מבוסס על לקיחת אחריות ואי האשמת הקרבן. לנהל בית ספר זה תפקיד עם כוח עצום ואני מאמינה שמעבר לאי נעימות שתמיד כרוכה בביקורת, בטח ביקורת ציבורית, טובת הילדים והילדות תעמוד לעיני כולם והתקרית הזו תביא ליותר פתיחות, קבלה, צמיחה ופריחה של קהילת בית הספר כולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

40 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם הערות כאלה כל כך מפריעות לה היא באמת לא בעסק הנכון. קצת פרופורציה

  2. הורה

    הקורבן פה זה הילדות בבית הספר שמופלות – לא המנהלת שקיבלה הודעה או שתיים קצת לא נעימות. קצת פרופורציות!!!

  3. שגיא

    צודקת המנהלת. יש לי בת בבית הספר הנ"ל. חלק מחינוך זה לנסות לפתור בעיות ביחד. מסתמן שהאמא תוך כדי שלהוב הילדות בחרה בדרך הפופוליסטית, שלא לאמר בהמית ואנרכיסטית. מוטב לאותה אמא, להסתכל פנימה, לתוך ביתה ולבצע בדק בית על החינוך שהיא נותנת לילדיה בכסות של נאורות. אגב, אני סופר חילוני כך ששנינו, כנראה, באותו צד של המתרס.

  4. ליאורה

    המנהלת לא קורבן! כדאי שתפנים את זה! ביישה ילדות בבית הספר אותו אמורה לנהל ועכשיו בוכה שעושים לה את אותו דבר. לא נעים! נכון?
    לא צריך לאיים או לפגוע, צריך להעמיד אותה וכל מנהל בית ספר חילוני אחר שחושב לפנייה שניתן להם להחליט עבורנו. דעי ולמדי מה תפקידך במערכת, את אמורה להקנות לילדים מידע והשכלה, לא נסות ולחנך אותם בערכים שונים מאלה של הוריהם!

  5. בושה

    המנהלת מטנפת בתקשורת על ילדות הכיתה ט', כאילו שהן שוות לה. אומרת שבן אחר היה יכול להתאבד. אלה דברים קשים שלא בטוח שנערה בת 14 יכולה להתמודד איתם. חינוך בתחת שלי

  6. זיוה

    אוי-יוי-יוי. הקוזקית הנגזלת. ביוש כזה לבנות, צריך להיות עילה לתלונה למשטרה נגדה.

  7. דני

    המנהלת הזו צריכה להתפטר או להיות מפוטרת במיידי!!!!
    לא ייתכן שבמדינת ישראל תהיה אפליה כזו בין בנים לבנות, ולא ייתכן שמנהלת במוסד חינוכי ממלכתי תעסוק בלהאשים את הקורבנות במקום לעסוק בחינוך

  8. אמא דל תלמידה מבר לב

    די כבר להיות יפי נפש הגיע הזמן שתפנימו שהנוער שלנו נראה ככה כי אתם ההורים עוזרים להם לא לקבל מסגרת חוקים ותקנון וככה זה גם בצבא
    תתעוררו ותעזרו לילדים שילמדו לכבד מסגרות ואם הם לא מסוגלים יש בתי ספר דמוקרטים

  9. רונית

    כאמא בחט"ב בר לב חשוב לי לציין כי ענת המנהלת היא אדם המנהל את בית הספר בצורה מאוד דמוקרטי, הצעידה את החטיבה אלפי דורות קדימה. חבל שכל נושא הצניעות של הבנות העלה את שם בית הספר לכותרות . לא מדובר בשום הדתה – התקנון של בית הספר קובע שיש להגיע עם מכנס עד הברך גם בנים וגם בנות. הבנות בחרו ביום שכזה שמפאר את פועלם של התלמידים כיום להפגנת דעתם לרעה!!!!!!!!!!!! לו נגשו ובכותלי בית הספר היו מציגים למורות או למנהלת את אשר על ליבם הנושא היה נפתר עוד באותו היום. 20 הבנות הינן קומץ של בנות שהחליטו לפרוק כל עול . מותר לבוא לבית הספר עם מכנס עד הברך . אבל הבנות בחרו להציג את עצמם בצורה לא צנועה. לא יקרה כלום אם הן ילכו עם מכנס ברמודה ואחה"צ עם מכנסוניים שלא משאירים מקום לדימיון. גם ככה זה גיל מלא בהורמונים. כאמא לילדה בוגרת אוכל לומר שאחה"צ אפשר ללכת עם מכנס קצרצר אבל לא במסגרת חינוכית כפי שקבע התקנון שהוצג לתלמידים הם אלה שאישרו אותו. חשוב לציין שאולי ההורים לאותן בנות במקום לגבות אותן במעשיהם אלה יסבירו לבנותיהם שכל אחת ש"מסתירה טפח מגלה טפחיים" כי בימים אלה הבנות בלבושם זה לא משאירות מקום לדימיון…

  10. גלית

    לא "הוציאו אותך שוביניסטית שלא ראויה לחנך". את דאגת להראות היטב שזה בדיוק מה שאת. אני מקווה שלמרות הגישה שלך, הבנות שלך יקבלו יחס שונה ושווה, כמו שמגיע לכל אדם. קוראת את זה וכל מה שאני שומעת זה "אוי יו יו יו יוי". חבל שגם עכשיו את לא מבינה מה לא בסדר במה שעשית. כל הכבוד לבנות האמיצות!

  11. חגית

    שיח מכבד הוא שיח חשוב, מכבד משני הצדדים. המורים את התלמידים אבל גם התלמידים את המורים.
    פה נראה כי תוכננה פרובוקציה דווקא ביום חשוב של הצגת תוצרי למידה, אני הורה והייתי ביום הזה בבית הספר. ההתרגשות והעשייה היו בשיאם.
    היה מקום לשיח בעניין זה, כן זה חשוב אבל הדרך היא לוחמנית מגמתית ובעיקר פוגענית.
    ובסוף קבוצת הבנות בפרובוקציה מכוונת גרמה לשלוש שנים של שכבה בוגרת להסתיים בטעם רע כולל פגיעה במסיבת הסיום ובאווירה הכללית של כל הבוגרים.
    חבל.

  12. רחל

    לאמא של.תלמידה מבר לב- אני אמא לשלושה ילדים בבית הספר הדמוקרטי בכ"ס. גם אצלנו יש חוקים ומכבדים אותם. זו לא אנרכיה זו דמוקרטיה. אם את כועסת על המנהלת זה בסדר אבל בהחלט לא צריך להכפיש את הביהס הדמוקרטי. שימי לב למה שאת כותבת, בבקשה.

  13. דני

    כל הכבוד לניצן, ובושה למנהלת בית הספר. זה לא בית ספר דתי! בנים ובנות שווים אצל החילונים והאנשים החופשיים, וכל תירוץ, הסבר ובטח האשמת האחר במקרה זה מעידה על הפרימיטיביות והחשיכה בה מתנהלת הנהלת בית הספר. מקווה שהמנהלת הזו תקבל סטירה (מטאפורית) ראויה, שתעיר אותה ותסביר לה היכן היא חיה. לא הספיק רק לפני מספר שבועות ההפרדה בין בנים לבנות מפחד הדתיים בבת ספר בכפר סבא? לא למדו?

  14. מיכאלה

    השאלה הראשונה היא למה המנהלת לא עונה באופן מפורש שבנים מקבלים תלונות על אותם מכנסים קצרים. כי זה פשוט לא נכון…

    המנהלת גם לא מבינה שהעולם השתנה. אי אפשר חדשים לברר דברים בועדות לא קיימות או הנהגות הורים לא מתפקדות.

  15. אבא לילד בחטיבה

    ההורים שחינכו את הבנות הנל צריכים להתבייש…..אין להן ערכים של חינוך ומשמעת.כל פיפס רצים לתקשורת….בגלל זה החברה שלנו מדרדרת כי אתם ההורים לא מחכנים את הבנות לציית לנהלי בית ספר. המנהלת צודקת…..

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    את רמסת את כבוד הבנות. תתביישי
    .
    אנחנו לא בבני ברק. לא רוצים הדתה.

  17. אייל

    גלגול עיניים לשמים, לאורך כל השנה האפליה הזו מתרחשת באופן קבוע, נעשו פניות כלפי מעלה אך דבר לא השתנה, אין פה הדתה, בית הספר חילוני לחלוטין ללא סממנים דתיים כלל, נעשתה פה אפליה על רקע מגדרי, בנות הופלו באופן קבוע ,בידיעה, אישור והסכמת המערכת, האופציה היחידה שקיימת היא שהגב' עומר אינה יוצאת מחדרה במהלך כל שעות הלימודים ולכן לא ראתה את התופעה.
    כאב לילדה בבית הספר אני מציע להנהלת המוסד המכובד הזה כי ישנו את דרכיהם, ביתי לא תגיע במכנסונים גם אם זה יתאפשר – קוראים לזה חינוך, מצד שני להסתובב כל הקיץ במכנס ארוך כי הוא חייב להסתיר את הברך….. נו באמת זו הגזמה….. קחו את האירוע הזה כלקח, תפנימו שיש צורך בשינוי, תפתחו ראש ותבצעו רפורמה בנושא.

  18. אמא

    כתוב במפורש יש תקנון שאומר צריך מכנסיים עד הברך. עכשיו תסתכלו בתמונה ותראו איפה הברך ואיפה המכנסיים. הבת מימין למשל לובשת מכנסיים עד הברך, בעוד בנות אחרות לובשות מכנסיים שמגיעים הרבה מעל הברך. אז….. מה הבעיה לשלוח אותן להרשם? אפשר לחשוב?? הכל נהיה "הדתה" אפילו כשהילדות בבירור לא באו עם מכנסיים באורך שנדרש בתקנון. זה סימן להורים לתעורר ולהפסיק לחנך את הילדים שהם צודקים בהכל. אם הבנות רוצות מכנסיים קצרים הן יכולות ללבוש אותן רק לבדוק שזה באורך המתאים.

  19. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל ההורים יפי הנפש שתוקפים את המנהלת למעשה מחפים על חוסר יכולתם לחנך את ילדיהם להתנהגות נאותה ולציות לחוקים, ועוטפים זאת באיצטלה של "הדתה" או אפליה. אין בבר לב כל הדתה או אפליה אבל מורגש ניסיונם של מעט הורים לחבל בעבודה החינוכית הברוכה של המנהלת והצוות החינוכי.טוב תעשו אם תחדלו לאלתר להתערב בשיקולים הפדגוגיים ותבהירו לילדיכם שאין כל פסול בשיתוף פעולה עם נהלי בית הספר. אם הם אינם מוצאים חן בעיניכם , קיימו דיאלוג עם הצוות החינוכי שוודאי יגלה אוזן קשבת

  20. משתמש אנונימי

    המנהלת הכי גרועה שאפשר לשים, פשוט בושה למשרד החינוך ובכלל מביישת את מדינת ישראל, עדיף שפשוט יחליפו מנהלת לדעתי.

  21. דג'נגו

    דווקא בכפר סבא שמחשיבה את עצמה כעיר נאורה וליברלית הורים מתבהמים, ממהרים להתלהם ובעיקר מנותקים מהעובדות.. העיקר לצעוק על הדתה.. יותר טוב תחנכו בבית ילדות קטינות שמסתובבות עם ישבנים בחוץ.. איפה השובניזם? בנים הולכים עם מחשופים והבנות לא? בנים מגיעים לבי"ס עם מכנסונים?
    בהמות, רדו מהעץ.. החטאתם בגדול. והפרובוקציה?
    טעות חמורה בידכם.. בי"ס אינו דמוקרטיה וכשעוברים על חוקיו נשלחים להירשם.
    ולא, אני לא נציג או שלוח של מי מבית ספר. סתם בחור בן 35 תושב העיר שבא לו לבכות ממה שנהיה מהעיר הזאת ומהמדינה.. הכל בשם חופש הפרט עלאק.. איכס

  22. אזרחית

    זה השיימינג? נראה לי די עדין… את (לכאורה) נתת יד או בחרת להתעלם מאפליה מתמשכת לאורך כל השנה ומה שבטוח מעכשיו תשכילי לאכוף את השיוויון בין בנים ובנות. אז קיבלת שיעור באזרחות. אם היית נותנת לבנות ציון לשבח במקום לצאת ולהתבכיין, להאשים אותן ולהתקרבן היית יוצאת גדולה!

  23. קוראת

    כבוד צריך לתת, לא לקחת. לא רמסו את כבודך כי אין לך כזה, מתקיפה ילדות בנות 14 שתחת חסותך. מצאי תחום שהולם את יכולותיך, חינוך הוא בבירור לא התחום בשבילך.

  24. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה דיסאינפורמציה מכוונת ……
    בתור אבא לתלמידה בשכבה – הבנות רצו לעורר דיון על חוסר השוויון בין בנות לבנים בנושא הלבוש , הן עשו את זה באופן מכובד – לא באו עם מכנסונים !!! ולא דיברו על הדתה.

    חבל שהרבה מבוגרים תופסים טרמפ עליהן במקום לעודד אותם למחאה תרבותית ולגיטימית.
    במקום שיעור בהעצמה אנחנו מפחידים את הילדים
    חבל מאד

  25. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "רמסו את כבודי" – מה שאת עושה יום יום לתלמידים וצוות המורים שלך !
    מנהלת בשיטת דיקטטורה וצרחות ≠ לא מנהלת

    אכן משיגה הישגים במיצ"ב (מה שהיה גם לפני שהגעת אז אל תזקפי את ההישגים לזכותך אלא לצוות המורים שכבר שנים עובד במסירות בבית הספר) אך הילדים לא אוהבים להגיע לבית ספר ורבים מצוות המורים בורחים ואלו שימשיכו בוכים ולא יגידו דבר… אמרנו כבר דיקטטורה ?
    ברגע שלמישהו היה האומץ לעשות מעשה כמו שאת עושה ביום יום אז את מתבכיינת… אז עכשיו את מרגישה כמונו, נכון קשה !
    הגיע הזמן שתקחי שעור או שניים (כנראה הרבה יותר) בניהול כי את ממש לא שם או שפשוט שימי את המפתחות ותני למנהל/ת אמיתי להוביל את דור העתיד.

  26. אמא

    כמה תגובות לכאן או לכאן רק שרוב ההורים שבעד המחאה והדרך שבה היא נעשתה מתנהגים בדיוק כמו הילדים שלהם ועכשיו אני מבינה איפה הילדים התחנכו.
    אף אחד בבית הספר לא דבר על המכנסיים אלא על
    ה ד ר ך ועל העיתוי.כאמא לתלמידה בבית הספר מר לי שככה מכפישים זה כל כך רחוק ממה שההורים מספרים.
    ענת מלווה אותנו מבית הספר היסודי סורקיס ויאמר לזכותה שלחנך היא יודעת .

  27. בר לב

    אני לא יודעת כמה זה נכון אבל הבנתי שמי שדאגה להוציא הכל לתקשורת בקשה פרסום לעצמה ורכבה על גבם של הבנות שלא תיארו לעצמן שזה יגיע לידי כך שהמנהלת תהיה מאוימת ובית הספר יוכפש.
    הבנות הביעו מחאה לגבי החוקים ולא אישית כלפי המנהלת.

  28. תלמידה מבר לב

    פשוט בושה! בושה שבבית הספר הזה לא מקבלים אותנו! כמה אנחנו מנסים לדבר ובכל זאת כלום לא עוזר!
    הדבר שהכי מגעיל שביום השביתה כאשר הגענו לבית הספר דיברו איתנו על המקרה בעין אחרת: האשימו את הבנות , אמרו שהן הגזימו ועשו דרך ממש לא נכונה! פשוט בושה שבית ספר מגדיר את עצמו כדמוקרטי ובכלל לא מקשיב לנו. תמיד מאשים. תמיד יש אפלייה ועד שסוף סוף מישהו עשה עם זה משהו ככה מאשימים אותו! נראה לכם הגיוני?!

  29. תלמידה מהבית ספר בר לב

    המנהלת הזאתי היא המנהלת הכי גרועה שיש ! על השיימינג הזה היא מדברת?! מגיע לה הרבה יותר! עשתה אפלייה במשך שנה שלמה ותאמינו לי הבנים אצלנו מגיעים עם מכנסיים ממש קצרים ואף אחד לא אומר להם מילה!

  30. גוני

    כל עוד כללי הלבוש שיוויוניים לבנים ולבנות לגיטימי לדרוש מכנסיים שאינם קצרים מדי. גם אבירת החילונים וייסברג לא תרצה שיגיעו לב"ס בתחתונים.

  31. קורא

    לפחות בצילומי ההודעות שבכתבה אין שום דבר שקרוב לאיום או אפילךו דברי נאצה.
    כן יש הודעה אחת עם הערה סקסיסטית.
    המחאה של התלמידות סופר לגיטימית, והמנהלת סתם מתקרבנת.
    די עם האפלייה!

  32. אחד שיודע

    חייבים ההורים והתלמידים לכבד את הגבולות ששמים לילדים במסגרת בית הספר.
    שמשתמשים באותן גבולות אינטרסנטים ליצירת מעין הדתה או תרבות אונס חוטאים לילדים, הורים ולמערכת החינוך.
    הערך החינוכי שהתלמידות ספגו מסתכם באים לצור שיימינג על אדם אחר תוך צדקנות ילדותית.
    חבל לי על המנהלת ועל התלמידות.

  33. תומר

    בלי שום קשר למי צודק ומי לא – הפעילה החברתית נגד הדתה – שאני לגמרי חושב שהמטרה שלה היא מטרה נעלה – עברה פה בעצמה על החוק בצורה שלא מתקבלת על הדעת ואני מקווה שהמנהלת תגיש נגדה תלונה. היא חשפה את מספר הטלפון של המנהלת בפומבי ללא אישורה וזה לא מקובל בשום צורה.

  34. קשרים וחא כישורים

    מינוי אעשי של בן חמו.. לפטר אותה מהחטיבה מיידית!

  35. בועז

    ההודעות שהיא קיבלה ענייניות ומכבדות. נראה שקשה לה לקבל ביקורת.

  36. נילי

    למה רצו לתקשורת? –> רצה לכל כלי תקשורת אפשרי להתבכיין במקום ליצור שיח ענייני עם התלמידים

  37. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אחד שיודע אתה חושב שאתה יודע יותר מידי כשאתה לא יודע כלום!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר