פאות קדושות צילום אבישג שאר ישוב
פאות קדושות צילום אבישג שאר ישוב

השבוע בכפר סבא: מרוץ לילה, אירועי גאווה ואירועי חודש הקריאה

עוד השבוע בכפר סבא: שיעור יוגה תחת כיפת השמיים וסיור עירוני בעקבות המשוררים והסופרים

פורסם בתאריך: 3.6.18 08:14

# אירועי חודש הגאווה בכפר סבא. ברחבי כפר סבא יתקיימו השבוע אירועים שונים במסגרת חודש הגאווה. ביום ראשון (3.6), בשעה 20:30, יגיעו ציונה פטריוט וטלולה בונט, הלא הן “פאות קדושות”, לאודיטוריום בית ספיר. מדובר בערב סטנדאפ דראג נוצץ במיוחד וקורע מצחוק, שבסופו גם ניתן לשאול את השחקנים כל מה שרציתם לדעת ואף פעם לא העזתם לשאול. מחיר הכרטיס 20 שקלים.

גם באושילנד מציינים את חודש הגאווה עם ההרצאה המרתקת “העור (אור) בו אני חי” שתתקיים ביום שלישי (5.6). זהו סיפורו של זהרימון חג’ג’ על היציאה מהארון בגיל 42, על הכח הפנימי של האדם לקבל את מי שהוא על אף הקונפליקט הלא פשוט בין הגדילה בצל הדת ובין הנטייה המינית, ובסופו של דבר השילוב של שניהם יחד וקבלת האני האמיתי. פתיחת דלתות בשעה 19:30, תחילת ההרצאה ב־21:00. הכניסה חופשית.

ובבית התרבות רייזל יתקיימו הקרנות סרטים במסגרת פסטיבל הקולנוע הגאה TLV FEST, בו יוצגו ארבעה סרטים מכל העולם בנושא גאווה. ביום רביעי (6.6) בשעה 20:00 יוקרן הסרט “ויוה Viva” – לאוהבי המוסיקה הספרדית, מלכות דראג, ודרמות משפחתיות אמוציונליות. “ויוה” מתרחש בשולי החברה בקובה הצבעונית ומככבות בו דמויות שנלחמות על ההכרה ומסרבות לוותר על הזהות שלהן. הכניסה מגיל 18 ומעלה.

# אירועי חודש הקריאה. עיריית כפר סבא מציינת את חודש הקריאה בפסטיבל חגיגי לכל המשפחה שיתקיים מדי יום, בין התאריכים
13-6 ביוני, החל מהשעה 17:00, ברחבת קריית ספיר ובמדרחוב ירושלים. בתוכנית: שלל פעילויות, הפעלות ואירועים. מדי יום, תתקיים שעת סיפור ויצירה ברחבת קריית ספיר, מפגשי סופרים יתקיימו בבתי קפה, יוקמו דוכני ספרים יד שנייה ובספריית הילדים תתקיים תחרות כריכות ספרים. בנוסף למפגשים ספרותיים בספרייה יתקיימו עוד ארבעה אירועי שיא בפסטיבל: ב-6.6, בשעה 20:00, יתקיים מופע של האחים זוארץ באודיטוריום בית ספיר; ב-7.6, בשעה 19:00 יתקיימו מפגשים עם סופרים בבתי הקפה ובמרכז לצעירים; ב-12.6 יתקיים מופע בידור מוזיקלי "אלו הם בנאי" עם גברי, אורי ובעז בנאי. ביום רביעי, 13.6, החל מהשעה 17:00 יתקיים אירוע הסגירה של הפסטיבל שיכלול סדנאות יצירה לילדים, מופע מוזיקלי של האחים גרשון לכל המשפחה, הופעה של להקות גלריה 29, ולבסוף הופעה של הזמר אמיר דדון. כמו כן, בשיתוף מחלקת הקיימות באגף איכות הסביבה יתקיימו השנה גם אירועים בסימן "אפס פסולת".

הספריה העירונית בכפר סבא. צילום אואל סיני

הספריה העירונית בכפר סבא. צילום אואל סיני

 

# יוגה תחת כיפת השמיים. מדריכת היוגה עינבל גרינברג מעבירה ביום שלישי, בשעה 20:30, שיעור יוגה באוויר הפתוח, ברחבת הדשא בקריית ספיר. בואו לתרגל הקשבה פנימה, תנועתיות מדויקת, נשימה נכונה והשקטת המיינד. המחיר: 15 שקלים למשתתף. יש להצטייד במזרן ומגבת.

# רצים בלילה. מרוץ הלילה על שם תושב כפר סבא ניר רוזמרין, שנרצח בספטמבר 2015 בניגריה, יתקיים ביום חמישי, 7 ביוני. רוזמרין, רץ מרתונים, נרצח על ידי ארבעה חמושים שירו בו למוות בעת שעבד באתר הבנייה אותו ניהל בחברת התשתיות הישראלית גילמור.

במרוץ יהיו שני מקצים שיוזנקו בפינת הרחובות בן יהודה והפועל: האחד, לאורך שלושה קילומטר, מיועד לכל המשפחה, יוזנק בשעה 20:00 והעלות 30 שקלים למשתתף. המקצה השני, שיוזנק בשעה 20:30, יהיה לאורך שבעה קילומטר וחצי ועלות ההשתתפות 50 שקלים. חלק מהמקצה הארוך יתקיים בתוך הפארק העירוני ובעירייה מסרו שבשני המקצים צפויים לקחת חלק כ-3000 רצים, בהם קבוצות ספורט מאורגנות ורצים מכל הארץ, משפחות, בני נוער וילדים.

המרוץ יתקיים בסימן מוזיקה לטינית, ולאורך כל מסלול הריצה יעמדו נגנים, מתופפים ורקדנים ועמדות דיג’יי עם מוזיקה לטינית. בסיום המרוץ יתקיים מופע של הזמר הלטיני איטאלו גונזלס. בנוסף, בשטח הכינוס יהיו עמדות איפור זוהר, מופעי קרקס ברזילאי , מופע זומבה, מופע קפוארה ועוד אטרקציות לכל המשפחה.

ההשתתפות במרוץ ברישום מוקדם בלבד, עד 3 ביוני בשעה 12:00, ולא תתאפשר הרשמה ביום המרוץ.

מרוץ הלילה של כפר סבא בשנה שעברה. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

מרוץ הלילה של כפר סבא בשנה שעברה. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

# בעקבות הסופרים והמשוררים. ביום שישי (8.6), תעביר מדריכת הטיולים שרונה לימן סיור עירוני שיפגיש בין משוררים וסופרים לעיר כפר סבא. הסופרים והמשוררים שיוזכרו במסלול הינם או היו בני ותושבי כפר סבא, או סופרים ומשוררים בעלי שם ברמה הלאומית, שכתבו על המושבה, ובהם אלתרמן, נחום גוטמן, חיים חפר, יעקב אורלנד, ישעיהו קורן ועוד רבים וטובים. ההליכה נינוחה וקלה ברחובות העיר, תוך שמיעת סיפורים ושירים. המפגש בגן הזיכרון ונקודת הסיום בפינת הרחובות ויצמן ורוטשילד. משך הסיור כשעתיים. ההרשמה בטלפון 052-2748706.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר