החלקה על הקרח. צילום דודו בכר

השבוע בכפר סבא: החלקה על הקרח, שיחות עם כלבים ועוד אירועים בעיר ובסביבה

עוד באירועי השבוע בכפר סבא והסביבה: דב נבון במופע קורע מצחוק, הצ'ייסר איתי הרמן מגיע לביקור ושלישיית תום אורן בהופעה מיוחדת

פורסם בתאריך: 12.1.20 14:07

1 החורף כבר כאן וההורים מחפשים מקומות מחוממים ונעימים לבילוי עם הילדים. בדיוק בשביל זה יצרו באושילנד כפר סבא את פסטיבל החורף שהחל אתמול (שבת, 11.1) ויתקיים עד לסוף החודש ובו יחכה מתחם החלקה על הקרח ופעילויות שונות שיפרסו לאורך השבוע. כדי להיכנס לגמרי לאווירה יוצב במתחם מיצג כדור בדולח מושלג בגובה 3 מטרים לצילום תמונות חורפיות במיוחד. עלות הכניסה למתחם 25 שקלים, או ללא תשלום לרוכשים במתחם בסכום של 199 ש”ח. ביום שני (13.1) בשעה 17:30 תעלה במתחם ההצגה “ממלכת הקרח” וביום שלישי בשעה 17:00 תתקיים סדנת יצירה להכנת צעיפים ולאחריה שעת סיפור עם הסיפור “שרוולים ארוכים”. הכניסה חופשית.

2 היום (ראשון, 12.1) בשעה 20:30 אורן עדיקא, מומחה להתנהגות כלבים, יתארח בקמפאי בר בכפר סבא במסגרת סדרת ההרצאות Funzing Talks , להרצאה חדשה ומרתקת על תקשורת כלבים בינם לבין עצמם ואיתנו. בהרצאה יסביר עדיקא כיצד נוכל לזהות מפגש כלבים חברותי ולמנוע ריב בין כלבים, איך כלבים אומרים: תתרחק, תתקרב ותיזהר?, מהי לקות בתקשורת כלבית? ובכלל מה כלבים מרגישים? במפגש יוקרנו קטעי וידאו שצולמו במסגרת פרויקט מקצועי וראשון מסוגו על התנהגות כלבים. עדיקא, מרצה וחוקר התנהגות כלבים, מאמן כלבים ואנשים לפתרון בעיות התנהגות, מייסד שיטת FOCUS & DRIVE להכשרת מאלפים ומוביל המהפכה לשינוי תרבות בעלי הכלבים בישראל. מנהל את קהילת ITS ALL ABOUT DOGS. מחיר 60 שקלים. כרטיסים ניתן להשיג באתר פאנזינג.

3 השחקן והקומיקאי דב נבון, שמסכם כבר מעל שלושה עשורים במסך הקטן (“החמישייה הקאמרית”, “הבורגנים”, “קופה ראשית”), מגיע ביום חמישי הבא לרעננה עם מופע יחיד אינטימי ומלא הומור, שכבר הספיק לזכות בשבחי המבקרים. “אני מפנטז על יצירת המופע כמעט עשר שנים”, מספר נבון, “לקח לי שנים של התלבטות עד שמצאתי כותב נכון ואז פתאום זה התחבר לי. רוב הזמן אני עושה תיאטרון שבו אני עושה טקסטים של אחרים. כאן רציתי להביא את הקול שלי למרכז הבמה, ולשתף קהל במחשבות, בחרדות, בלבטים ובשאלות וזה כל הסיפור מבחינתי. הבנתי שהמחשבות שלי הן המחשבות של רוב האנשים, אבל אני מביא אותן לאקסטרים, וזה משהו שאני שמח שעשיתי. כי הקהל צוחק, מתרגש, בוכה, נבוך ויוצא הביתה עם תחושה של מסע ושואל את עצמו קצת על החיים שלו. במופע יש הרבה הומור עצמי, ובאיזשהו שלב אני מרגיש שכל הקהל נמצא איתי על הבמה”. המופע יתקיים ביום חמישי, 16 בינואר, בשעה 21:30 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 99-80 שקלים, ניתן לרכוש במוקד “קול טיקט” בטלפון כוכבית 8864.

4 איתי הרמן, המוכר כ”צ’ייסר” מתכנית הטלוויזיה “המרדף” בערוץ כאן 11, מגיע ביום רביעי (15.1), בשעה 20:00, להרצאה בהשתתפות הקהל בספרייה הראשית בהרצליה. הרמן, משחקולוג, מפתח אפליקציות, חדרי בריחה וכותב ועורך שעשועונים, יספר בהרצאתו “נער החידות מנווה רסקו”, את סיפור חייו ואת תולדות שעשועוני הטלוויזיה הגדולים שליווה ב-25 השנים האחרונות. בדרכו המשעשעת הוא מגלה איך כל אחד יכול לשפר את יכולות הלימוד והזיכרון האישיות שלו. ההרצאה כוללת הדגמה וכן הסבר של הרגעים המרגשים ביותר מהשעשועונים בישראל ובעולם. הוא מבטיח לענות על כל השאלות מהקהל אודות התכנית ובכלל, לרבות השאלה “איך לעזאזל הוא זוכר את הכל?”. ההרצאה כוללת השתתפות פעילה של הקהל. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

5 ביום חמישי (16.1), בשעה 20:00 יתקיים מופע ג’אז של שלישיית תום אורן במועדון הכוכב השמיני בהרצליה. בשעה 19:15 יתקיים מופע חימום של תלמידי מגמת המוזיקה של תיכון חדש. אורן, בן ה-25, ינגן על הפסנתר יחד עם אברי בורוכוב שינגן על הבס ואביתר סליבניק שינגן על התופים. אורן היה בשנה שעברה הישראלי הראשון שזכה במקום הראשון בתחרות הג’אז הבינלאומית והיוקרתית על שם טלוניוס מונק בארצות הברית. בחודש אוקטובר הוא אמור להצטרף לסיבוב הופעות עם החצוצרן זוכה פרס האמי טרנס בלנשרד. מחיר כרטיס לתלמיד: 35 שקלים, למבוגר 60 שקלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר