גיא מזיג. צילום אורית פניני

הקורונה היתה אחת התקופות הכי עמוסות של גיא מזיג, שגם חוזר להופיע: "כיף שזה קורה אצלי בעיר"

הוא הופיע הרבה בזום, עשה מוזיקה לתעשיית הגיימינג ועבד על האלבום חדש שבדרך. אחרי תקופה ארוכה הכפר סבאי גיא מזיג גם חוזר בשבוע הבא להופיע מול קהל, וזה יקרה בחצר השוק, הכי קרוב לבית. "זו הרגשה מעולה", הוא אומר בראיון לצומת השרון

פורסם בתאריך: 4.9.20 07:21

אחרי תקופה ארוכה בלי הופעות יופיע ביום ראשון הקרוב המוזיקאי גיא מזיג בכפר סבא, העיר בה הוא מתגורר בעשר השנים האחרונות. ההופעה תערך בחצר השוק, בהתאם כמובן להנחיות התו הסגול. בעוד שתקופת הקורונה וההגבלות פגעו בחלק גדול מהאמנים, מזיג נמצא באחת מהתקופות העמוסות בחייו המקצועיים, עם דיסק חדש שצפוי לצאת בקרוב ופרוייקטים רבים בתחומים שונים.

"זו הרגשה מעולה לחזור להופיע מול קהל, וכיף שזה קורה אצלי בעיר ולא באיזה מקום רחוק", מספר מזיג בראיון לצומת השרון, "זה ממש מרגיש כיף עם כל החברים, השכנים והמשפחה, זאת עוד סיבה לחגיגה. בתקופת הקורונה הופעתי בעיקר ב'זומים' ממוסדים, כל מיני חברות הייטק, עיריות ומוסדות, אבל דברים שעברו דרך סאונד מאוד מקצועי כך שהיה נחמד מאוד. חוץ מזה העבודה לא נגמרת, אני מייצר שירים, לוקח חלק בהפקות מאוד מעניינות ובאופן כללי לא נח לשנייה ועסוק ביזמות".

בזמן תקופת הקורונה מזיג, המתגורר בשכונת הדרים, לקח כאמור חלק בכמה פרוייקטים במקביל. בין אם בעבודה באולפן על הדיסק החדש, הפקות מוזיקליות שונות ואפילו עבודה עם חברות הייטק ומוזיקה לתעשיית גיימינג. "המפגש עם הקהל מאוד חסר, אבל אני חייב לומר בכנות שאני כל הזמן אוהב לייצר, ויש לי תמיד חזון לעוד שירים ופרוייקטים, אז אני בקלות יכול לשקוע בתוך עבודה בלתי נגמרת", הוא אומר, "בזמן הקורונה הגעתי לגימור של עוד שישה-שבעה שירים נוספים אז זאת שמחה בשבילי. הרבה דברים שירדו מהפרק בגלל הקורונה פינו לי זמן לדברים אחרים, ואני פשוט פעיל במקומות אחרים".

גיא מזיג. צילום יח"צ

גיא מזיג. צילום יח"צ

מדובר בתקופה לא פשוטה עבור רבים מחבריך שעובדים בתחום המוזיקה.

"אני מודע לכאבם של החברים שלי שעובדים בתחום ואני משתדל לייצג אותם ולעזור בכל מקום שאני יכול. אבל בכל מה שנוגע אלי, אני מפוזר בין כל כך הרבה תחומים והאמת היא שחוויתי רק ברכה בתקופה הזאת. לא זוכר תקופה כזאת של עשייה. אני די וורקוהוליק, ואולי יכול להיות שהגעתי למקום שבו אני 20 ומשהו שנים עובד נון סטופ ודברים חוזרים אלי. אני רואה מקרוב את המצב של אנשים שקרובים אלי בתחום, אבל מצד שני אני גם רואה אחרים שעובדים כל הזמן בכל החזיתות. עבור מי שהיה מרוכז בעיקר בהופעות זאת אכן תקופה לא פשוטה בשבילו".

מזיג פרץ לעולם המוזיקה כחבר בלהקת הדורבנים, ובשנים האחרונות מטפח קריירת סולו, כשהוציא את אלבומו הראשון והמצליח "השחור החדש". בהופעה ביום ראשון בכפר סבא הוא מתכוון לבצע שלושה שירים מהאלבום החדש, חוץ מהשירים המוכרים מאלבום הסולו ומהדורבנים. "האלבום החדש בעצם די מוכן אבל נעצר, בגלל הקורונה לא ידענו מה קורה עם הרדיו וההופעות, אם מישהו ירצה להקשיב בכלל. גם כל המימון די עצר מבחינת חברות התקליטים וחברות ההפצה. הרבה אמנים מוכרים עצרו את העגלה. עכשיו דברים די חוזרים ונכנסים לאיזו נורמליזציה בתוך חוסר הנורמליזציה. את האלבום החדש אני שוקל להוציא ממש בקרוב, אבל אני עוד צריך לבחון אם זה התזמון הנכון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר