מירב פרנקל והסלט

מתכון לשבת: קבלו את סלט המזל, סלט כרוב אסייאתי של מירב פרנקל

היא בעלת רשת חנויות מעצבים, אחת ממנהלות קבוצת הפייסבוק 'מה אוכלים היום?', והיא רוצה לשתף אתכם במתכון המנצח של סלט כרוב אסייאתי. "כשמארחים אותי אני לא מתקבלת בשום מקום ללא הסלט הזה", היא מספרת

פורסם בתאריך: 24.12.20 08:46

מירב פרנקל היא בת 48, נשואה לצביקה ואמא לשלושה ילדים, הבכור חייל, הבת האמצעית בתיכון והבן הצעיר בחטיבת ביניים. "אני בעלת רשת החנויות ״מירב וליאת בגדי מעצבים״, יחד עם שותפתי ליאת דנאי", היא מספרת. "לרשת סניפים בקרית שאול ובכפר סבא והיא קיימת כבר 20 שנה. תמיד אהבתי אסתטיקה, אופנה, עיצוב, וכיף לי להמשיך לפתח את העסק. בצד זאת, בתקופת הקורונה, מצאתי את עצמי שעות רבות במטבח, מחפשת כל הזמן תשובה לשאלה הקבועה של ילדיי: 'מה אוכלים היום?'. וכך נוצרה קבוצת הפייסבוק שבניהולי ובניהול חגית לוי הנושאת שם זה. מקבוצה קטנה של כמה חברות, הפכנו תוך פחות משנה לקבוצה הנושקת ל-40 אלף עוקבים !! וזה מספר שהולך וגדל".

מירב פרנקל

"אני חושבת שסוד ההצלחה של הקבוצה הזו נובע מכך שאנשים נחשפים שם לחוויה קולינרית שלמה – הם מקבלים מתכונים טעימים של מאכלים המוגשים בצורה אסתטית בכלי הגשה יפים, והכל תוך עיצוב מוקפד וקונספט ייחודי", אומרת מירב. "ההשקעה שלי בקבוצת הפייסבוק מגיעה ממקום של תשוקה גדולה לאירוח ומאהבה גדולה לאנשים ורצון לחלוק איתם את מה שאני יודעת לעשות טוב כדי שגם הם יוכלו להכין בעצמם ולהנות מכל הטוב הזה. המתכון שאמליץ הוא סלט המזל, סלט כרוב אסייאתי, סלט מתכון שבכל כמה זמן אני מעלה כדי שאף אחת לא תפספס. זהו סלט חובה !!! כשמארחים אותי אני לא מתקבלת בשום מקום ללא הסלט הזה, הוא גם הפך למנת הדגל של הקבוצה, וממש קל להכנה".

סלט כרוב אסייאתי של מירב פרנקל

המתכון: סלט המזל – סלט כרוב אסייאתי

המצרכים וההכנה:

חצי כרוב לבן
חצי כרוב סגול
3 גזרים לחתוך למקלות
כוס כוסברה
3 גבעולי בצל ירוק
בוטנים קלויים
הרוטב:
שליש או חצי כוס שמן זית
חצי כוס רוטב סויה
2 כפות סוכר חום
2 כפות שמן שומשום

בתיאבון!

לקבוצת הפייסבוק 'מה אוכלים היום?' ולמתכונים נוספים היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר