אברהם וגאולה צמח. צילום פרטי
אברהם וגאולה צמח. קרדיט פרטי

שוד הקשישים האלים בחגור: חשוד שלישי נעצר. הרביעי עדיין נמלט

נגד החשוד השלישי, תושב השטחים, הוגש היום כתב אישום עבירות של שוד מזויין, קשירת קשר לביצוע פשע ושהייה בלתי חוקית בישראל

פורסם בתאריך: 20.2.20 17:48

המשטרה עצרה חשוד שלישי, תושב השטחים, בחשד למעורבות בשוד האלים שאירע במושב חגור בחודש נובמבר, אז נכפתו ונשדדו בדירתם זוג קשישים תושבי המושב, אברהם וגאולה צמח, על ידי ארבעה גברים. בסוף חודש ינואר עצרה המשטרה שניים מהחשודים וכעת, כאמור, נעצר חשוד שלישי.

המשטרה: פוענח שוד הקשישים האלים במושב חגור. שניים מהחשודים עדיין נמלטים

"הצמידו לנו סכינים לגרון ולבטן. היינו קרובים למוות": זוג קשישים נכפתו ונשדדו בביתם

השוד אירע ב-22 בנובמבר 2019. מחקירת האירוע התברר כי ארבעה רעולי פנים, חמושים בסכינים, פרצו לדירתם של בני הזוג, דרך חלון המטבח, בזמן שהזוג ישב בסלון הבית. החשודים קשרו את ידיו של הקשיש באמצעות שרוך נעליים ואת הקשישה באמצעות כבל של טלפון. הם הדביקו בד ונייר דבק לפיהם של הקשישים תוך שהם מאיימים עליהם ומכוונים לעברם סכין.

הם שדדו כסף מזומן בסך של 7,000 שקלים ועוד 1,000 דולר, צמידים שענדה הקשישה ואת השעון שענד הקשיש, חמישה מכשירי טלפון ותכשיטים נוספים. בהמשך, אחד החשודים דקר את הספה בסכין שהחזיק בידו תוך כדי שהוא מאיים על הקשיש. במהלך השוד, החשודים הצמידו סכין לעבר הקשישים ואיימו עליהם כי ישחטו אותו וכי אם יזוזו ידקרו אותם.

"חוקרי המשטרה הצליחו בחקירה מאומצת, תוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה, להתחקות אחר פעילות החשודים והתברר כי ליישוב הגיעו ארבעה חשודים ברכב, אחד מהם נשאר לשמור על הרכב שחנה מחוץ ליישוב ושלושה חשודים נוספים פרצו לבית ושדדו את הקשישים", מסרה המשטרה, "נגד שניים מהחשודים – בן 23 מכפר קאסם, ובן 22 מהכפר ת'לות שבשטחים, הוגשו כתב אישום ובקשת מעצר עוד ביום 26.1.20. ב-13 בפברואר עצרה המשטרה חשוד שלישי, בן 24 מהכפר ברוכין בשטחים, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. היום הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של שוד מזויין, קשירת קשר לביצוע פשע ושהייה בלתי חוקית בישראל. יחד עם כתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר