כוס בירה צילום פרטי

בראשון ושני: פסטיבל הבירה הגדול של כפר סבא. גם ארז לב ארי וגיא ויהל יהיו שם

עוד השבוע בכפר סבא: הרצאה של היידי מוזס באושילנד ומסיבת מים בקפלן

פורסם בתאריך: 29.7.18 07:36

# בירה בחצר השוק: פסטיבל הבירה הרביעי של כפר סבא, בשיתוף העירייה, מרכז הצעירים וחצר השוק יוצא היום לדרך. הפסטיבל יתקיים במשך יומיים (ראשון ושני, 30-29 ביולי), בחצר השוק והחל מהשעה 19:00 תוכלו ליהנות מיותר מ-40 סוגי בירות שונים, מוזיקה משובחת, דוכני מזון ואוירה מטורפת.

היום (ראשון), בשעה 22:00, יופיע במסגרת הפסטיבל הזמר ארז לב ארי. הוא הצטרף בשנת 1996 ללהקת "כשניקו תתחיל לדבר", ובגיל 30 החל להופיע לבד ובמקביל התקרב לדת כך שגם יצירותיו הושפעו מכך רבות.  בין שיריו המוכרים "לכה דודי", "ליבבתיני" , "מה אעשה", "אנה אפנה" ועוד רבים. לפניו, בשעה 21:00, תופיע להקת החימום מסטרינה.

מחר (שני) יעלו להופיע בשעה 22:00 הצמד גיא ויהל, המורכב מגיא מנטש ויהל דורון, זמרים יוצרים שהתגלו בתוכנית "דה וויס". בשנת 2013 הוציאו אלבום הנושא את שמם ומתוכו יצאו הלהיטים  "רצים באוויר", "להציל אותי" ו-"תראי אני אוהב". הם כותבים ומשמשים מפיקים מוזיקליים לזמרים רבים כמו לירן דנינו, הראל סקעת, מירי מסיקה, רוני דלומי, עילי בוטנר וילדי החוץ ואחרים, וכותבים ומפיקים קטעים רבים לפרסומות ולסדרות טלוויזיה. תחמם אותם הלהקה הצעירה המקומית PAPTIES.

הכניסה לפסטיבל ולכל ההופעות חופשית, ומיועדת לבני  18 ומעלה.

ארז לב ארי. צילום ריאן

 

# הרצאה באושילנד: במתחם אושילנד יתקיימו בכל יום רביעי במהלך חודש אוגוסט הרצאות למבוגרים באושימרקט. השבוע, ביום רביעי (1.8), תתקיים במקום הרצאתה של היידי מוזס, בתו של חבר הכנסת החרדי מיהדות התורה אליעזר מוזס ולסבית מוצהרת, שיצאה מהארון ומהחברה החרדית לספר את סיפור חייה, החל מכך שנשלחה למנצ'סטר בגיל 14 עם שאר החרדיות "המקולקלות", הנישואים בעל כורכה, הגירושים והמאבק על ילדיה, ועל איך היום, למרות כל זה, היא ויתרה על הכעס וזוכרת רק את האהבה. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

 

# מסיבת מים: הקיץ בעיצומו, וכדי להקל על החום הכבד בצורה כיפית וחוויתית החליטו במרכז קהילה ונוער קפלן על מסיבת מים מרעננת לכל המשפחה, היום (ראשון) בשעות 19:00-17:00. בתוכנית: הפעלות, משחקי מים וסדנת תיפוף. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר