מצעד הגאווה בכפר סבא. צילום רועי הדרי
מצעד הגאווה בכפר סבא בשנה שעברה. צילום רועי הדרי

שלושה כוכבים, שתי מסיבות והפגנה אחת: כל אירועי השבוע בכפר סבא

בני הנוער הגאים מצטרפים למחאה הארצית; דנה אינטרנשיונל, שרון חזיז ופבלו רוזנברג מגיעים להופעה חינמית בכיכר העיר; דיג'יי סקאזי יתקלט במסיבה הכפולה באזור התעשייה

פורסם בתאריך: 22.7.18 08:05

# מחאת הלהט"בים: תחת הכותרת "מפסיקות לשתוק, מפגינות גם בכפר סבא", מקיימים היום (יום ראשון), בשעה 13:00, חניכי תנועת הנוער הגאה איגי כפר סבא, הפגנת מחאה ברחבת קניון ערים, כחלק מהמחאה הארצית נגד אפליית הקהילה הלהט"בית בישראל. "כפר סבא מצטרפת למאבק המחאתי כנגד אפליית הקהילה בימים האחרונים", נכתב בהזמנה לאירוע, "נתכנס החל משעה 13:00 ברחבת קניון ערים ביום ראשון, ובשעה 14:00 נתחיל למחות. לא נשתוק כשטרנסג'נדרית, אחת מני רבים, סופגת אלימות קשה ברחוב וכמעט נרצחת. לא נשתוק מול אפליית הממשלה אשר שמפנה גב לקהילה הלהטבית, ולא מאפשרת לאבות חד מיניים לבצע הליך פונדקאות.
לא נשתוק כשבני נוער כמונו מפחדים ללכת יד ביד ברחוב מחשש שיקניטו אותם או ירביצו להם. המאבק שלנו יגיע גם אליכם/ן. אי השוויון נוגע בכולם/ן ומגיע/יגיע לכולם. אז בואו ניאבק על זה ביחד למען חברה צודקת יותר. תביאו שלטים ומגפונים ואת כל החברים, המשפחה והכלב של השכנים".

סקאזיצילום שי גבריאלי

דיג'יי סקאזי. צילום שי גבריאלי

# מסיבה כפולה: האגף לנוער, צעירים וקהילה בשיתוף עיריית כפר סבא חוגג את הקיץ בפסטיבל מטורף לבני הנוער בעיר, שיתקיים במשך שני לילות ברצף, ב-25-24 ביולי, ברחוב יוחנן הסנדלר 11 באזור התעשייה, עם מסיבת צבע ודיג’ייז מובילים. כל ערב יפתח בשעה 21:00 וימשיך ללא הפסקה עד 2:00. ביום הראשון של הפסטיבל (24.7) יופיעו הזמר איתי לוי, DJ ,INFINITY והרכבים מקומיים. במסגרת ההופעה פתחה העירייה תחרות בפייסבוק העירוני בשיתוף אגף הנוער, בה הזמינו את בני נוער שמגיעים להופעה להיכנס לעמוד הפייסבוק של העירייה לפוסט הייעודי ולכתוב את המספר הסידורי של הכרטיס ולספר למה להם דווקא מגיע לזכות. הפרס הוא סלפי עם איתי לוי. יום לאחר מכן (25.7) תתקיים מסיבת צבע, עם הדיג’יים המובילים WARRIORS ,SKAZI & MR. BLACK, חן פרץ, צאלון ואיילון מתנה. במקום יוקמו מתחמי ישיבה, זולות, דוכני פופקורן, שערות סבתא ושתייה. בעלי עסקים נותני החסויות לאירוע יקימו עמדות מגנטים וצילום, ובמהלך הערב יתקיימו תחרויות שונות כשהפרסים לזוכים הם שוברי מתנה לחדר בריחה, לקריוקי, כדורגל של המונדיאל ועוד. עלות הכרטיס 20 שקלים לתושב כפר סבא ו-50 שקלים לתושב חוץ. מכירת הכרטיסים באגף נוער צעירים וקהילה, בקריית ספיר ירושלים 33 (טל’ 09-7640801). המסיבות מיועדות לבני נוער בלבד, בכיתות ז’ עד י”ב. הכרטיסים עד גמר המלאי, עם קדימות לתושבי העיר.

דנה אינטרנשיונלצילום אבישג שאר—ישוב

דנה אינטרנשיונל. צילום אבישג שאר-ישוב

# אינטרנשיונל בכיכר: ביום שלישי (24.7) כולם מוזמנים לחגוג בשעה 20:00 בכיכר העיר, בהופעה “הקצב של המדינה”. ההופעה תתקיים כחלק מאירועי הקיץ של העיר בדגש על על סימן 70 שנה למדינה ו-115 שנה לכפר סבא. להקת אטרף המיתולוגית תעלה להופיע ותארח את דנה אינטרנשיונל, פבלו רוזנברג ושרון חזיז. לפתיחת האירוע יגיעו גם בני משפחת גולדין, המנהלים מאבק להשבת גופת בנם הדר גולדין ז”ל, שנחטפה במבצע צוק איתן. משך ההופעה כשעה ו-40 דקות. הכניסה חופשית, האירוע נגיש.

# סוגרים את יולי: במתחם אושילנד חוגגים את השבוע האחרון של יולי עם פעילות לילדים והורים כמעט בכל אחד מימות השבוע. ביום שני (23.7) תתקיים במתחם, בשעה 17:30, הופעה של “מירי תשירי” במופע מוזיקלי לכל המשפחה. ביום שלישי (24.7), בשעות 19:00-17:00 תתקיים סדנת יצירה להכנת סירת פיראטים ששטה. היום רביעי (25.7) בשעות 19:00-17:00 תתקיים סדנה להכנת חטיפי אנרגיה. בין 24-22 ביולי יתקיים במתחם פסטיבל סליים. למבוגרים תתקיים בקניון ביום שני (23.7), בשעה 21:00, הרצאה של איריס בר און בנושא “חופש ילדים ומה שביניהם”. העלות 30 שקלים, כולל בירה. ביום חמישי (26.7), החל מהשעה 20:30, תתקיים הופעה של דיוניסיוס.

חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק

חצר השוק. צילום באדיבות חצר השוק

# אהבה בחצר שוק: ביום חמישי (26.7) חוגגים את ט"ו באב במסיבת אהבה בחצר השוק. DJ אפרת דהן תנגן לכם את השירים הכי רומנטיים מכל הזמנים, והמקום יעוצב בהתאם. מתחילים בשעה 21:00.

שרונה לימן צילום טטיאנה מסז'ניקוב

שרונה לימן. צילום טטיאנה מסז'ניקוב

# סיור באהבה: ט”ו באב בפתח, וזה הזמן לסיור רומנטי על רקע רחובות כפר סבא, אותו תעביר כמדי שנה מדריכת הטיולים שרונה לימן. ביום שישי הבא (27.7) ייצא הסיור ויספר את סיפורי האהבה של החלוצים הכפר-סבאים לאורכו של רחוב הרצל, הרחוב הראשון במושבה, אהבות בינו לבינה, אהבת אם ואב וגם אהבת המולדת והאדמה. הסיור מתחיל במתחם בחאן, שם יסופר על הזוג הראשון שנשאר ללון בכפר סבא – יוסף וריסיה סוסנובסקי. בהמשך יסופר גם על בתם לאה, ועל דוד שחיכה לה 11 שנים. ליד צריף הסנדלר יקראו את שיר האהבה המחורז של אברהם דרויאן לפנינה שיינפיין, ובגינות לאורך רחוב הרצל יסופר על האהבה שהביאה את דוד בן גוריון למושבה, על החתונה הראשונה, ועוד סיפורים, שירים ואהבות. הסיור ייחתם ברחבת קולנוע עמל עם קטעים מסיפוריו של ישעיהו קורן. מדובר בסיור נינוח וקל של כשעתיים, והתשלום 50 שקלים. פרטים והרשמה אצל שרונה לימן, 052-2748706.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר רוזנשטיין

    תשעה באב ואתם עושים מסיבה
    אני אדם לא דתי אבל צריך לדעת לכבד את הדת ואת המסורת של ארצנו
    בושה וחרפה!

  2. רוני מושקוביץ

    בושה וחרפה תשעה באב ואתם עושים מסיבה
    זה לא יאמן כמה שאין לכם אפילו טיפת כבוד לדת ולמסורת של עם ישראל

  3. גמלי

    להטבים… אנשים ללא דרך ארץ ממשיכים כמנהג אבותם בסדום ועמורה !! אתם זוועה ועוד רוצים ילדים במקום טיפול פיזי ונפשי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר