פסטיבל אוכל במרינה, צילום בועז לביא

הופעות ומנות שף: פסטיבל אוכל יתקיים השבוע במרינה

זאת לצד פסטיבל זמר עברי, תערוכה נוסטלגית וקבלת שבת. רשימת השפים שמשתתפים בפסטיבל וגם מחירי המנות בכתבה

פורסם בתאריך: 5.7.21 10:51

עדכון אחרון: 25.7.21 11:20

החברה לפיתוח תיירות בהרצליה ממשיכה ברצף האירועים במרינה, לאחר ההצלחה הגדולה של פסטיבל ג'אז על הים. השבוע יתקיים במרינה פסטיבל האוכל השנתי שיכלול מנות שף של  . השפים הגדולים לצד הופעות חיות. הפסטיבל יארח מנות מוכרות של השפים המובילים כמו הדיקסי של השף חיים כהן, והנונו של השף גיא גמזו, הפוד טראקס של השף גיא פרץ, VONG של השף לירון ברנר, ועוד, לצד הופעות חיות של אוברטון וחתולי רחוב, בכניסה חופשית במרינה הרצליה. פסטיבל  Good Food יתקיים החברה לפיתוח תיירות בהרצליה בימים רביעי וחמישי, 28-29 ביולי. מחירי המנות יהיו סמליים וינועו בין 15 ל-35 שקלים. "הרצליה מהווה מוקד קולינרי מוביל בישראל עם שורה של מסעדות שף איכותיות. כחלק מכך, אנו גאים להביא את פסטיבל האוכל לכל המשפחה Good Food עם המנות של השפים הגדולים בישראל למרינה הרצליה לצד הופעות חיות. פסטיבל זה נדבך חשוב בשורת האירועים והפסטיבלים שמארחת העיר בקיץ זה", אומרת עפרה בל, סגנית ראש העירייה ויו"ר החברה לפיתוח תיירות בהרצליה.

ב-28.7 תופיע להקת הקאברים אוברטון המקפיצה, עם מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים שמתאים לקהלים בכל הגילאים. ב-29.7 תביא להקת חתולי רחוב היפואית לבמה את הסגנון המוזיקלי הייחודי שנע על התפר שבין זוהר ארגוב ללד זפלין, עם חומרים מקוריים וגרסאות קאבר מיוחדות לשירים מוכרים. הפבטיבל יתקיים בימים רביעי וחמישי החל מ-18:00. ההופעות יחלו ב-21:30.

פסטיבל הזמר העברי בעיצומו

בתוך כך יצא כבר לדרך פסטיבל זמר עברי על הים, זאת לצד תערוכת צילומים ייחודית – 'מרינה לי'.

הפסטיבל כולל מגוון רחב של שירים, משירי הצופים ועד למקצבים יווניים, מלהיטי פסטיבלי הזמר לדורותיהם ועד ללהיטים ממדינות הבלקן. אחרי שצעירי ישראל הצטרפו לדורות הקודמים באהבתם לשירת הארץ, פסטיבל הזמר העברי מציע שבעה ערבים של הופעות חיות על קו המים של הרצליה בבריזת ים של ערבי הקיץ ועושה כבוד לדורות של מוזיקה ישראלית בהופעות שמזמינות גם אתכם להיזכר ולשיר יחד. את הכניסה לכל הופעה ילוו תערוכות צילומים מתחלפות, והכל – בכניסה חופשית. לצד ההופעות יוצבו ברחבי המרינה פוד-טראקס ובהן אוכל רחוב שמשלים את החוויה. הפסטיבל יערך עד ל-17 לאוגוסט מידי שבוע בימי שלישי, הכניסה חופשית.

ההופעה הפותחת "מרוסיה ועד שירי תנועות הנוער" (6 יולי), עשתה כבוד לשירה הרוסית שעיצבה יותר מכל את הזמר העברי עם שירי תנועות הנוער ותקופת יישוב ארץ ישראל. שירה בציבור: אילן טל, זמר אורח: הטנור לירן ספורטה. בין שירים: "לבלבו אגס וגם תפוח", "לושינקה", "תכול המטפחת" ועוד.

בהופעה השנייה "יאסו: שרים יוון ובלקן בעברית" (13 יולי) נזכרנו בטובים והידועים שבשירי יוון שנחתו בחופי ישראל, תורגמו לעברית ובוצעו על ידי אריס סאן, עליזה עזיקרי, יהודה פוליקר, גליקריה, חריס אלקסיו ועוד. בין השירים: "שיר השיירה", "איריסים", "הכל בגלל האהבה", "שכשנבוא", "פני מלאך", "איילת אהבים" ואחרים. בוזוקי ושירה: לאזר בואנו, זמרת אורחת: תמר שוויקי, שירה בציבור: דורית פרקש.

ענת סגל צילום ליאת מיה לומברוזו

בהופעה השלישית נתנו לגוף להיכנס למקצבים לטיניים בהופעה "לוקאל לטין: מחווה לקלאסיקות הלטינית בזמר העברי" (20 יולי) עם מופע מחווה סוחף לשירים הישראלים שמקורם מברזיל, ארגנטינה, וספרד. בין השירים: "ארץ טרופית", "אפילו דקה", "קומבצ'רו" ועוד. שירה: ענת סגל, זמרת אורחת: לילה מלקוס.

ההופעה הרביעית תהיה מופעה הצדעה לחתני וכלות פרס ישראל בזמר העברי (27 ביולי). מי לא מכיר בעל פה את מילות השירים "הנני כאן" או "אין לי ארץ אחרת"? מופע זה מביא את שירי האייקונים הגדולים של שירי ישראל לבמה עם נכסי צאן ברזל של שושנה דמארי, יפה ירקוני, נורית הירש, דובי זלצר, יהורם גאון, סשה ארגוב, יוסי בנאי, ועוד. שירה בציבור: הילה איתן, זמר אורח: אילן לייבוביץ.

בהופעה החמישית (3 באוגוסט) יחכה לקהל ערב שכולו קלאסיקה אירופאית – "המגף של השאנסון: שרים ביחד במקצב איטלקי וצרפתי", עם שירי סן רמו והשירה הנפוליטנית ועד לצלילים שעלו מצרפת והפכו לקלאסיקה הישראלית. בין השירים: "אהבה בת 20", "עלי שלכת", "איל מונדו" ועוד. שירה בציבור: אילנה כץ, אמן אורח: אבי ונטורה.

המופע השישי "ג'יפסי קווינס: נשים מבצעות להיטים ממדינות הבלקן בנגיעות מקצב צועני" (10 אוגוסט), יציע ערב שכולו עוצמה נשית עם קוקטייל עשיר וסוחף של שירים מבולגריה, יוון, יגוסלביה, רומניה, מקדוניה ושירים צועניים בגרסאות מתובלות בשפת המקור. שירה בציבור: גילה חסיד, זמרת אורחת: חני ליבנה.

אילן טל צילום גידי לויתן

את הפסטיבל תחתום ההופעה "בשנה הבאה": שרים ביחד את השירים הישראלים שכולם מכירים" (17 אוגוסט), חגיגת סיום פסטיבל הזמר העברי עם מיטב השירים של הזמר העברי ומובילי שירת ההמונים. בין השירים "אני גיטרה", "אהבתה של תרזה דימון", "בעקבותיך", "מחר", "על הדבש ועל העוקץ" ועוד ועוד. שירה בציבור: אילן טל ואילנה כץ, זמר אורח: טל סונדק.

את פסטיבל זמר עברי על הים ילוו תערוכות צילומים מתחלפות. הראשונה שבהן תהיה "מרינה לי הרצליה" של ד"ר דן בר, ובה 20 צילומי שחור לבן המציגים ביופיים את הסביבה הימית, חופי הים, והמרינה. בר, תושב הרצליה שמרבה להפליג מחופיה, נשבה ביופייה של המרינה ותיעד במשך חודשים את המספנה, הספינות, המבקרים ועובדי המרינה במצלמה ידנית, תוך הפיכת היומיום של המרינה לעשרות רגעי סטילס מעוררי השתאות. הכניסה לתערוכה שתיפתח יחד עם הופעת הפסטיבל הראשונה (6 ליולי) חופשית, וההכנסות ממכירת היצירות יתרמו להוסטל בן גלים הפועל לקידום ולשילוב בני נוער במצבי מצוקה וסיכון חזרה בקהילה, תוך הכשרה עיונית, הכשרה ימית ופעילות העשרה ימית.

מופעי פסטיבל הזמר העברי יתקיימו במרינה הרצליה מידי יום שלישי ב-20:00.

חוזרים אל קבלת השבת המוזיקלית 

מופעי קבלת השבת המוזיקלית במרינה הרצליה הפכו למסורת בה משתתפים מאות ישראלים ואורחים. עכשיו אחרי שנה של הגבלות, חוזרים אל המסורת עם מגוון חדש של הרכבים מוזיקליים שיאפשרו לכם לקבל את השבת בסגנון משתנה בימי שישי לסירוגין בחודשי יולי אוגוסט על הים במרינה הרצליה. נוף השקיעה, בריזת הים ומוזיקה טובה הפכו את אירועי קבלת השבת במרינה למוקד חווייתי שמושך מאות אורחים בשנים האחרונות: מבוגרים, צעירים, משפחות עם ילדים ועוד. אירועי קבלת השבת במרינה הרצליה יתקיימו השנה עם הרכבים מוסיקליים מתחלפים במגוון סגנונות שמשלבים בין שירה וזמר עברי, מוזיקה סוחפת וריקודים אל מול השקיעה. בין המופעים: צמד לצ'וקולטה שמביא חגיגה של פופ לטיני בהשתתפות הזמרת מעיין שקד, הרכב הפיוז'ן whale שמשלב עולמות מוזיקה מגוונים מג'אז ועד רוק עם דגש על יצירה מקורית וסאונד ייחודי, ההרכב הווקאלי grooving soul שעושה קאברים בסגנון סול ורגאי גרוב בהשתתפות הזמרת מיה ממן והרכב אנחנו שרים לך שמביא שירי ארץ ישראל בעיבודים אותנטיים בשילוב ייחודי של הזמרים איילת ואילן.
קבלת השבת מתקיימת ברחבת המרינה בה ימתינו כיסאות ומחצלות שייפרסו מראש לנוחיות המשתתפים.

9.7 – קבלת שבת עם צמד לצ'וקולטה ומוזיקה לטינית
23.7 – קבלת שבת בצלילי ג'אז ורוק עם הרכב הפיוז'ן Whale
6.8 – קבלת שבת בסגנון סול ורגאיי גרוב
20.8 – קבלת שבת בסגנון ישראלי אותנטי עם יצירה מקומית
מרינה הרצליה, ימי שישי לסירוגין – כניסה חופשית
החל מהשעה 18:30

למידע נוסף היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר