הבלוז רבלס
הבלוז רבלס

סופ"ש בכפר סבא: מחווה לביבי קינג ומסיבת טרום סילבסטר

וגם: ערב רוקנרול מטורף, מוצרט בשבת בבוקר, ההרצאה "הגודל כן קובע" ומסיבת מתנות ברוח כריסמס

פורסם בתאריך: 29.12.17 08:35

# ההרכב "הבלוז רבלז", בהנהגתם של דב האמר (מפוחית שירה) ואנדי וואטס (גיטרות), יופיע בשישי בצהריים עם מופע מחווה לענק הבלוז בי.בי קינג. שישי (29.12), בשעה 12:15, קניון ערים.

הבלוז רבלס

הבלוז רבלס

# התזמורת הקאמרית כפר סבא "סולני ישראל" ובנימין יוסיפוס (מנצח, מנהל מוזיקלי ומנחה), מארחים את הסולן עידו בר-שי, זוכה פרס פנינה זלצמן, לבוקר קלאסי הכולל הרצאה וקונצרט מיצירותיו של מוצרט. שישי (29.12), בשעה 11:00, אודיטוריום בית ספיר.

 

# ערב רוקנרול חי על הבמה מחכה לכם ברטרו פנקייק עם להקת AFTER MIDNIGHT, במבחר להיטי רוק מכל הזמנים. כניסה כולל משקה ראשון: 50 שקלים. שישי (29.12), בשעה 21:30, רטרו פנקייק, קניון כפר סבא הירוקה.

After Midnight

After Midnight

# במסגרת התערוכה "xs/xl" של עמותת אמן בעירו (אוצר אמיר שפט), מגיעה הדס גורחובסקי להרצאה "הגודל כן קובע", על משמעות המזעור וההגדלה באמנות. שבת (30.12), בשעה 11:00, בית האמנים החדש, רחוב גלר 4.

 

 

# אירוע שרים בצוותא בהיכל, "שירים לאורך החוף" עם חני דינור, על השירים והסיפורים של המשורר נתן יונתן. יתקיים בהיכל התרבות בכפר סבא. שבת (30.12), בשעה 20:00.

 

מידל בר

מידל בר

# סוגרים שנה במידל בר (לשעבר אמצע בר) עם מסיבת טרום סילבסטר בשבת בצהריים. על המוזיקה דיג'יי ארז הרמתי, 50 אחוז הנחה על כל התפריט עד 15:00, צ'ייסרים בעשרה שקלים ומבצע מפנק על הבר כל שעה עגולה. שבת (30.12), החל מהשעה 14:00.

 

# ביום שבת פותחים שולחן בד"ר גונזו עם יין וצ'ייסרים ללא הגבלה, סלטים מתחלפים ומוזיקה ים תיכונית שעושה שמח. החל מהשעה 21:00.

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

 

# בשאלטר בר עושים במוצ"ש מסיבת מתנות, גרסת הכריסמס, ויחלקו מתנה לכל שולחן. על המוזיקה דיג'יי ירון חדד. מוצ"ש (30.12), בשעה 21:30.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר