גיא מזיג. צילום יח"צ
גיא מזיג. צילום יח"צ

פסטיבל שירי ילדים, הופעה של גיא מזיג ויריד מתנדבים ענק: כל אירועי השבוע בכפר סבא

וגם: גיורא זינגר מגיע להצחיק, ונעמי שמר - המחזמר: אירועים נבחרים השבוע בכפר סבא

פורסם בתאריך: 11.3.18 08:03

יום המעשים הטובים. ביום שלישי (13.3) תציין כפר סבא את יום המעשים הטובים יחד עם יותר מ־24 אלף מתנדבים, מתנדבי נוער, עמותות, ארגונים חברתיים ופרויקטים קהילתיים בהם סביון, הליונס, רוטרי, השרון, יד שרה, תנועות וקבוצות מנהיגות נוער, מועצת הנוער העירונית ועוד רבים אחרים. האירוע המרכזי יהיה יריד העמותות והפרויקטים הקהילתיים שיתקיים בקניון מקס ערים זו השנה השישית, שם יציגו כלל העמותות את תרומתן ופעילותן השוטפת ויזמינו את התושבים אשר אינם חברים בהן להצטרף לשורותיהם ולגרום לשינוי. כמו כן יוכלו מבקרי היריד לרכוש מוצרים שונים שיציעו העמותות ובכך לסייע לנזקקי העיר. ביריד מופיעים בני נוער מהגלריה 29 שמופיעים ביריד זה כמו בכל השנה בהתנדבות, תתקיים סדנת ציור לילדים והכל ברוח של נתינה והתנדבות. להצטרפות ולהתנדבות: [email protected], 09-7641109/8.

טקס הוקרה לבני נוער מתנדבים בכפר סבא. צילום: עופר מור שקד

טקס הוקרה לבני נוער מתנדבים בכפר סבא. צילום: עופר מור שקד

גיורא זינגר בהופעה. ביום שלישי (13.3), בשעה 20:00, כחלק מחודש ההשקה החדש של חצר השוק ומחלקת קליטה ועלייה בעיריית כפר סבא, יגיע הכפר סבאי לשעבר גיורא זינגר למופע סטנדאפ היסטרי. למי שלא מכיר, זינגר הוא צלע בשלישיית "בערך", ומי שכתב את הפוסט הנוסטלגי והויראלי שכתב על כפר סבא וזכה להצלחה מסחררת בעיקר בקרב תושבי העיר. הכניסה להופעה מותנית בהרשמה מראש.

גיורא זינגר

גיורא זינגר

גיא מזיג בהופעה. הזמר גיא מזיג, יוצא להקת הדיסקו-רוק "הדורבנים", והאחראי על להיטים כמו "לבד במדבר", "רוצה שנתממש", מגיע עם המופע החדש שלו "השחור החדש" להופעה במתחם אושימרקט שבקניון אושילנד, ביום רביעי. פתיחת דלתות ב-20:00. במהלך החודש יופיעו בימי רביעי במקום גם ערוץ הכיבוד (21.3) ולהקת איפה הילד (28.3). בחודשים הקרובים צפויים להשתתף בליין ההופעות החדש גם מלכה באיה, שי צברי, לולה מארש ואחרים.

גיא מזיג. צילום יח"צ

גיא מזיג. צילום יח"צ

על הדבש ועל העוקץ. סיפור חייה ושירתה של נעמי שמר המשוררת הלאומית, עובד למחזמר "על הדבש ועל העוקץ" ועולה כעת על במת אודיטוריום בית ספיר, ביום חמישי (15.3) בשעה 20:00. את הערב ינחה ד"ר מוטי זעירא, שירה – מיטל טרבלסי, נגינה – תומר קלינג. שמר, כלת פרס ישראל לזמר עברי, הייתה פזמונאית, מלחינה, זמרת ומתרגמת שירים. בין שיריה המוכרים ביותר שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית: "ירושלים של זהב", "חורשת האקליפטוס", "לו יהי", "על כל אלה" ו"שירת העשבים". מחיר הכרטיס: 40 שקלים.

נעמי שמר בפסטיבל שירי ילדים צילום הערוץ הראשון

נעמי שמר בפסטיבל שירי ילדים צילום הערוץ הראשון

פסטיבל שירי ילדים. אם אתם מתקשים להיזכר מהיכן את מכירים את השירים "למה ככה", "אן דן דינו" , "ילדיסקו", "גלי" ו"ברבאבא", אז תדעו שמדובר בלהיטים שהקפיצו את פסטיבלי הזמר בישראל בשנות ה־70 וה־80. הפסטיבל הישראלי לשירי ילדים היא תחרות שירי ילדים, שהתקיימה בשנות ה-70 ושנות ה-80 וחודשה בשנים 2008–2009. ביום חמישי (15.3) בשעה 17:00, בהיכל התרבות, יתקיים מופע לכל המשפחה ובו יבחר השיר המנצח מכל פסטיבלי הזמר לילדים. ההופעה בהשתתפות אלי גורנשטיין, אבי גרייניק, עידן אלתרמן, מיי פיינגולד, מיכל ינאי, ההרכב הייצוגי של קונסרבטוריון כפר סבא ובניהולו המוזיקלי של נדב רובינשטיין. המופע מתאים לקטנים ולגדולים, מחיר הכרטיס 70 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר