גיא ויהל. צילום אוהד רומנו

גיא ויהל, רוני סומק וברהנו טגניה: מה עושים השבוע בכפר סבא והסביבה?

עוד באירועי השבוע: הרצאה של אוהד חמו, קאברים של אלביס וארבעה סטנדאפיסטים על במה אחת

פורסם בתאריך: 20.1.20 12:46

1 ביום רביעי (22.1), בשעה 20:00, יגיעו המשורר רוני סומק וצמד הזמרים גיא ויהל לאודיטוריום בית ספיר בכפר סבא במסגרת  הסדרה המצליחה "כוחה של מילה" שיזמה הספרייה העירונית וממשיכה להפגיש בין אנשי ספר, משוררים וסופרים לבין יוצרים מוזיקליים ונותנת הזדמנות להכיר יוצרים צעירים ו-ותיקים. סומק הוא משורר, סופר ואמן שזכה לפרסים רבים ויצירותיו תורגמו לעשרות שפות ופורסמו ברחבי העולם. גיא מנטש ויהל דורון הם צמד רוק מצליח שזכה לחשיפה בעיקר לאחר השתתפותם בריאליטי דה-ווייס. כרטיסים בעלות 30 שקלים ניתן להשיג באתר היכל התרבות.

2 סדרת ההרצאות המסקרנת של כתב השטח לענייני פלילים ומשטרה, ברהנו טגניה, מגיעה ביום שלישי (21.1) למרכז צעירים בחצר השוק בכפר סבא. בהרצאה – "מאחורי הקלעים של כתב פלילי", יספר טגניה, לאחר שנים של ניסיון בשטח, על מפת הפשיעה הישראלית, מי נגד מי , כיצד מגייסת המשטרה עדי מדינה וכיצד מנצלים המשטרה וארגוני הפשע את התקשורת כל אחד לצרכיו שלו. העלות: 30 שקלים. פתיחת דלתות בשעה 20:00.

3 ביום רביעי (22.1) בשעה 20:30, תתקיים פתיחה חגיגית ושיח בגלריה "ארטמבט" לתערוכה "מרקמים וקשרים" של תמר אלט אותה אוצרת אביה ממון. עבודותיה האחרונות של תמר אלט עוסקות בטכניקות שונות וביטוי של סמלים ודימויים אשר חוזרים על עצמם. הציורים ריאליסטיים, משולבים בצבעוניות עזה וברבים מהם מופיעים אלמנטים קבועים של עיניים, דמויות מזרחיות ודמויות אהובות וחשובות בחייה המבטאות סיפורים אישיים, זיכרונות ילדות עם השפעת תרבות צפון אפריקה,ַ מנהגים וניחוחות שהיא ומשפחתה גדלו איתם. לאחרונה, מסיבות רפואיות, נאלצה תמר לשהות בשיקום כחודש וחצי ובמצב של שכיבה מוחלטת. תוך כדי אישפוזה הצליחה לצייר על מצעים קטנים וקשיחים בלבד וכך נולדה לה סדרה חדשה שכולה מבוססת על דימויים מהרשתות החברתיות ועוסקת ברלוונטיות של הציור. בציוריה נראים דגמים שחוזרים על עצמם שעבורה שמשו סוג של ריפוי ועבודה תרפויטית. אלט היא אמנית ויוצרת, בעלת שני תארים מהמדרשה לאמנות בית ברל ואוניברסיטת לידס באנגליה. עוסקת גם בהוראה במגמת אמנות של תיכון גלילי בכפ"ס בעבר, ובעיצוב וריכוז מגמת אומנות ותפאורה בבית ספר מגד שברעננה.

4 אוהד חמו, כתב השטחים של חדשות 12, שבילה שנים בצד השני של גדר ההפרדה, מגיע להרצאה ברעננה. חמו, עיתונאי כבר למעלה מעשור וחצי, סיקר אירועים משמעותיים בעולם הערבי כמו האינתיפאדה השנייה, עסקת שליט ואף את המשט "חירות" מכרתים לעזה. במסגרת עבודתו, תיעד פעמים רבות באופן נדיר מבוקשים פלסטינים בשטחי הרשות, מתנועות הפת"ח והחמאס. "בהרצאה אספר על האופן שבו הדברים נתפסים בצד השני של הגדר, ואיך נראים החיים בשטחים", אומר חמו, "חוויות יוצאות דופן מ-17 שנים של עיתונאי שנפגש עם אנשי פת"ח, חמאס ותנזים. בהרצאה אכנס לעולם של מאחורי הקלעים של הסיקור העיתונאי, ואתן מבט על למזרח התיכון, וביחד ננסה להבין את השכונה שלנו קצת יותר טוב". ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 21 בינואר, בשעה 19:00 במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 55 שקלים, ניתן לרכוש במוקד "קול טיקט" בטלפון כוכבית 8864.

5 ביום חמישי, 23.1, בשעה 20:00 יתקיים מופע של להקת Backbeat עם קאברים ללהיטי שנות ה-50 של המאה הקודמת בהיכל בעיר בהרצליה. הם ישירו וינגנו את הלהיטים הגדולים של אלביס פרסלי, ביץ' בויז, ג'רי לי לואיס, ריי צ'ארלס, פול אנקה, ניל סדקה, קליף ורבים אחרים. ההרכב מונה ארבעה חברים: ניר גבע – שירה, מיכאל הרשליקוביץ – גיטרה וקולות, צוק דבוסק – גיטרה בס וקולות ורועי אבדר – תופים. עלות כרטיס: 65 שקל.

6 ביום רביעי, 22.1, בשעה 21:00 יתקיים במרכז תאו לתרבות, אמנות ותוכן מופע סטנדאפ חדש שאותו ינחה עמרי בר ובו ישתתפו הסטנדאפיסטים לאה לב – מגישה ברדיו 103 ופעילה למען לגליזציה של סמים קלים; התסריטאי עדו קציר; הדוגמנית, שחקנית ושדרנית הרדיו קארין כהן והשחקן, הקומיקאי, המוזיקאי והיוצר איתי זבולון. מחיר לכרטיס: 35 שקל. מרכז תאו לתרבות, אמנות ותוכן הוקם בשיתוף עיריית הרצליה ומפעל הפיס ומנוהל על ידי החברה לאמנות ולתרבות הרצליה ונפתח לפני חודשים וחצי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר