שמלות של לאב לולה. צילום קארין רחמים
שמלות של לאב לולה. צילום קארין רחמים

סופ"ש בכפר סבא: פסטיבל ייעודי לנשפי הסיום והופעה של מנוולים חסרי כבוד

עוד בסוף השבוע בכפר סבא: שני סרטים בפסטיבל אפוס, תערוכה בחינם בהיכל התרבות וליידיז נייט בקוסטנזה בר

פורסם בתאריך: 15.6.18 07:25

# רגע לפני הנשף. מתחם אושילנד מקיים היום (שישי, 15.6), החל מהשעה 10:00, פסטיבל ראשון מסוגו שמוקדש כולו לנשפי הסיום של התיכונים. בין השאר יוצבו במתחם עמדות חינמיות של סטיילינג, איפור ועיצוב שיער, לצד מכירה מיוחדת של שמלות נשף, נעליים ואקססוריז של מעצבים ישראלים ובינלאומיים, בטווחי מחירים רחבים. בפסטיבל ישתתפו חנויות אופנה מובילות בישראל, ובהן חגית טסה, לירון כהן, ELIANA, רני ויינשטיין, לאב לולה, גלרי 37 ועוד, חלקן יציעו הנחות מיוחדות על הפריטים השונים. הכניסה חופשית.

# עושים כבוד. הלהקה הישראלית "מנוולים חסרי כבוד" מופיעה בשישי (12:15) בקניון ערים כפר סבא, עם מוזיקה מסרטיו של הבמאי קוונטין טרנטינו, מהפסקול המגוון של ספרות זולה דרך להיטי הסול של ג'קי בראון ועד המוזיקה של ג'נגו ללא מעצורים. הכניסה חופשית.
מנוולים חסרי כבוד. צילום יח"צ

מנוולים חסרי כבוד. צילום יח"צ

 

# פסטיבל אפוס כפר סבא. במסגרת הפסטיבל, המוקדש לסרטי תרבות ואמנות, מוקרנים היום (שישי) שני סרטים באודיטוריום ספיר: בשעה 9:00 יוקרן הסרט הדוקומנטרי "סטפס" (בימוי ג'ורג' נירנברג, ארה"ב 1979), החושף את סיפורם של שלושה רקדנים מיוחדים. בשעה 21:00 יוקרן הסרט "קורנציס, מורד קלאסי" (בימוי כריסטיאן ברגר, אוסטריה-גרמניה-צרפת 2016) שמגולל את סיפורו של כוכב עולה, תאודור קורנציס, מנצח יווני השואף לשלמות בכל היבט בחייו, כולל בעת הקלטת האופרה המפורסמת, "דון ג'ובאני".

בית ספיר. צילום עזרא לוי

בית ספיר. צילום עזרא לוי

 

# מחווה לענקי הרוק. ברטרו פנקייק בר מחכה לכם ביום שישי בערב מופע מחווה לענקי הרוק עם להקת "בושם" (שמעון חן, יאיר חנניה וגדי בן אלישע) שתבצע של שלל להיטי רוק מכל הזמנים ובעיבודים חדשים. מחיר הכניסה 50 שקלים + משקה ראשון.

 

# תערוכה חינם. התערוכה כפר סבא הפועלית, המביאה את ההיסטוריה של העיר דרך עבודות של יוצרים מקומיים, בליווי והסברים של המציגים בתערוכה, תציג מחר (מוצ"ש, 16.6) בשעה 20:00, באולם התערוכות המתחלפות בהיכל התרבות כפר סבא. הכניסה חינם.

# חופשיות על הבר. בקוסטנזה בבר מזמינים את המין היפה לערב ייחודי, ליידיז נייט בימי שבת, ערבים בהם המין הנשי שותה ללא הגבלה. תזמינו קוקטייל ראשון עליכן, והשאר און דה האוס. בנוסף, על כל כוס קסטיל רוז מבטיחים בקוסטנזה צייסר פיד'ג מתנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר