רשף לוי. צילום דניאל צ'צ'יק
רשף לוי. צילום דניאל צ'צ'יק

"אני בא ברגל. אני גר מטר מהאולם. מי שרוצה לבוא ללוות אותי מוזמן"

הכפר סבאי רשף לוי מופיע במוצאי שבת ליד הבית: "לכל אחד יש תוכנית צבאית איך לכבוש את עזה. אז שימו את התוכניות בצד ובואו לשמוע בדיחות"

פורסם בתאריך: 16.11.18 07:18

רוצים ללוות את רשף לוי, פיזית, בדרכו ברגל להופעה בהיכל התרבות בכפר סבא? אנחנו פה לספר, שהאיש המוכשר והחביב הזה, המתגורר בעיר ומגדל לא פחות משבעה ילדים, מופיע במוצאי שבת, (17.11) בשעה 21:30, וזו סיבה מספיק טובה לתפוס אותו לשיחה.

"אני בא ברגל. אני גר מטר מהאולם וזו ההופעה היחידה שאני מגיע אליה ברגל. הולך מרחוב ירושלים, כך שמי שרוצה לבוא וללוות אותי – מוזמן. אני מגיע תוך כמה דקות, חוצה לכניסה האחורית של האולם ועולה לבמה ישירות. מה שנקרא מהבית ישר לבמה, בלי לעבור בחדר הלבשה, עם מחבת ביד מארוחת הערב".

ומה מחכה לקהל במופע עצמו?

"קודם כל קצת אסקפיזם ממה שיש עכשיו בטלוויזיה והאסונות שקורים שם בדרום. זה ממש טיפול נפשי אצלי במופע, כי כל העם עכשיו בטראומה ולכל אחד יש תוכנית צבאית איך לכבוש את עזה, אז אני מבקש שתשימו את התוכניות בצד ובואו לשמוע בדיחות על זוגיות, ישראליות, ילדים. ואז יוצאים החוצה ומגלים שהמלחמה ממשיכה ולא קרה כלום. המופע שלי כל הזמן מתחדש ומשתנה בהתאם לחיים שלי, כי אני מדבר גם על הילדים שלי שגדלים והזוגיות והוא ממש על החיים של כולנו. למדתי שכל מה שקורה לי בחיים, אני מביא אותו לבמה ומגלה שהוא קרה לכולם ואנשים מזדהים איתו. להומור זה טוב כי כולם צוחקים".

מה עוד חדש בחייך?

"חוץ מזה אני עובד על סדרה חדשה בהוט בשם 'נחמה' שתעלה בתחילת השנה הבאה, ופרקים נוספים של הסטנדאפיסטים שתעלה בקשת בחודשים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר