צילום אילוסטרציה איי.אס.איי.פי

אוגוסט, הסוף: אירועים בכפר סבא בשבוע האחרון של החופש

השבוע האחרון של אוגוסט בכפר סבא: ימים של כיף באושילנד, סדנאות במוזיאון העירוני והרצאה היסטורית בפורום מאג’די

פורסם בתאריך: 26.8.18 08:37

# קרנבל באושילנד: השבוע האחרון של אוגוסט הגיע וזה הזמן למנה גדושה של כיף רגע לפני שחוזרים לספסל הלימודים. במתחם אושילנד מכינים לכם בתאריכים 30-26 באוגוסט, בשעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00 קרנבל ענק: מתחם משחקי יריד בטעם של פעם עם פריזבי והפלת פחיות, מתקן דנסבול מתנפח ומאתגר במיוחד, סימולטור “השור הזועם”, מתחמי יצירה שונים בכל יום, ומתחם צבעוני של איפור וקעקועים עם מאפרת מקצועית.

גם להורים מחכות פעילויות שונות. ביום רביעי (29 באוגוסט) בשעה 20:30 יגיע גיא דגן, מנהל אבטחת מידע וסייבר, כדי להסביר על הצד הפחות נוצץ של הסייבר – גניבות כרטיסי אשראי, הונאות, סחיטות, תוכנות כופר, מתקפות וקרבות, סוסים טרויאניים וכל מה שביניהם, ואפילו ייתן עצות על איך לשמור על הבית. מחיר ההרצאה 30 שקלים.

בימי שלישי וחמישי תוכלו לסיים את הערב עם מוזיקה חיה ובאוירה טובה ומרגיעה. בימי שלישי יגיע ההרכב רוסו בשעה 20:00 להנעים את זמנכם ולאגור כוחות להמשך השבוע. ביום חמישי ב־20:30 יגיע ההרכב היווני עם יעקב סמרי והקולות של פיראוס כדי לעזור לכם לסיים את השבוע בנעימים.

# על פסיפס ומטבעות עתיקים: במוזיאון כפר סבא מציעים שלל פעילויות לסוף החופש, לילדים בגילאי חמש עד עשר. ביום ראשון (26.8), החל מהשעה 9:30, תוכלו להתנסות בטכניקות קדומות להדלקת אש. בשעה 11:30 תוכלו לפענח ציורי מערות ולצייר בסגנון האדם הקדמון על חולצה. יש להגיע עם חולצה לבנה.

ביום שני יתקיימו סדנת טוויה ואריגה ובהמשך היום סדנת כלי של תרבויות שונות ויצירת כלי נגינה אישי. ביום שלישי יתקיימו סדנאות ציור בטכניקת ציור הפרסקו וסדנה לניפוח זכוכית ורקיחת שיקויים.

ביום רביעי תתקיים סדנת יצירת משחקים עתיקים וסדנת פסיפס סדנה בעקבות חיות באמנות העת העתיקה. ביום חמישי, ממש לפני החזרה ללימודים, ימתיקו לילדים את סוף החופש בסדנה לייצור מטבעות בסגנון עתיק בטכניקות שונות ומחומרים שונים, כולל עיצוב מטבע אישי משוקולד. מחיר כל מפגש 30 שקלים לילד ועשרה שקלים למלווה. יש להירשם מראש.

# פותחות שנה: ביום חמישי (30.8) בשעה 19:30 יתכנס מועדון נשות העסקים של מועצת הנשים בבית רייזל, כמדי חודש, לקידום עסקים הנמצאים בבעלות נשים. במפגש, ששמו “שנה הלכה – שנה באה” יסקרו את השנה החולפת, יציבו יעדים ותוכניות לקראת השנה החדשה וכמובן ירימו כוסית לכבוד ראש השנה. עלות ההשתתפות במפגש 50 שקלים. לפרטים נוספים: הדס, 052-3436305.

# גירוש הטורקים: ביום שישי הבא (31.8), בשעה 14:00, יתארח בפורום מאג’די תת אלוף במילואים ד”ר דני אשר שיספר כיצד נכבשה כפר סבא מידי הבריטים וגורשו הטורקים לפני כ-100 שנים. נקודת המפגש בשער בית העלמין הצבאי ברחוב העמק. לאחר מכן יתקדמו לכיוון מסעדת מאג’די לחלקו השני של הסיפור.

ד”ר אשר, יליד כפר סבא, הוא היסטוריון וחוקר היסטוריה צבאית ישראלי. הוא מתמחה במחקר צבאי של צבאות ערב, צה”ל ומלחמות ישראל ובעיקר מלחמת יום הכיפורים. במהלך השנים עסק כמרצה וחוקר באוניברסיטת חיפה, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בר-אילן, מכללת בית ברל ומכון אבשלום. הוא פרסם מספר רב של מחקרים ומאמרים, ספרי מחקר ומאמרים בהיסטוריה צבאית בעברית ובאנגלית וספרי יחידות ומערכים בצה”ל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר