סילבסטר צילום עופר וקנין
סילבסטר צילום עופר וקנין

איפה תתנשקו בחצות? מסיבות הסילבסטר הכי שוות בכפר סבא

להיטי אייטיז, כובעי סנטה, מסיבה לטינית ופינוקי אלכוהול: בברים בכפר סבא מזמינים אתכם לחגוג איתם את כניסת השנה האזרחית החדשה

פורסם בתאריך: 31.12.17 08:27

# בד"ר גונזו מבטיחים לנו שאת תחילתה של שנת 2018 אתם לא הולכים לשכוח.

עידן ראובך, תסביר.

"מתחילים בערב שף בניצוחו של אוריאל שיינמן המוכשר, עם תפריט ספיישלים נוצץ ויינות מיוחדים. לאחר מכן, ממשיכים לריקודים עם דיג'יי T PUSE (עומר גאני), שידלג אותנו לשנה החדשה עם חיוך. נראה לנו שאחרי זה, בסוף הלקוחות יתנשקו איתנו".

ד"ר גונזו

ד"ר גונזו

# במועדון מגוסטה של ארז שמילוביץ בכפר סבא מחכה לכם מסיבה לטינית עם דיג'יי צחי כביר, התקליטן מספר אחת, זה שיודע בדיוק איזו מוזיקה לשים ומתי.

שמילוביץ, מה בתוכנית?

"מוזיקה בכל הסגנונות והסוגים, כולל מיינסטרים וסלסה, וגם ספירה לאחרות בשעה 23:59 בדיוק. זה קורה ביום ראשון (31.12), החל מהשעה 22:00. מחיר הכניסה 40 שקלים + צ'ייסר על הבר. למאחרים בחצי שעה המחיר עולה ל־50 שקלים לאותה עסקה".

 

# בשאלטר בר, כל הבר ב-18 שקלים לדרינק. ככה פותחים שנה.

 

# פותחים שנה אזרחית בחצר השוק בכפר סבא, עם מסיבת שנות השמונים בניצוחו של דיג׳יי אייל דסקל, שיעיף אתכם ישירות ל־2018, עם רחבת ריקודים ולהיטים מהאייטיז שיעוררו בכם זיכרונות וגעגועים לימים שבהם נצנצים היו באופנה. אז תכינו את האפרו ואת השמלות המנצנצות, כי בחצר השוק מכינים לכם את הערב הכי גזעי שיש. יום ראשון, החל מהשעה 21:00.

להקת זוז בחצר השוק

 

# בטמפל בר של דותן ששון ושותפיו, מזמינים אתכם לחגוג את השנה האזרחית החדשה בקרנבל חגיגי עמוס פינוקים ואווירת חג.

דותן, פרטים בבקשה.

"אנחנו חוגגים ביום ראשון קרנבל תחילת שנה, ומקבלים את שנת 2018 עם מסיבה מושקעת במיוחד. המקום מעוצב באווירת החג, ויש לנו גם דיג'יי שירים את הקהל עם מוזיקת מיינסטרים ולהיטים, דיילות שיחלקו מתנות וצ'ייסרים, צילומי מגנטים שיתעדו את החוגגים מבלים ונהנים, וגם שלל פינוקים וקאווה בחצות. הכניסה עולה 50 שקלים וכוללת דרינק. נתראה בשעה 21:00".

טמפל בר. צילום מייקל גליקסטיין

הטמפל בר. צילום מייקל גליקסטיין

 

# בטיילר דרדן בכפר סבא רוצים שתצטרפו אליהם בזמן הספירה לאחור. אז בואו לחגוג את 2018 במקום הכי חם בעיר עם דיג'י מורגי, פינוקי אלכוהול, ריקודים, מנורות צבעוניות, כובעי סנטה לחוגגים ולצוות וגם נשיקת חצות עם קאווה ביד.

טיילר דרדן

הטיילר דרדן

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר