בני קריגר
בני קריגר

קראתם נכון: לבני קריגר אסור למכור בירה, אז הוא יחלק אותה בחינם

הבעלים של הפאב בני'ס נתקע עם חביות בירה שהזמין בחגים כי חשב שהסגר ייפתח אחרי סוכות. עכשיו, במקום לשפוך אותן, הוא החליט לחלק. "כל העסקים בתחום שלי בסכנה. אנחנו רואים איך הממשלה מנהלת את העסק הזה וברור שיהיה סגר שלישי בחורף", הוא אומר בתסכול

פורסם בתאריך: 24.10.20 18:37

אירוע לא שגרתי יתקיים מחר (ראשון) בפאב הבני'ס בכפר סבא, כאשר הבעלים בני קריגר יחלק בירה בחינם לכל הבאים והשבים, בין השעות 22:00-10:00. לצערו של קריגר לא מדובר במבצע לקידום מכירות אלא בסיכוי היחיד שמישהו יוכל ליהנות מחביות הבירה אותן הזמין ובהן לא יכול היה להשתמש בגלל הגבלות הקורונה, בטרם ישפכו לכיור.

הסיפור של קריגר יצא לאור עם פוסט של ליאור נויפלד, שזכה ללמעלה מאלף לייקים, כ-300 שיתופים וכ-200 תגובות. "במהלך כל התקופה הזו, בני המשיך להזרים בירה במערכת המזיגה, כדי לשמור על הטריות ועל ניקיון", כתב נויפלד בפוסט, "ביומיים האחרונים בני התחיל לשפוך בירה, כן כן קראתם נכון, לשפוך בירה לכיור, מחביות שהחלו לאבד טעם וארומה. בימים הקרובים בני יצטרך לשפוך עוד, כי אסור לו למכור אותה, גם לא בטייק אווי".

קריגר עצמו מספר לצומת השרון שקיבל מבול של פניות והצעות לעזרה מאז פרסום הפוסט. "נהיה הרבה רעש, יותר ממה שחשבתי", הוא מודה, "זה מצוין שיש רעש ואכפתיות. בשיטת המזיגה שלי אני מחוייב לבירה מאוד טריה אז זה בעייתי לשמור חביות לתקופה ארוכה. הזמנתי סחורה בתקופת החגים, כי ההגבלות אמורות היו להסתיים אחרי סוכות. ואז אמרו שמסעדות יכולות לעשות טייק אווי ולנו אסור. רציתי בעזרת הפוסט לעשות קצת רעש. אם סוגרים אותנו, לפחות תתנו לנו לעשות טייק אווי למרות שזה לא ברישיון, תנו לנו אופציה אחרת".

קריגר מתוסכל מאוד מיחס הממשלה אל עסקים כמוהו. "כל מה שנחשב למותרות ולנהנתנות נמצא בסוף הרשימה. אני מקום שפתוח מאחר הצהריים ורוב הלקוחות הם אנשים שעוצרים אצלי בדרך מהעבודה הביתה כדי לשחרר קיטור אחרי יום בעבודה ולפני המשפחות".

אחרי שש שנים שבהן הפאב קיים, קריגר מרגיש חשש לגבי עתיד העסק. "אני חושב שכל העסקים בתחום שלי בסכנה, גם כי לא יודעים מתי כל הסגר הזה יגמר. אנחנו רואים איך הממשלה שלנו מנהלת את העסק הזה וברור שאנחנו הולכים לסגר שלישי בחורף. בכפר סבא אנשים שומרים על ההנחיות ושמים מסיכות, אז למה צריך להעניש אותם?".

הוא מספר על המון תגובות שקיבל מאז פרסום הפוסט עם רעיונות לעזרה כספית עבורו, אך הוא מתעקש לחלק את הבירה בחינם. "הרבה אנשים אמרו לי שתגיד לישראלים בירה בחינם הם יקפצו, אבל זה ממש לא ככה. אחת הסיבות שהמקום הזה קיים כבר שש שנים זה שאנשים באים ומשלמים על הבירה שלהם, אז יום אחד הם יקבלו בחינם, אני אספוג את זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר