רוד ראגאן אנד דה דיל
רוד ראגאן אנד דה דיל

סופ"ש בכפר סבא: שלוש הופעות חיות וסרט אחד

רוד רגאן אנד דה דיל עם בלוז חסר פשרות, סוניה ג׳ייקוב ושלישיית הבוגלו בערב חם של סול וג'אז, אילן גרינברג ולהקתו שרים את מתי כספי, יוני רכטר ושלמה גרוניך

פורסם בתאריך: 19.1.18 10:47

# במופע הצהריים בקניון ערים ביום שישי (12:15), יתארחו השבוע רוד רגאן אנד דה דיל, למופע של בלוז ורוק חסר פשרות. קולו של רוד רגאן, הלוא הוא דור נגר, זמר מוערך במוזיקה הישראלית, מזכיר את רוברט פלנט (לד זפלין) ומושפע מוואן מוריסון. הוא ולהקתו יופיעו עם שירים של הביטלס, ואן מוריסון וזמרי סול שחורים בהופעה משובחת במיוחד. במקרה של גשם המופע יתקיים בתוך הקניון.

רוד ראגאן אנד דה דיל

רוד ראגאן אנד דה דיל

# ברטרו בר בכפר סבא מופיעים ביום שישי סוניה ג׳ייקוב ושלישיית הבוגלו (עמיר דוד, רוני צור ותום פלג) לערב קצבי שכולו להיטי סול, אר אנד בי וג'אז מכל הזמנים. מתחילים ב- 21:30. כניסה + דרינק – 50 שקלים.

רטרו פנקייק בר. צילום אריק מור

רטרו פנקייק בר. צילום אריק מור

# במסגרת התערוכה "הרצל מצייר את הרצל", של האמן ישראל הרצל על קרוב משפחתו חוזה המדינה, תתקיים ביום שבת, בשעה 11:00, בבית האמנים, הקרנת הסרט "בנימין זאב הרצל' בנוכחות הבמאי אל טל-אל. רחוב גלר 4.

# בואו לשיר עם הזמר אילן גרינברג ולהקתו בערב זמר עמוס להיטים של שלושת הגדולים – מתי כספי, יוני רכטר ושלמה גרוניך. יום שבת, בשעה 20:30, במרכז קהילתי על שם גלר, ברחוב מור בשכונת הדרים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר