שלומי קוריאט. צילום תומר אפלבאום
שלומי קוריאט. צילום תומר אפלבאום

השבוע בעיר: סדנת אמן עם שלומי קוריאט, חגיגה יוונית עם מיקי גבריאלוב

עוד באירועי השבוע בכפר סבא: אנה זק עם מסיבת ריקודים מטורפת וחגיגה מוטורית בקניון

פורסם בתאריך: 5.8.18 07:07

# אנה זק בהופעה. במתחם אושילנד מכינים לכם שבוע עמוס באירועים לגדולים ולקטנים. ביום שני (6.8) תגיע כוכבת הילדים אנה זק להופעת ריקודים ענקית יחד עם מור ואלדד. ביום שלישי (7.8) תתקיים במתחם סדנת יצירה להכנת אקווריום דגים מיוחד ואישי. ביום רביעי (8.8 ) תתקיים סדנה להכנת עוגיות דגני בוקר מתוקות ופריכות. הכניסה לכל הפעילויות חופשית.

מתחם אושילנד. צילום עזרא לוי

מתחם אושילנד. צילום עזרא לוי

ביום רביעי (8.8) בערב תגיע לאושימרקט רונית זיגלשטיין. היא תספר על חייה כאשת עסקים עם משפחה מושלמת שנקלעת לרצף אסונות: התמוטטות כלכלית, גירושים, מעורבות בתאונת דרכים קטלנית, משפט ארוך וקשה וישיבה בבית סוהר, וגם התמודדות עם מחלת הסרטן, וכיצד הצליחה לצמוח מתוך הקושי ולהפוך למקור כוח ועוצמה גם עבור אחרים. מחיר הכניסה להרצאה 30 שקלים.

# הכוכבים של שלומי. באגף נוער, צעירים וקהילה בעיריית כפר סבא מזמינים את בני הנוער בכיתות ז’-יב’ לסדנת אמן עם השחקן שלומי קוריאט, שתתקיים ביום שני (6.8) בשעה 20:00 במרכז הנוער העירוני ברחוב דוד אלעזר 3. קוריאט, שחקן תאטרון וטלוויזיה וקומיקאי (‘שנות ה-80’, ‘הבורר’, ‘החברים של נאור’, ‘שלישית פרוזאק’) יגיע להרצאה מעוררת השראה על הכוח ללכת אחרי האמת שלך. לאחר ההרצאה הקהל מוזמן לשאול שאלות. הכניסה חופשית, יש להירשם מראש.

שלומי קוריאט. צילום תומר אפלבאום

שלומי קוריאט. צילום תומר אפלבאום

# מוזמנים לטברנה. ביום שלישי (7.8), בשעה 20:00, מוזמנים תושבי כפר סבא לחגוג בטברנה יוונית בכיכר העיר, שם יופיעו עם מיטב להיטי הזמר היווני אסי יחיאל ו”להקת האגדה היוונית”, שיארחו את הזמר מיקי גבריאלוב והזמר טריפונס.

מיקי גבריאלוב. צילום מגד גוזני

יחיאל הוא בן למשפחה יוונית של יוצאי סלוניקי שגדל על המוזיקה היוונית, ו”להקת האגדה היוונית” שתלווה אותו מורכבת מעשרה נגנים. גבריאלוב, אחד הזמרים המוכרים בתרבות הישראלית ישתף פעולה בהופעה עם הזמר טריפונס, יליד קפריסין המתגורר בישראל. הכניסה חופשית.

# המפתחות בפנים. בקניון כפר סבא הירוקה מתחילים את חודש אוגוסט עם פסטיבל מוטורי, שיתקיים בימים ראשון עד שלישי (5-7.8) בשעות 14:00-10:00 ו-19:00-16:00. הפסטיבל יכלול מתחמים שונים מעולמות הספורט המוטורים, כמו מכוניות מרוץ מקצועיות בשילוב מכשולים, מסלול קארטינג פדלים, מתחם מוטורי לקטנטנים, מתנפח ענק בצורת משאית, מתחם סדנאות יצירה בנושא מוטוריקה, מתחם משחקי מולטימדיה בנושא ועמדת צילום למזכרת על גבי אחד מרכבי הספורט הקלאסיים שיעטרו את רחבת הקניון.

קניון כפר סבא הירוקה. צילום יחצ

קניון כפר סבא הירוקה. צילום יחצ

ביום רביעי (8.8) בשעה 17:00 תעלה ההצגה “איתמר מטייל על הקירות“ על פי ספר הילדים המצליח. ביום חמישי (9.8) בשעות 20:00-16:00 תערך במתחם מסיבת קצף עם מתנפחי מים וצלם מגנטים שיתעד את החוויה. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר