מועדון רוטב סלסה. צילום מתוך הפייסבוק
מועדון רוטב סלסה. צילום מתוך הפייסבוק

סלסה לנוער, הצגות בחינם והרצאה: שלוש המלצות לאירועים השבוע בכפר סבא

מסיבת ריקודים ברוטב סלסה, אירועי אוקטובר באושילנד והרצאה בקניון ערים: אירועי השבוע בכפר סבא

פורסם בתאריך: 7.10.18 08:27

# ערב סלסה לנוער. אחרי 12 שנים, ליין הסלסה לנערי ונערות כפר סבא והסביבה חוזר היישר למועדון הריקודים רוטב סלסה בבעלות ארז שמילוביץ. החל מיום ראשון הקרוב, ומדי שבוע לאורך כל שנת הלימודים, יתקיים במקום ערב סלסה לגילאי 17-12. הערב מיועד לתלמידי כיתות ז' עד י"ב שאוהבים לרקוד ומחפשים אחר בית ספר שילמד אותם את צעדי הריקוד החל מהצעד הראשון. ביום ראשון הקרוב תתקיים מסיבת פתיחה בשעה 18:00, שתכלול שיעור ראשון בקבוצות קטנות, לפי רמת התלמידים. והחל השעה 19:30, לאחר תרגול קצר, תתקיים במועדון מסיבה. עלות הכניסה 30 שקלים. רחוב המוביל 3, אזור התעשייה כפר סבא.

 

# אירועי אוקטובר באושילנד. במתחם אושילנד לא מתרגשים מסיומה של תקופת החגים, וממשיכים את הפעילויות גם בחודש אוקטובר. מדי יום שני ושבת יתקיימו במתחם הצגות של תיאטראות הילדים המובילים בארץ, ללא תשלום. בחודש אוקטובר יציגו ההצגות "ארץ הצבעים", "פינוקיו", "חנהל'ה", "פרח לב הזהב" בעיבודו של אפרים סידון, "אלאדין", "קריוס ובקטוס" בכיכובו של דובי גל, "הנסיכה והאפון" ו"עוץ לי גוץ לי" של תיאטרון חיפה. במסגרת "סינמה קידס" יוקרן ביום ראשון (14.10) הסרט "מפלצת של מלון 3" וב-28.10 יוקרן סרט האנימציה "הנסיכה הגנובה", בדיבובה של כוכבת הילדים אגם בוחבוט. מחיר סרט + פופקורן ושתייה 35 שקלים. מדי יום שלישי ייערכו במתחם סדנאות יצירה להכנת לוכד חלומות, מתלה תמונות, בובות מכפות עץ וחיפושית מבצק סוכר. מדי יום רביעי תיערך לילדים סדנת בישול עם מאכלים כמו פנקייקים עם פירות יער, פסטה נפוליטנה ובורקסים. בימי שלישי בשעה 20:00 יופיע במתחם עם מוזיקה חיה ההרכב רוסו ובחמישי בשעה 20:30 ההרכב היווני יעקב סמרי והקולות של פיראוס.

 

# הרצאה בקניון ערים. ביום שלישי (9.10) תערך בקניון ההרצאה "כעוף החול" במסגרת "שלישי נשי", בשיתוף מועצת נשים כפר סבא. זהו סיפורה האישי של נירה שלום, שהבריאה ממחלת סרטן השד, וההרצאה עוסקת בליווי תהליכי שינוי רגשי ותודעתי. ההרצאה בשעה 20:00 בקפה ג'ו. הרשמה מראש בטלפון 09-7649381.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר