גן מנשה צילום עזרא לוי
גן מנשה. צילום עזרא לוי

סוף שבוע בכפר סבא: מבוך מים באושילנד, ניווטים בגן מנשה, חגיגה בלבן בברים

עוד באירועי סוף השבוע: הפועל כפר סבא עם הפנים למבחנים, ההיביג'יביז במחווה לגדולי הרוקנרול הישראלי

פורסם בתאריך: 18.5.18 06:48

# רוקנרול ישראלי. להקת הבלוז-רוק היביג'יביז מגיעה ביום שישי (12:15), להופעה ברחבת הבמה בקניון ערים, ותעשה כבוד לגדולי הרוקנרול הישראלי. הלהקה תבצע שירים של להקת כוורת, שלום חנוך, שמוליק קראוס, אריק איינשטיין, גרי אקשטיין ואחרים, בגרסאות מלאות חום, חספוס בלוזי ואנרגיות בלתי נגמרות.

# עם הפנים למבחנים. הפועל כפר סבא תסיים את הליגה הסדירה ביום שישי (17:00, אצטדיון רמת גן) במשחק חוץ מול הפועל רמת גן. על הקווים אמורים לעמוד יחדיו ארז בנודיס, שהגיע השבוע מהפועל הרצליה ויצחק שום הבעלים. סיכוייהם של הירוקים לחמוק מהמבחנים אפסיים וכוללים ניצחון של הקבוצה החלשה בליגה, עירוני נשר, על רמת השרון. המלחמה האמיתית של הקבוצה תתחיל ככל הנראה בשישי הבא, במשחק הראשון מבחנים מול קביליו יפו או עירוני טבריה.

# שבת רטובה. במתחם אושילנד פותחים את חגיגות חג השבועות בפסטיבל מיוחד לילדים שיתקיים בשבת ובראשון (20-19 במאי). במקום יוקמו ארבעה מתחמים הקשורים באופן חוויתי לחג: מבוך מים מתנפח ענק בו הילדים יוכלו לשחק במלחמות המים עם רובי מים משוכללים; מתחם המלמד על תהליך החביצה, כולל הכנת חמאה שאותה יקחו הילדים הביתה; מתחם יצירה עם סדנאות להכנת סלי טנא, זרים, סיכות לשיער וצמידי יד מעוצבים; ומתחם צילומי מגנט ב"אחו" שיוקם במקום, עם ערימות חציר, שיבולים וכדי חלב עתיקים. הפעילות בשעות 15:00-11:00 ו־־19:00-16:00. הכניסה חופשית.

# משחקים וניווטים בגן מנשה. מוזיאון כפר סבא מקיים מחר (שבת, 19.5) אירוע לכל המשפחה בגן מנשה הסמוך לשכונה הירוקה. בין השאר מתוכננות עמדות יצירה בנושא פירות הדר, פעילות משחקים של פעם וכן ניווט במגוון רמות. האירוע מתאים לילדים בגילאי שלוש עד עשר, ההשתתפות ברישום מוקדם באתר המוזיאון, והמחיר 30 שקלים לילד ועשרה שקלים למבוגר.

# תגיעו בלבן. בשאלטר בר בכפר סבא רוצים לפנק אתכם עם מבצע שבועות שאסור לפספס: 20 אחוז הנחה לשולחן וגם פלייליסט שווה במיוחד בניצוחו של דיג'יי גיל קנטי. זה קורה במוצ"ש, מתחילים בשעה 22:00. ניב יהודאי, למה ככה? "כי השבוע אנחנו בווייב חגיגי והחלטנו לתת הטבה משוגעת ומגוון מבצעים במידה וכל חברי השולחן לבושים לבן, אז אם אין לכם חולצה לבנה… כדאי שתשיגו אחת".

# שבועות בסתלבט.  "חג הקציר מגיע לעיר, וזו סיבה טובה לשתות כמו חזיר". ככה לפחות מפרסמים בטיילר דרדן בכפר סבא את מסיבת השבועות שלהם, תחת השם "סתלבטיילר". איתי, מה מחכה לנו? "בשבת הקרובה בטיילר חוגגים שבועות, לבושים בלבן ונהנים. גם את הצוות, כולל את עומר שהרבני, הלבשנו בלבן עם זר פרחים על הראש. מתחילים ב־22:00".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר