לילה מרקוס צילום גיא הכט
לילה מרקוס. צילום גיא הכט

השבוע בכפר סבא: אתיופי, מרוקאי ורוסי נפגשים בהיכל התרבות, ואירועים נוספים

כפר סבא מציינת את יום העלייה, יהודית הרמן עם סיפורים מתוך הכת של גואל רצון וש"י עגנון שלא הכרתם

פורסם בתאריך: 24.6.18 08:25

# סיפורים מהכת: ביום שלישי (26.6), בשעה 21:00, תגיע לקניון אושילנד יהודית הרמן, ותספר את סיפורה הלא ייאמן על השתייכותה לכת של גואל רצון, שהורשע בעבירות מין רבות ומרצה עונש מאסר בן שלושה עשורים. ההרצאה המרתקת תגולל את סיפורה בתוך הכת במשך עשר שנים, את השתלשלות האירועים שהובילו אותה לחיים בכת, מה באמת היה שם בחדרי חדרים, כולל תמונות אוטנטיות מתוך הבית, כיצד התנהלו חיי היום יום תחת משטר נוקשה של חוקים והפחדות ועל היום בו הכל התפרק והיא יצאה לחיים חדשים. הרמן, אם לחמישה מקיבוץ שפיים, מרצה בשנים האחרונות ברחבי הארץ על סיפורה. פתיחת דלתות בשעה 19:30, תחילת ההרצאה בשעה 21:00. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

יהודית הרמן צילום נויה הרמן

יהודית הרמן. צילום נויה הרמן

 

# עגנון בשלושה קולות: כבר עשר שנים שבבית רייזל לומדים את סיפורי עגנון עם ד”ר מיכל שיר-אל, ובסוף כל שנה חוגגים
באירוע מיוחד לכבוד הסופר זוכה פרס נובל. גם השנה יחגגו את סיום הלימודים ביום שלישי (26.6) בשעה 19:00, באירוע עם שלושה מרצים שידונו בהיבטים שונים ביצירותיו של עגנון: הפסיכולוג ד”ר מיכה אנקורי שידון ביצירות בהיבט הפסיכולוגי שלהן, המשוררת חווה פנחס-כהן שתדון בהיבט הספרותי וד”ר מיכל שיר-אל, חוקרת של יצירותיו של עגנון. “המטרה בשילוב השלושה היא להראות בצורה רחבה את העושר הרב ביצירותיו וכן להתייחס לאקטואליה ולהיבטים העכשוויים שניתן למצוא ביצירות שנכתבו לפני יותר מ-80 שנה”, מסרו המארגנים. האירוע יהיה פתוח לקהל הרחבה ואין צורך בידע קודם על עגנון. העלות 40 שקלים. ניתן להירשם מראש בטלפון 09-7649303, או לרכוש כרטיסים במקום. האירוע נגיש.

 

# סיפורו של עמוס גוטמן: במסגרת אירועי חודש הסבלנות והגאווה יוקרן בבית התרבות על שם רייזל, ביום חמישי (28.6) בשעה 20:00, הסרט האחרון בפסטיבל הסרטים TLV FEST הסרט “גוטמן 5X “. הסרט, המורכב מחמש אפיזודות שונות שנוצרו בהשראת סיפור חייו וסרטיו של הבמאי עמוס גוטמן, מספר את סיפורו של גוטמן דרך סרטיו ויוצרים אחרים. מחיר הכרטיס 20 שקלים.

 

# חוגגים עלייה בכפר סבא: ביום חמישי (28.6), בשעה 19:00 ייפתח בהיכל התרבות מופע חגיגי לציון יום העלייה בסימן 70 למדינה ו-115 שנה לכפר סבא. את היום המיוחד הזה החלו לחגוג כבר בשנה שעברה, והוא נחגג בדרך כלל בחודש אוקטובר אך השנה הוקדם בגלל הבחירות. האירוע חוגג את כל העליות המגוונות מכל הזמנים שהשתקעו בעיר, ויופיעו בו שלל אמנים המייצגים את המגוון התרבותי בכפר סבא: להקת קולן לקהל הרוסי, להקת מרקש אקספרס עם נועה בן שושן לקהל עולי מרוקו וצרפת, אהרון פררה ישיר בלדינו, להקת הפולקלור “איילת חן” מבית לזרוס בכפר סבא עבור הקהל התימני, להקת הפולקלור הגיאורגי בישראל לקהל הגיאורגי, אביב יוסף עם להקת מחול אתיופי והזמרת ליילה מרקוס לקהל הדרום אמריקאי. מחיר הכרטיס עשרה שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר