X&Y מחווה לקולדפליי. צילום יח"צ
X&Y מחווה לקולדפליי. צילום יח"צ

ראשון עד שלישי בכפר סבא: קורס שפת הסימנים ותחרות חצים על הבר

בשלושת הימים הראשונים של השבוע, יתקיימו כמה אירועי פנאי ותרבות בעיר. ביום שישי, לאחר יום השואה, יתקיים מופע מיוחד בקניון ערים

פורסם בתאריך: 28.4.19 17:29

# הרצאה. בית מועצת הנשים מקיים בכל יום ראשון מפגשים לנשים בחופשות לידה בין השעות 9:30-12:30. הפעם, לכבוד יום כדור הארץ שחל ב-22.4, מזמינים אתכן להרצאה מרתקת ונשית על קיימות. בהרצאה תקבלו טיפים על פתרונות יצירתיים, בריאותיים וחסכוניים להורות ונשיות בין היתר חיתולי הבדים שחוזרים לאופנה, מרכז הקיימות העירוני (מרכז קיפוד) שהוקם במטרה להגיע לאפס פסולת בעיר ובסיום ההרצאה תוכלו לשאול כל שאלה שעולה על דעתכם.
את ההרצאה ינחו טל פלד מנהלת תחום חדשנות, וקרן שטרית באלי רכזת קהילה ומנהיגות תושבים מאגף קיימות וחדשנות בעיריית כפר סבא. בית מועצת נשים רחוב המייסדים 31 כפר סבא. המפגשים הינם בעלות סמלית – 20 שקלים. לפרטים נוספים: אורית טל' 054-6434557 מייל [email protected]

# הרצאה. היום (28.4) בשעה 20:30 יגיע צורי קינג לקפה אוגוסט שבקניון ערים להרצאה מרתקת על ספרו "מכן אתה ממשיך לבד" שמספר על ההחלטה ששינתה את חייו. ביום בהיר אחד לקח קינג את אופניו והחליט לצאת למסע – הקפת ישראל על אופניו עם תיקים, מספר קופסאות שימורים ומטרה – לתרום לנזקקים. במהלך שעות רכיבה אינסופיות הוא נתקל בצדדים מרתקים, ייחודיים, קשים ומאתגרים של ישראל, פגש דמויות מרתקות, חווה רגעי משבר ופגעי מזג אוויר. הספר מדבר גם על מסעותיו לרכס ההימלאיה והמפגש עם המקומיים, ועל הטבע המתפרץ של איטליה, צרפת ושוויץ. הכניסה חינם בהרשמה מראש.

# קורס שפת הסימנים. כפר סבא מסמנת מודעות מי מאיתנו לא היה שמח לדעת עוד שפה? עכשיו כולם מוזמנים לקורס מרתק שבסופו תוכלו לדבר שפה נוספת- שפת הסימנים הישראלית. הקורס יתקיים במרכז הצעירים בימי ראשון בין השעות 18:00-20:00 החל מהתאריך 28.4.19 למשך שישה שבועות (6 מפגשים).
עלות הקורס לצעירי כפר סבא 200 שקלים בלבד (במקום 330). לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר "תעביר את זה הלאה בשפת הסימנים" או בהודעה ליהונתן 054-3314515.

# זריקת חצים על הבר. ‏‏ביום שלישי‏ ‏(30.4) ‏בין ‏‏20:00‏‏ – ‏‏23:30‏‏‏ הארגון הישראלי לזריקת חצים IDO מזמין את כולם (מגיל 16) להירשם ולהשתתף בערב הליגה הישראלית לזריקת חצים בטיילר דרדן. התחרות מתאימה למתחילים, מנוסים, ומקצועיים באווירה מיוחדת וכיפית. מתחרים וצוברים נקודות כל שבוע ובסוף אולי תזכו באליפות בסוף העונה.

# ספורט. מחר (29.4) בשעה 20:30 בקפה ג'ו בקניון ערים, אוריאל דסקל ילמד אתכם שיעור במנהיגות. מי המנהיגים הכי גדולים בתולדות הספורט, האם יש להם תכונות משותפות והאם אפשר לראות את המנהיגות שלהם? ההרצאה משלבת סרטונים, סיפורים ושיעורים מקפטנים ענקיים כגון קרלס פויול, ביל ראסל, טים דאנקן, דידייה דשאן ואחרים. מחיר 49 שקלים. כרטיסים ניתן להשיג ב https://eventbuzz.co.il/lp/event/august?fbclid=IwAR1vy5HxzY2S5gAnPhOhV5juuHFwkfAXYwsdTiqzg1jixwUE8JEm1j4B9SA

# הופעה. אירוע נוסף יתקיים ביום שישי למחרת יום השואה. ביום שישי (3.5) בשעה 12:15 להקת X&Y מגיעה למקס מיוזיק בקניון ערים להופעת מחווה לקולדפליי. X&Y הישראלית בהנהגת הגיטריסט אמיר וויס נותנת רוח חייה ללהקה האנגלית ולשיריה. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר