מתחם אושילנד. צילום יח"צ
מתחם אושילנד. צילום יח"צ

מנסים לחזור לשגרה באושילנד: זיכוי למסעדות בשבת ומבצע "כסף במתנה" עד סוף החודש

מתחם אושילנד בכפר סבא מבקש למשוך לקניון קונים ומבקרים, לאחר התקופה הממושכת שבה היה הקניון סגור. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 14.5.20 14:20

מתחם אושילנד בכפר סבא מבקש למשוך לקניון קונים ומבקרים, לאחר התקופה הממושכת שבה היה הקניון סגור, ופתח בשני מבצעים: בשבת הקרובה (16.5) יקבלו הקונים זיכוי של 100 שקלים במסעדות המתחם, על כל קנייה ב-199 שקלים באחת מחנויות הקניון. בין המסעדות שבהן אפשר ליהנות מהזיכוי: גומבה, קמפאי, שגב קונספט, גרג ולה גופרה, לשימוש בטייק אווי.

בנוסף, החל מיום ראשון (17 במאי) ועד 31 במאי, יתקיים בקניון מבצע "כסף במתנה" במגוון חנויות, במסגרתו כל מי שיקנה ב-199 שקלים באותן חנויות יקבל 50 שקלים מתנה למימוש בחנויות המתחם, לא כולל מסעדות. בין החנויות המשתתפות במבצע: סלקט, קמדן אנד שוז, אגדה, רוזה, קרטרס, פרפומרי, היט, נעלי דוד, ספייסז, באקלס, , טאץ' סלולר, מיננה, הודיס, טופ טן, שעת סיפור, wow ו-H&O.

המגלשה כבר חוטאה: כך נערכים באושילנד לפתיחת הקניון. ראיון עם המנכ"ל

בקניון מזכירים שהביקור בקניון מותנה בהנחיות משרד הבריאות: בדיקת חום עם הכניסה למתחם, עטיית מסיכת פה ואף ושמירת מרחק בין המבקרים. בקניון נערכו עם חלוקת מסיכה בעת הצורך ויעקבו אחר מספר המבקרים כדי לא לעבור את המכסה המותרת. עוד נמסר שצוות אבטחה פנימי ישים דגש על שמירת המעברים הציבוריים פנויים, כדי לסייע לקהל הלקוחות לשמור על המרחק הרצוי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר