דני רופ. צילום בני בכר
דני רופ. צילום בני בכר

דני רופ עושה לכם סדר במזג האוויר המשוגע, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

עוד באירועי השבוע: אייל קיציס בערב התרמה לילדים נזקקים, גיא רולניק מסביר מה כל כך מסוכן בפייסבוק ואילנית וקובי מימון באים לעשות איתכם את הסילבסטר

פורסם בתאריך: 30.12.18 09:01

הרצאה: דני רופ ומזג האוויר המטורף

מתחם אושילנד בכפר סבא פותח את שנת 2019 עם הצגות לילדים והרצאות למבוגרים. ביום שני הקרוב (31.12) תעלה ההצגה “עכבר העיר, עכבר הכפר”, הראשונה מבין מספר הצגות שיעלו במתחם במהלך חודש ינואר ובהן “דירה להשכיר”, “קרקס באהבה” ו”כשהכל היה ירוק”. בסוף החודש תופיע במתחם רינת גבאי. ביום רביעי הבא, 2 בינואר, יגיע למתחם החזאי המוכר במדינה, דני רופ, ויסביר על הגורמים השונים למזג האוויר המטורף ברחבי העולם.  ב-16 בינואר תגיע לי קורזיץ, השייטת שזכתה 4 פעמים באליפות העולם, ותספר על המסע המופלא בקריירה יוצאת הדופן שלה. בסוף החודש ירצה טל שמשון, שסייע עד היום למאות עסקים וארגונים לשפר את התוצאות העסקיות שלהם, ויסביר כיצד להביא את העסק שלכם לרמה הבאה. בתוך כך יתקיימו גם סדנאות בישול בריא, פעילויות לפעוטות ולבני הגיל השלישי.

את לוח הפעילויות המלא תוכלו למצוא באתר מתחם אושילנד.

 

ערב התרמה: 12 דקות עבור ילדים נזקקים

הכנסות הכרטיסים מערב של הרצאות מרתקות עם אנשי מפתח בתרבות הישראלית, שיתקיים בשבוע הבא ברעננה, ישמשו לסיוע לילדים נזקקים. הערב הוא אירוע התרמה לארגון “נבט” המספק באמצעות מערך מתנדבים סנדוויצ’ים לכ-8,000 תלמידים נזקקים מדי יום. באירוע שבעה אמנים ומרצים מתחומי החדשות, הבידור והאקדמיה, יעבירו הרצאות של 12 דקות כל אחד, בסגנון TED. את הערב ינחה השחקן והקומיקאי אייל קיציס, ובין המרצים השחקן אורי גוטליב, כתבת החינוך של חדשות 2 יעל אודם, מנהל בית החולים גהה פרופ’ גיל זלצמן ומרצים נוספים שידברו על נושאים מרתקים הקרובים לליבם.

האירוע יתקיים ביום ראשון, 30 בדצמבר, בבית יד לבנים ברעננה, בשעה 20:30. מחיר כרטיס בין 120-95 שקלים. ניתן לרכוש כרטיסים באתר או באפליקציית FUNZIG. לא תתקיים מכירת כרטיסים במקום.

 

הרצאה: הסכנה בגוגל ופייסבוק

כיצד מתארים המחקרים החדשים ביותר את הסכנות של הרשתות החברתיות על חיינו? מדוע תאגידי הטכנולוגיה גורמים לפוליטיקאים לחשוש? ואיך בכלל עובד המודל העסקי של פייסבוק? אם גם אתכם מעניינות התשובות לשאלות האלו, אתם מוזמנים להרצאתו של העיתונאי גיא רולניק, שמגיע בשבוע הבא לרעננה כדי להרצאה על הסכנה שבטייקונים ובחברות ההייטק בעולם הדמוקרטי.

רולניק, העורך המייסד של עיתון “דה מרקר”, עבד במשך שנים כעיתונאי ברשת שוקן ומרצה כיום בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת שיקגו. הוא ידבר בהרצאה על תאגידי הענק פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם וגוגל, ומדוע לדעתו הם מסוכנים לא פחות מחברות הטבק ששלטו בשוק בשנות ה-20. בנוסף, תוכלו לשאול את גיא רולניק מה שתרצו.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 1 בינואר, בשעה 20:30, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס 60 שקלים.

הופעה: אילנית סוגרת את השנה

הזמרת אילנית, החוגגת 70, כמו המדינה, מגיעה להופעה בבר בעיר בהרצליה, בליווי הרכב של חמישה נגנים, כדי לחתום את השנה האזרחית במופע של שיריה הגדולים מכל הזמנים. אילנית הוציאה עד היום מאות שירים, יותר מ-30 אלבומים ואלבומי אוסף, רבים מהם אלבומי זהב. היא הופיעה ברחבי העולם על הבמות הגדולות ביותר ובפסטיבלים והייתה הראשונה שייצגה את ישראל באירוויזיון עם השיר “אי שם” וזכתה במקום הרביעי. היא זכתה בשנות ה-70 בתואר “זמרת השנה” שבע פעמים ברצף. היא החלה את דרכה כחלק מהצמד המצליח “אילן ואילנית” ואז פנתה לקריירת סולו. היא מוכרת בזכות עשרות להיטים וקלסיקות על-זמניות, בהם “שיר של יום חולין”, “בללייקה”, “אי שם”, “כבר אחרי חצות”, “בשנה הבאה”, “ללכת שבי אחרייך”, “ושוב אתכם”, “אהבתה של תרזה דימון” ועוד רבים.

ההופעה תתקיים ביום שני, 31.12, פתיחת דלתות: 20:00, תחילת ההופעה בשעה 20:30, היכל בעיר, מחיר כרטיס 109 שקלים.

 

סטנדאפ: קובי מימון עושה צחוק בסילבסטר

הסטנדאפיסט קובי מימון יעלה לבמה בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה בערב הסילבסטר, עם מופע עשיר בזויות מפתיעות והומור משובח, שייכנס לכם לראש ויגרום לכם לצחוק מהבטן. מימון לוקח במופע שלו סיטואציות קטנות, יומיומיות ושוליות והופך אותן לקורעות מצחוק. השנינות יחד עם יכולות תיאטרליות מרשימות הופכות את המופע של מימון למרתק. מימון, משתתף בתוכנית “צחוק מעבודה” של שלום אסייג מימון, מופיע ברחבי כמעט מדי ערב ואף שבר שיא גינס כשהופיע במשך יותר מ-42 שעות רצופות.

ההופעה ביום שני, 31.12, בשעה 23:00, היכל אמנויות הבמה הרצליה, מחיר הכרטיס 99 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר