ציור של אורי בית אור
ציור של אורי בית אור

סופ"ש בכפר סבא: תערוכת ציורים בכחול ומחווה ליוסי בנאי

וגם: בוסה נובה ישראלית, שירים מצרפת באהבה ויום הולדת למנהלת של ההיישה

פורסם בתאריך: 9.11.18 07:32

# להקת "בוסה נובה ישראלית", המשלבת בין קלאסיקות בוסה נובה מוכרות, סמבה מרקידה ומלודיות אהובות, מופיעה היום (שישי) בצהריים בקניון ערים בכפר סבא. ההרכב, בניהולו של הגיטריסט, מעבד ומלחין אורי ברכה, מביא את המיטב של המוזיקה הברזילאית, כולל שירים ישראלים שנכתבו בהשפעת המוזיקה הדרום אמריקנית. המופע יתקיים בשעה 12:15. הכניסה חופשית.

# התערוכה "מבעד לכחול", של האמנים צבי ראוכוורגר ואורי בית אור, חברי עמותת אמן בעירו, נפתחה אתמול (חמישי, 8.11) בבית האמנים בכפר סבא, תערוכה שאצרה אביה ממון. הנושא המרכזי ביצירות שבתערוכה הוא הצבע הכחול, הן כבסיס והן כתשתית של הציורים של שני האמנים, שלקחו על עצמם את ההתמודדות עם המגבלות שבצבע ומעניקים לקהל המבקרים את שרביט השיפוט, האם הצליחו או לא במשימה. התערוכה תינעל ביום שבת (17.11), אז יתקיים גם שיח גלריה עם האמנים בשעה 11:00). הכניסה חופשית.

# סמסו מזל טוב לקורלי פדרו, המנהלת של ההיישה בר בקניון ערים בכפר סבא, שחוגגת ביום שבת (10.11) את קיומה במסיבת צהריים שאסור לפספס, עם די ג'י AMI, חברים, לקוחות וכמובן בעלות הבית המפרגנות יעל סער וזוהר גבאי. מתחילים בשעה 15:00.

# במוצאי שבת (10.11) יתקיים בקהילת הוד והדר (רחוב החי"ש 4 בכפר סבא) המופע "מרוב אהבה", מופע בידור מוזיקלי ‏מצחיק ומרגש, בהשראת יוסי בנאי ‏ורבקה מיכאלי, עם כל הקלאסיקות של יוסי בנאי ‏(שיכור ולא מיין, אני וסימון ומואיז הקטן,‏‎ ‎אהבה בת עשרים, בחולות‎ ‎ועוד), עם קצת מערכונים של פעם והרבה ‏מערכונים חדשים על אהבה זוגיות ומה ‏שביניהם. משתתפים: אלעד רביב ודוריס נמני. ‎על הקלידים: דור קמינקא‏‎‏. תחילת המופע בשעה 20:00. הזמנת כרטיסים במחיר 75 שקלים שהם תרומה ‏לקהילה, בטלפון 09-7662485‏.

# באודיטורים גלר בכפר סבא יתקיים במוצאי שבת המופע "בניחוח צרפתי" – ערב זמר עברי בניצוחו של אילן גרינברג (גיטרה ושירה), צחי פודור (פסנתר) ואייל עזרא (תופים). זהו מופע שכולו שירים מתורגמים מצרפתית לעברית, ובין השאר אהבה בת עשרים, בונבונים, אי שם בלב ורבים אחרים שתורגמו והושרו על ידי זמרים כמו יוסי בנאי, חווה אלברשטיין ועוד. על ההפקה וההגברה אמונה ליאורה גל מידן, ולאורחים מחכה כיבוד קל ברוח הערב. מחיר הכניסה 70 שקלים. מתחילים בשעה 20:30. כרטיסים בטלפון 050-6523623.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר