יובל קדוש. צילום עזרא לוי
יובל קדוש. צילום עזרא לוי

היו"ר החדש של הנהגת ההורים בכפר סבא: יובל קדוש

קדוש, יו"ר בית הספר הדמוקרטי, מאמן אישי, מנכ"ל הפועל כפר סבא בעבר, שהתפרסם כשנאבק להציל את חיי בתו עמית, גבר על שי ארן שהתמודד מולו. "האתגר המרכזי הוא קודם כל לאחד את השורות בהנהגה", אמר

פורסם בתאריך: 15.11.19 04:00

יו"ר בית הספר הדמוקרטי יובל קדוש נבחר אמש (חמישי) ברוב קולות כיו"ר הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא. הוא התמודד מול יו"ר הנהגת ההורים חטיבת הביניים בר לב שי ארן (אינהורן). קדוש הודיע מבעוד מועד על התמודדותו ואילו ארן הכריז שיתמודד רק ביממה האחרונה.

קדוש: "אני שמח ומודה לכולם על הבחירה ועל האמון שקיבלתי. אני מאמין שיש אתגרים רבים להתמודד איתם. האתגר המרכזי הוא קודם כל לאחד את השורות בהנהגה, להתביע את חותמנו במעורבות בנעשה במערכת החינוכית בעיר ולרווחת הילדים שלנו, שבסוף הכל נעשה למענם. נשב ונקבע ועדות, המטרה שלי שההנהגה תפעל יחד כגוף אחד. אני מודה לסיגל קוצ'מן על עשייה ללא ליאות למען הילדים שלנו, ועל אהבת חינם ללא פשרות למען הילדים בעבודה סיזיפית ולא מתפשרת. היא הטביעה את חותמה על המוסד הזה שנקרא הנהגת ההורים העירונית".

קדוש, בן 49 נשוי ואב לשלושה, התפרסם כאבא של עמית, שמדינה שלמה התגייסה כדי להציל את חייה לאחר שחלתה בלוקמיה קשה כשהייתה בת שש. אחרי מאבקים רבים היא עברה השתלת מח עצם חדשנית בקרוליינה הצפונית שבארצות הברית. קדוש היה הפנים של המאבק, אב נחוש שלא מתכוון לוותר, שהפך עולמות והרים מבצע חסר תקדים להתרמת דגימות מח עצם.

הוא נולד בשיכון עליה בכפר סבא וגדל בעיר. כנער היה תקליטן ועבד בחנות “דיסקוליט” של ורדה וממה שיינפיין, שיחק כדורגל עד גיל נוער ואוהד הפועל כפר סבא וגם היה מנכ"ל המועדון. בין עיסוקיו סיים יובל לאחרונה לימודי אימון והתמחות במנטורינג אישי והוא מלווה אנשים בהתמודדויות עם משברים, שינוים והצבת יעדים והשגתם.

ארן, דור שלישי לתושבי כפר סבא; ממשפחה של מורים ומנהלי בתי ספר בעיר. נשוי ואב לשתי בנות הלומדות במערכת החינוך. בנקאי כ- 25 שנים, בתחום הבנקאות הפרטית, במוסדות פיננסיים בינלאומיים בארץ ובחו"ל. בוגר תיכון כצנלסון ותנועת הצופים בכפר סבא. הקים את פעילות הצופים בשכונה הירוקה בעיר בשבט שליט ועמד בראשו כחמש שנים.

שי ארן

כפי שכתבנו בחודש שעבר, יו"ר ההורים העירונית סיגל קוצ'מן נאלצה לסיים את תפקידה לאחר שלא נבחרה כיו"ר ההנהגה בתיכון הרצוג שבה לומד בנה. גורם בהנהגת ההורים אמר לצומת השרון: "סיגל שימשה בתפקידים שונים בהנהגת ההורים קרוב ל-20 שנה וכבר הייתה יו"ר בעבר. זו למעשה תקופת הכהונה השנייה שלה. אין ספק שהיא תרמה רבות להנהגה ולעשייה החינוכית בעיר ואנחנו מאחלים לה הצלחה בהמשך".

סיגל קוצ'מן. צילום אריה אברמזון

סיגל קוצ'מן. צילום אריה אברמזון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חתיכת בטלן

    יובל קדוש בסוף הקדנציה: ״אני הצלתי את ועד ההורים העירוני מירידה לליגה א׳״

  2. אחד שיודע

    מקווה שיצליח, הנהגה מושחתת, בעלי אינטרסים.
    בכלל, צריך לבדוק מי "עומד מאחוריו" ואיך זה שברגע האחרון מי שבמקור היתה אמורה להתמודד מולו משכה את מועמדותה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר