ההזמנה למסיבה
ההזמנה למסיבה

הקומפיוטר והדוליטל חוזרים לחיים במסיבה של זכרונות ילדות כפר סבא. מהרו להרשם

מיטב הדיג'ייז מפעם יתקלטו במסיבה, והמארגנים מבטיחים גם גלידת פינגווין ומצגת מושקעת. ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת בלבד

פורסם בתאריך: 25.12.17 18:14

כפר סבאים בהווה או בעבר, ילידי סוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80, מתרפקים בשבועות האחרונים על גלי הנוסטלגיה עם פתיחתה של קבוצת הפייסבוק הפופולרית "זכרונות ילדות כפר סבא", שפתחו ילידי העיר אורי חביב ונוגה לאור. ביום חמישי הבא הזכרונות האלה עומדים להפוך לאירוע ממשי, עם מסיבה שמארגנים מנהלי הקבוצה שהיא כולה מחווה לאותה תקופה. מה בתכנון? מוזיקה של הדיג'יי המיתולוגי של מועדון הקומפיוטר שלומי קאופמן, סטנדאפ של הכפר סבאי רועי צברי ולא רק.

את הקבוצה, שמונה כיום 17 אלף חברים, פתח חביב והיא החלה לתפוס פופולריות כשלאור הצטרפה. "אני מכירה קבוצה דומה שפועלת בחולון, כי יש לי משם הרבה חברות, ובערך לפני שלושה שבועות החלטתי לחפש קבוצה כזו בכפר סבא, העיר שבה גדלתי. מצאתי רק קבוצה קטנה עם 70 חברים, אפילו בלי תמונת רקע. את הקבוצה ניהל אורי חביב, ובגלל שיש לי רקע בניהול עמודי פייסבוק שאלתי אותו אם הוא רוצה שאעזור לו להפוך את הקבוצה לפעילה ושוקקת, והוא הסכים. אספתי את כל החברים שלי מכפר סבא וזהו, מאז זה רץ. חבר הביא חבר ותוך שלושה שבועות גדלנו ל-17 אלף חברים".

נוגה לאור

נוגה לאור

ואיך נולד הרעיון למסיבה?

"זה היה איזשהו צורך של אנשים בקבוצה שרצו לארגן מפגש, במיוחד בין כל אלה שיש נוסטלגיה כלפי ימי מועדוני הדוליטל והקומפיוטר. ככה נוצר הקשר עם ציקי הירשברג שחבר אלינו, והתארגנו כמה אנשים על המסיבה הזאת, וכרגע יש היענות גדולה".

אורי חביב

אורי חביב

 

הירשברג, כפר סבאי העובד בתחום האלכוהול, הבעלים של בר הטייקון ברעננה ולשעבר של הג'וני בלום בכפר סבא, הוא דמות מוכרת בחיי הלילה המקומיים. "האירוע נקרא K S 2018, זו מסיבת פתיחת שנה בטעם של פעם", הוא מספר, האמת היא שנידבו אותי לארגן את האירוע וגם לדאוג ליח"צנות שלו כי אני מגיע מהתחום. האירוע נולד בעקבות דרישה של חברים בעמוד זכרונות ילדות כפר סבא, ומשם זה התגלגל לכדי רעיון לעשות ממש אירוע גדול עם אנשים מוכרים מכפר סבא".

כמו מי למשל?

"כמו למשל הופעה של הסטנדאפיסט הכפר סבאי רועי צברי, וסשנים של תקליטני העבר והרזידנטים של הקומפיוטר והדוליטל אורן בלישה, ארתור גורדון, אלעד קטן ושלומי קאופמן, שינגנו את מיטב השירים שכולנו גדלנו עליהם. נחלק גלידות פינגווין לאורחים ויהיו עוד הפתעות, אלכוהול וגם תהיה מצגת מגניבה שעשה אורי חביב עם תמונות שאנשים העלו לקבוצה ושתוקרן על מסך ענק".

ציקי הירשברג

ציקי הירשברג

דיג'יי אסף זרחי, תקליטן העבר של הדוליטל, סטומפ ואדיס, מוסיף: "הצטרפתי לארגן את הארוע כי אני כפר סבאי בדם וזה מאוד מרגש. נראה את כל האנשים שגדלנו איתם במרכז אהרוני וברחבת קניון ערים. אני כמובן מתקלט באירוע את כל להיטי שנות התשעים. יש היענות מטורפת והזזנו את האירוע מיום שישי לחמישי כדי שגם שומרי השבת יוכלו להגיע. כל המקום יעוצב בתרשים של כפר סבא, עם רחבת קניון ערים, מרכז אהרוני וכו'. אנחנו מאוד משקיעים באירוע הזה".

האירוע ביום חמישי הבא, 4 בינואר, במועדון האנגר 09 בעמק חפר. מחיר הכניסה 90 שקלים. כרטיסים אפשר לקנות במכירה מוקדמת בלבד ולא תהיה מכירה במקום. רכישת כרטיסים כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר