הטיילר דרדן
הטיילר דרדן

השבוע בכפר סבא: שלישי שמח בברים, הדרבי ההיסטורי יוצא לדרך

וגם: יוסי אלפי מארח את ענקי הרדיו, גיל שוחט מארח את אבי קושניר, ספריית הילדים מארחת את הארי פוטר

פורסם בתאריך: 21.1.18 10:10

# מועדון קריאה הארי פוטר מקיים מפגש בספריית הילדים בבית ספיר, עם הספרנית נועה זיידמן. יום ראשון (21.1), בשעה 16:00, מגיל עשר ומעלה. ללא תשלום. רחוב ירושלים 35.

הארי פוטר. צילום יח"צ

הארי פוטר. צילום יח"צ

# בקופי טרי המחודש מכריזים על HAPPY HOUR מראשון עד רביעי, בין השעות 18:00 ל-21:00, עם 1+1 על כל הבירות. בימי רביעי יש ליין חדש במקום – ערב ערק עם צ'ייסרים בחמישה שקלים.

הקופי טרי

הקופי טרי

# המופע המוזיקלי רופש והגיטרה מגיע למפגש להורים וילדים (גילאי שנה עד שש), שכולל סיפור, שירה והשתתפות פעילה של הקהל. שני (22.1), בשעה 17:30, במרכז ברחוב שרת 6.

# מרכז גלר מזמין הורים וילדים, ביום שלישי (23.1) להפעלה המוזיקלית "ילד רוקנ'רול עם בנג'ו הגדול", מופע מוזיקלי בשילוב גיטרה ותיפופים עם שירי ילדות ישראלים מוכרים לצד שירים מקוריים בביצועים קצביים. הפעילות מיועדת לקטנטנים בגילאי שנה וחצי עד ארבע.
את הפעילות מעביר בן אדלר – "בנג'ו הגדול", והיא מתקיימת בימי שלישי אחת לשבועיים בשעה 17:30, בעלות 25 שקלים. יש להירשם מראש במרכז גלר, טלפון 09-7656132.

# ביום שלישי (19:05, לויטה) ייפגשו הפועל ובית"ר כפר סבא לדרבי היסטורי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הירוקים מגיעים למשחק מעודדים אחרי הניצחון על בני לוד בשישי, בעוד שהקבוצה הצנועה מליגה א' תנסה להמשיך את המסע המדהים שלה ולהדיח קבוצה שלישית מהליגה הלאומית. בקבוצות מצפים לחגיגה גדולה ומקווים כי לפחות 3,000 צופים יגיעו ללויטה.

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: עזרא לוי

# סיפורי רדיו של פעם מחכים לכם באודיטוריום בית ספיר עם יוסי אלפי, מספר הסיפורים שייקח אתכם בנבכי הזמן עם סיפורים ושירים, בהשתתפות כרמלה מנשה, מושיק טימור ושמואל שי. יום שלישי (23.1), בשעה 20:30, בבית ספיר.

יוסי אלפי. צילום אילן בשור

יוסי אלפי. צילום אילן בשור

# בקוסטנזה בר רוצים שתבואו בכל יום שלישי, גם בגלל הפינוקים החמים (שוקו מקופלת, סנגריה וסיידר חם), וגם בגלל מבצע יום שלישי – כל פריט שתזמינו מהתפריט פעמיים, תקבלו את השלישי בחינם (לא כולל קומבינציות וריפלים).

# בטיילר דרדן מחכה לכם ביום שלישי אווירת שוק עם מוזיקה טובה ומבצעים מיוחדים, כמו שלושה צ'ייסרים של ערק בתשעה שקלים.

הטיילר דרדן

הטיילר דרדן

# ובד"ר גונזו יש ביום שלישי את הליין השכונתי של שלי גרצ'אניק ואופיר ברגמן, עם סלסולים, דרבוקות, פלאפל, חומוס וגם שש בש. דיג'יי עדי דור על המוזיקה.

ד"ר גונזו

ד"ר גונזו

# מופע מחווה ללהקת הנח"ל יתקיים בבית רייזל, עם אוסף שירי הלהקה, ריקודים והרבה נוסטלגיה. רביעי (24.1), בשעה 20:00, בית התרבות ע"ש רייזל, רחוב גאולה 12.

# המנצח גיל שוחט מגיע להיכל התרבות בכפר סבא ויארח את אבי קושניר לקונצרט מיצירותיו של מוצרט. רביעי (24.1) בשעה 20:30.

גיל שוחט צילום גדי דגון

גיל שוחט
צילום גדי דגון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר