צילום אילוסטרציה AP
צילום אילוסטרציה AP

איפה אתם בגמר? ועוד אירועים השבוע בכפר סבא

איפה אתם בגמר המונדיאל, וגם: סדנת רכב לנשים, הורה לכל המשפחה והפנינג האדם הקדמון

פורסם בתאריך: 15.7.18 07:15

# בעקבות הגביע הקדוש: היום (ראשון, 15.7) העולם כולו יהיה מרותק למסכים כדי לראות מי הנבחרת שתיקח הביתה את גביע העולם בכדורגל. אם גם לכם מתחשק לצפות בגמר המונדיאל באווירה מחשמלת עם עוד אוהדי כדורגל נלהבים במקום להיות לבד בסלון, יש לכם שתי אופציות נהדרות: המינהל הקהילתי של השכונות הירוקות מקרינים את הגמר ברחוב סשה ארגוב 13 (ליד המשתלה) ואפילו דאגו לשתייה קלה ופיצוחים. גם מרכז הצעירים דואגים לכם להקרנה באווירה שאי אפשר לסרב לה בחצר השוק. שריקת הפתיחה בשעה 18:00.

# עשי זאת בעצמך: במועצת הנשים של כפר סבא הזמינו, ביום שני (16.7, 18:00, בית רייזל) את סדנת "אוטול'ה" להכרת הרכב שכל אישה עצמאית הייתה שמחה לעבור. בסדנה, שיזמה תהילה גבאי דויטש, בעלת הבלוג בעל אותו השם, ילמדו כיצד לתחזק לבד את הרכב, יסבירו על נורות חירום ומה הן מייצגות, יסבירו על מערכות ברכב, בדיקת שמן ומים, החלפת גלגל והדרכה מעשית על רכב, וכמובן למה כדאי לשים לב כשמטפלים לנו ברכב במוסך. המחיר 50 שקלים, מספר המקומות מוגבל.

# אפריקה זה כאן: ביום שני (16.7) בשעה 17:00 תערך ברחבת קריית ספיר בשיתוף מוזיאון כפר סבא ומשפחת ולד, פעילות לילדים, בגילאי 12-4, לזכרו של אלי ולד ז”ל, בנו של ראש עיריית כפר סבא לשעבר יצחק ולד, שנהרג בטיול במזרח הרחוק. בפעילות יוכלו הילדים ליהנות מסדנאות שונות: יצירת מסכה אישית בסגנון אפריקני, מתחם למידה והתנסות בהדלקת אש בטכניקות קדומות, עמדת תחפושות וצילום מגנטים בסגנון האדם הקדמון, פעילות להכרות כלי הצור של האדם הקדמון, תחנת משחק והסבר על השפעת המצאת האש, המהפכה החקלאית והמהפכה התעשייתית על תפריט מזונו של האדם ועוד. בסיום יתקיים ברחבת הדשא מופע מוזיקלי אפריקני של קבוצת Fi Hankra. הכניסה חופשית.

האדם הקדמון במוזיאוןצילום ברשדסקי

האדם הקדמון במוזיאון. צילום לירן ברשדסקי

# מחול לכל המשפחה: ביום רביעי (18.7), בשעה 20:30, להקות המחול הייצוגיות הורה כפר סבא יופיעו בהיכל התרבות, עם מופע לכל משפחה. במסגרת הורה כפר סבא במסגרת זו פועלות ארבע להקות: קטקטים, ניצנים, נעורים ובוגרים. עד היום הופיעו הלהקות בברזיל, סלובקיה, הונגריה, בולגריה ובספרד, ובארץ משתתפות הלהקות באופן קבוע בפסטיבל כרמיאל, פסטיבל ירושלים, פסטיבל דרום השרון, פסטיבל חלב ודבש עמק יזרעאל, ובאירועי העיר השונים. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר