גיל שוחט צילום גדי דגון
גיל שוחט צילום גדי דגון

השבוע בכפר סבא: חורף חם עם שוקו וסיפור, מפגש מוזיקלי עם גיל שוחט

וגם: תפריט החורף החדש של הקוסטנזה והתערוכה החדשה של הזוג מזרחי

פורסם בתאריך: 7.1.18 10:30

# מועדון יום א' ברייזל מזמין אתכם להרצאה מרתקת בנושא טקסטים נבחרים. והפעם הרצאה של פרופסור דן לאור שידבר על טקסטים נבחרים של כמה יוצרים שכתבו בתש"ח והגיבו באופנים שונים, על מאורעות אותה שנה: ש"י עגנון; נתן אלתרמן; אורי צבי גרינברג; ס. יזהר וחיים גורי. יום ראשון בשעה 10:00, בית רייזל, רחוב גאולה 12 כפר סבא. מחיר הכניסה 25 שקלים.

# נוהל פתיחת שבוע בקופי טרי. יום ראשון בבר-מסעדה כולל פינוקים, מוזיקה טובה ומבצעים שאסור לפספס, החל מיין + אדממה ללא תחתית ב-69 שקלים, וגם כל סוגי הבירות מהחבית + אדממה, ללא תחתית, ב-89 שקלים.

# סיפור לחורף. במרכז קהילה ונוער לזרוס מזמינים אתכם למשחקיה, לאחר צהריים חורפי, עם סיפור חורף ושוקו חם. הפעילות מיועדת לגילאי שלוש עד שש. יום שני בשעה 17:30, מרכז לזרוס, רחוב פרוג 1 כפר סבא. מחיר הכניסה עשרה שקלים.

# מפגש מוסיקלי. המוזיקאי והמנצח גיל שוחט מגיע לאודיטוריום בית ספיר למפגש "שטייטל וברודווי – ידידים או אויבים", עם האמנית, נגנית הקלרינט אורית אורבך. בתוכנית: יצירות מוכרות, כולל בלדת כנר על הגג, פולנק וסונטה לקלרינט. יום שלישי בשעה 17:00, אודיטוריום בית ספיר.

 

# חורף חם בבר הקוסטנזה. על כל פריט שתזמינו פעמיים מהתפריט (אוכל או אלכוהול), תקבלו את השלישי חינם. בנוסף, השבוע הושק במקום תפריט חורף עם שלל משקאות שיחממו אתכם, כולל שוקו מקופלת חם, סנגריה חמה וסיידר חם, וגם קומבינציות אבסנט בוער למעיזים. שלישי, החל מהשעה 21:30.

# התערוכה From Black & White – מתוך שחור לבן, של זוג האמנים הכפר סבאים אסנת אקהויז-מזרחי ועומרי מזרחי ,נפתחת בגלריה "Artמבט". התערוכה חושפת יצירות בהשראת צילומים נדירים מאלבומים של תחילת המאה הקודמת. פתיחת תערוכה ושיח גלריה ביום רביעי בשעה 20:30. הכניסה מרחוב רופין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר