מסעדת פרש דה מרקט. צילום שירן כרמל
מסעדת פרש דה מרקט. צילום שירן כרמל

במגה-מסעדה החדשה בכפר סבא יש שלושה מטבחים שונים ובר בחלל אחד

מסעדת פרש דה מרקט פתחה סניף בקניון G ומבטיחה מגוון גדול של מאכלים ומנות גדולות. אחד הבעלים מושיקו ממן: "חקרנו במשך שנתיים את העדפות הסועדים בישראל"

פורסם בתאריך: 17.11.19 17:58

רשת המסעדות פרש דה מרקט פתחה בימים האחרונים סניף בכפר סבא. המסעדה החדשה, שנפתחה בקניון G בעיר, היא אחת מבין שלוש מסעדות חדשות של הרשת שנפתחו באחרונה, השתיים האחרות במתחם מול החוף וילג' בחדרה ובמתחם ביג בקריית גת.

המסעדה הגדולה מתפרשת על פני שטח של 300 מ"ר ומציעה שלושה מטבחים: מטבח איטלקי, מטבח ים-תיכוני עם מנות מהטאבון ומטבח אסיאתי, וכן בר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים. "הקונספט הקולינרי של הרשת מעניק פתרון רחב לכלל הקהלים, היות ומעבר למגוון העשיר של המטבחים השונים, הלקוחות נהנים ממנות איכותיות וגדולות במיוחד שמתאימות לחלוקה ולאכילה משותפת", נמסר ממשרד יחסי הציבור של הרשת, "תפריט פרש דה מרקט הורכב על-ידי השף אילן ברמלי, תוך דגש על שימוש בבצקים טריים שנאפים במקום ובמגוון רחב של ירקות עונתיים. בשעות הבוקר, המסעדות מציעות ארוחות בוקר מיוחדות לכל המשפחה עם לחמים ומאפים טריים הנאפים בטאבון, בצהריים – מגוון מנות עיקריות ובערב המסעדות הופכות למוקדי בילוי עם תאורה, מסכי VJ מיוחדים ומוזיקה עכשווית".

היזמים העומדים מאחורי הרשת הם ניר קודיש, גיא אלבז ומושיקו ממן, שהקימו לפני כ-13 שנים את רשת פרש קיטשן בתל אביב. ממן: "לאחר כשנתיים בהן חקרנו את העדפות הסועדים בישראל, בנינו קונספט חדש, הרכבנו תפריט והחלנו בהקמת המסעדות, אני שמח לבשר על פתיחת רשת פרש דה מרקט, מסעדות-מרקט שמספקות חוויית בילוי כוללת של אוכל מעולה, אלכוהול משובח ואווירה כיפית. מה שהוביל אותנו להקים רשת מסעדות-מרקט עם ארבעה מטבחים שונים, היה אחד הממצאים הבולטים שעלו במחקר והצביע על כך שמרבית הישראלים אוהבים לבלות במסעדות שמציעות חווית בילוי עם תפריטים רחבים ומגוונים, המתאימים להעדפות קולינריות שונות ולכלל הקהלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר