אברהם וגאולה צמח. צילום פרטי
אברהם וגאולה צמח. קרדיט פרטי

המשטרה: פוענח שוד הקשישים האלים במושב חגור. שניים מהחשודים עדיין נמלטים

במשך כמעט שעה היו אברהם וגאולה צמח בעיצומו של סרט אימה. הבוקר הודיעה המשטרה שעצרה חשודים בשוד האלים. מחר אמור להיות מוגש נגדם כתב אישום

פורסם בתאריך: 26.1.20 14:51

משטרת ישראל הודיעה כי פענחה את השוד במושב חגור בחודש נובמבר, במהלכו נכפתו זוג קשישים בביתם ונשדדו. החשודים, תושב כפר קאסם ותושב השטחים, נעצרו באחד ב-7 בינואר והשני ב-9 בינואר ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. ביום חמישי שעבר הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם מחר (ב') כתב אישום. שני חשודים אחרים עדיין בגדר נמלטים.

הראיון עם הזוג צמח בנובמבר בצומת השרון: "הצמידו לנו סכינים לגרון ולבטן. היינו קרובים למוות"

לפי המשטרה, ביום 22.11.19 לפנות בוקר, התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לדירה ביישוב חגור. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי מספר חשודים פרצו לדירתם של בני הזוג אברהם (76) וגאולה (69) צמח ביישוב, איימו עליהם בסכינים ושדדו אותם. מחקירת האירוע התברר כי החשודים פרצו לדירה לפנות בוקר בזמן שבני הזוג ישבו בסלון. החשודים פרצו לדירה רעולי פנים דרך חלון המטבח כשהם מצויידים בידיהם בסכינים. עוד עלה מהחקירה כי החשודים קשרו את ידיו של הקשיש באמצעות שרוך נעלים ואילו את הקשישה קשרו בידיה באמצעות כבל של טלפון. החשודים אף הדביקו בד ונייר דבק לפיהם של הקשישים תוך שהם מאיימים עליהם ומכוונים לעברם סכין.

עוד התברר כי החשודים פרצו לדירה ואמרו לקשיש: "שב אני אומר לך, זה שוד", ושדדו מהבית כסף מזומן בסך של 7,000 שקלים ו-1,000 דולר, שדדו מהקשישה צמידים שענדה לידיה ואת השעון שענד הקשיש לידו וכן שדדו חמישה מכשירי טלפון ותכשיטים נוספים. בהמשך, אחד החשודים דקר את הספה בסכין שהחזיק בידו תוך כדי שהוא מאיים על הקשיש. במהלך השוד, החשודים הצמידו סכין לעבר הקשישים ואיימו עליהם כי ישחטו אותם וכי אם יזוזו, ידקרו אותם.

חוקרי המשטרה הצליחו בחקירה מאומצת להתחקות אחר פעילות החשודים. התברר כי ליישוב הגיעו ארבעה חשודים ברכב, אחד מהם נשאר לשמור על הרכב שחנה מחוץ ליישוב ושלושה חשודים נוספים פרצו לבית ושדדו את הקשישים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר