להקת סול טריין
להקת סול טריין

סוף שבוע בכפר סבא: טיול במושבה ומוזיקה שחורה

וגם: הרצל מצייר את הרצל, דני שושן מגיע לרטרו, וכמה מסיבות שוות במיוחד

פורסם בתאריך: 12.1.18 07:26

# ביום שישי (12.1), ייצא מבית ספיר בכפר סבא, בשעה 9:30, סיור היסטורי של מוזיאון כפר סבא. את הסיור תעביר שרונה לימן, והמשתתפים יעברו בין אתרי "שביל ראשונים", ממרום "הארמון" בקצה המערבי של המושבה כפר סבא, דרך כיכר המושבה במרכז ועד בית נורדשטיין בקצה המזרחי. ההשתתפות בעלות 30 שקלים. התשלום במקום. יש להביא סכום מדויק. טלפון להרשמה: 09-7640868.

שרונה לימן. צילום: עזרא לוי

שרונה לימן. צילום: עזרא לוי

# המופע המוזיקלי "הם בזמר הזה"' מחכה לכם ביום שישי (12.1) בשעה 10:00, בבית ספיר. עם קובי לוריא ויעקב נווה, במופע עמוס להיטי עבר.

# להקת סול טריין תופיע ביום שישי בצהריים בקנין ערים, עם מיטב השירים והניגונים של ענקי הסול, האר אנד בי, הפאנק והדיסקו,  מסטיבי וונדר ועד צ'קאה קאן, ממייקל ג'קסון ועד פרינס. 12:15, הכניסה חופשית.

להקת סול טריין

להקת סול טריין

# סופ"ש כייפי במיוחד מחכה לכם בקוסטנזה בר, עם מבצע שווה במיוחד: על כל חצי ליטר אלכסנדר אמברה מהחבית תקבלו און דה האוס צ'ייסר ערק, וויסקי או וודקה בטעמים לבחירתכם.

הקוסטנזה

הקוסטנזה

# אנחנו ממליצים לתת גיחה בסופ"ש למידל בר בכפר סבא, שם מחכה לכם דיג'יי שימי גרין על המוזיקה, פינוקי אלכוהול על הבר ואנשים יפים. שישי (12.1), החל מהשעה 22:00.

מידל בר

מידל בר

# להקת אפטר מידנייט (דני שושן, אלי חדד ומשה דוידסון) חוזרת להופעה נוספת ברטרו פנקייק בר בקניון כפר סבא הירוקה, ואתם מוזמנים לחזור בזמן לימים בהם הרוקנרול חי ובעט עם שלל להיטים של להקות הרוק הטובות בעולם בליווי גיטרות וריקודים. שישי (12.1) בשעה 21:30.

דני שושן. צילום יח"צ

דני שושן. צילום יח"צ

# האמן הכפר סבאי ישראל הרצל מציג, לראשונה בכפר סבא, את התערוכה שלו "הרצל מצייר את הרצל" – ציורים שלו את קרוב משפחתו, חוזה המדינה בנימין זאב הרצל. את התערוכה אצרה סנפירה פינס. הפתיחה החגיגית בשבת (13.1), בשעה 18:30, בית האמנים ברחוב גלר 4.

עבודה של ישראל הרצל

עבודה של ישראל הרצל

לנגב או לסובב? שולחן שלכם, בחירה שלכם. בד"ר גונזו בכפר סבא, מחכים לכם בכל מוצ"ש עם ליין חדש – פותחים שולחן בגונזו. מדובר בליין מפנק במיוחד שכולל יין וצ'ייסרים ללא הגבלה, סלטים מתחלפים ומוזיקה ים תיכונית שעושה שמח לכולם.

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר