עבודה של אחלם סמארה
עבודה של אחלם סמארה

המורים החדשים מציגים את הקשיים וההצלחות בתערוכה חדשה בבית ברל

פורסם בתאריך: 18.12.17 09:42

"מסע מאיר", תערוכה חדשה שנפתחה בימים אלה במכללה האקדמית בית ברל, מציגה עבודות אמנות של מתמחים ומורים חדשים, המתארים את הקשיים המלווים את הכניסה למערכת החינוך לצד ההצלחות והאהבה למקצוע. המתמחים והמורים החדשים יצרו מבע חזותי, המביע את ה"מסע המקצועי" שהם חווים במהלך שנתם הראשונה במקצוע.

"הנרטיב שנבחר כחוט מקשר לתערוכה הוא מודל 'מסע הגיבור' שהוצג על ידי ג'וזף קמפבל, בספרו 'הגיבור בעל אלף הפנים' בשנת 1949", נמסר מהמכללה, "עשר התחנות המתוות את המסע, מזמנות הסתכלות על עצמנו ועל חיינו המאפשרת לנו לזהות ולחיות במלוא הכוח והחיות את התפקיד אליו נועדנו. דרך 'מסע הגיבור' כל עובד הוראה מתעמת ומתמודד עם אירועים אישיים וחד פעמיים, עובר תחנות, המוליכות אותו משלב לשלב מחד, ומאידך מצטרף למסע מיתולוגי, שהינו מובנה ומוכר בכל תרבות אנושית. התערוכה מציגה מחווה ל-24 עבודות נבחרות שקיבלו פרשנות חדשה ומסקרנת. התערוכה משלבת בין עבודות וידאו, מייצגים אינטראקטיביים, כרזות, ומזמינה את המבקר להקשיב, לראות ולחוש".

 

יוזמת התערוכה היא ד"ר רימונה כהן מיחידת פורשים כנף במכללה. אוצרת התערוכה היא שרה הורוביץ, מסדנת העיצוב במרכז לתכנון לימודים. התערוכה תציג עד סוף יוני 2018 בבניין הספרייה המרכזית במכללה האקדמית בית ברל, והיא פתוחה לציבור הרחב. להזמנת סיורים מודרכים עבור קבוצות ניתן ליצור קשר עם ליאת ויצמן בטלפון 09-7476276.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר