ד"ר גונזו צילום לירן קרפ
ד"ר גונזו צילום לירן קרפ

הדיל של פורים: מסיבות פורים בכפר סבא ובסביבה

מי מציע חבילה של מלון + מסיבה, ואיפה הפרס הוא טיסה לפריז? כל מסיבות פורים בכפר סבא ובסביבה

פורסם בתאריך: 27.2.18 15:18

# ד"ר גונזו בכפר סבא והיאמה בר בהרצליה מאחדים כוחות ומזמינים אתכם למסיבת פורים מטורפת במלון פאבליקה-ישרוטל בהרצליה פיתוח, ביום רביעי (28.2), החל מהשעה 21:00.

איתי נחמיאס, פורים בפאבליקה?

"כן, השנה אנחנו עושים אירוע גדול ומטורף בו לראשונה ד"ר גונזו והיאמה בחיבור משפחתי, לוקחים אתכם לחוויית פורים שונה מהרגיל, בלוקיישן מרהיב עם שתי רחבות מדהימות – לאונג' וקלאב, בהן תתקיים המסיבה, כולל פירוטכניקה, סאונד והגברה מטורפים ודיג'י מובילים – דור ראובני, אוריאל קלפטר, אדם טן, לי אוסי ועוד. חובה להגיע בתחפושת. אגב, מי שרוצה לישון במלון מוזמן להזמין חבילה הכוללת לינה, כניסה למסיבה וארוחת בוקר, כולל בקבוק יין בחדר במחיר של פעם בחיים".

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

ד"ר גונזו. צילום עירד נצר

Purim Fun Party מחכה לכם באושילנד בכפר סבא בניצוחו של עמוס שטרית, שמזמין אתכם למתחם האושימרקט להפקת פורים הכי מגניבה שתהיה השנה, כולל דוכני מזון בתפריט מיוחד ובמחירי היכרות, בר אלכוהול במחירי פורים מצחיקים, מוזיקת מיינסטרים בניצוחו של דיג'יי יוהאן, תחרות תחפושות עם פרס ראשון כרטיס טיסה לפריז וגם חניה בחינם. כניסה 50 שקלים כולל קוקטייל. כניסה לגילאי 30 פלוס! זה קורה ביום חמישי (1.3) בשעה 22:00.

# קרנבל פורים מושקע ושמח מחכה לכם בחצר הכי רועשת בכפר סבא, כולל דיג'יי אייל דסקל שיחזיר אתכם אחורה בזמן עם להיטי שנות השמונים. אז תכינו תחפושת ותתייצבו ביום רביעי (28.2) בשעה 21:00 בחצר השוק.

# PURIM RAVE, אירוע הפתיחה הגדול של אליס, מקום חדש ברחוב המסגר 8 ברעננה, צמוד לצרכניה, ייפתח ביום שישי (2.3), בשעה 22:00.

שגיא רחמים, זהו אין צרכניה 2.0?

"נכון. יש לנו מקום חדש, אליס שמו. מדובר במקום שצמוד לצרכניה, והוא נפתח ביום שישי, עם מסיבת פורים מטורפת בה אנחנו עורכים משתה שהוא מצווה בחלל ענק, מושקע ויפה, בחסות קווארבו".

# שריינו כרטיסים למסיבה של הדולי פרטון בהרצליה שם מחכה לכם פורים מהאגדות, כולל מקום מעוצב ומקושט, מבצעי אלכוהול ופינוקים מטורפים. חובה להגיע עם תחפושות, רצוי מאוד מושקעות. מתחילים בשעה 21:00, יום רביעי (28.2), משקה ראשון און דה האוס.

פורים ביאמה בר

פורים ביאמה בר

# Purim in the TOWER: צוות הגאגוס ברעננה, מזמין אתכם למסיבה שהיא וואו אחד גדול.

בן סאקס, השנה עושים את זה אחרת?

"כן, השנה חיפשנו לוקיישן מיוחד וטיפסנו כמה קומות לגובה עם מסיבה במרומי מגדלי הארבעה החדשים. נוף של 360 מעלות על כל העיר, בחסות בלוגה ואבסולוט. הכניסה לאירוע בתחפושות בלבד, לגילאי 23 ומעלה. רביעי (28.2), החל מהשעה 22:00, רחוב הארבעה 32, תל אביב".

# מסיבת פורים ונהנים 2018 מחכה לכם בעדן על המים בקיבוץ ניר אליהו, עם הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם, מוזיקת מיינסטרים עדכנית בניצוחו של דיג'יי רועי פלינר בליווי סט תופים ותאורת לדים, מאפרות בכניסה, בר אלכוהול משובח, עמדות המבורגר, פוקצ'ות, אסייתי, נודלס וסושי, מתוקים וקפה וגם פינת עישון. לגילאי 28-50. תחפושות חובה! חמישי, (1.3), החל מהשעה 22:00, כניסה ביום המסיבה 190 שקלים.

# WELCOME TO THE JUNGLE, מסיבת פורים מגניבה בהחלט, מחכה לכם ברומר 22 בהרצליה עם פינוקים של פעם בחיים, מבצעים ולהיטים שיגרמו לכם לזוז כל הערב על הרחבה.

אבי סופר, מפנקים?

"ברור. השנה החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ואנחנו מכינים ללקוחות שלנו חג משוגע ופרוע ממש כמו בג'ונגל שם רק התחפושת החזקה שורדת. על המוזיקה ינצח די ג'י MATIAS ALARCON. תבואו מוכנים, יום רביעי (28.2) מתחילים בשעה 21:00".

# PURIM in the Jungle! גם בשנקין בר ברעננה החליטו לחגוג מסיבה שהיא ג'ונגל אחד גדול ומפנק.

עידו דותן, מה זה אומר?

"שפורים מעולם לא היה פראי יותר! אנחנו הופכים את השנקין, ללילה אחד לטרופי, חגיגי ולח עם DJ HARRIS על עמדת המוזיקה, משקיף מלמעלה. רביעי (28.2), החל מהשעה 21:00".

יש דרישה לתחפושת מסוימת?

"חליפת דוב או תחתוני מוגלי, זה לא משנה לנו בג'ונגל, העיקר לבוא מחופשים. הכניסה חופשית".

# NRspirit מזמינים אתכם למסיבת פורים מטורפת, כולל ריקודים ותחפושות, שתיה קלה ואלכוהול חופשי וגם תחרות תחפושות עם הפתעות. במחיר 80 שקלים תוכלו להיכנס למסיבה שתעיף אתכם מהמסלול. רביעי (28.2) בשעה 21:00, לואי רעננה, רחוב היצירה 5.

יובל ודודו צוויג מהאינגה

יובל ודודו צוויג מהאינגה

# לא הספקתם לחגוג כמו כולם ביום רביעי? תתייצבו ביום שישי (2.3) בגני התערוכה בתל אביב, שם מחכה לכם המסיבה של השנה בניצוחם של יובל ודודו, האחים לבית צוויג, מהאינגה בר בהרצליה.

דודו, פרטים בבקשה.

"השנה בחרנו לצאת מהרצליה ולחגוג בביתן 2 בגני התערוכה, עם אירוע מטורף ומושקע שכולל שני דיג'ייז מובילים, בועז שמואלי עם שנות השמונים ודיג'יי גרין עם להיטי מיינסטרים, וגם הופעה של להקת רוקוויל במופע מיוחד לפורים. מתחילים בשעה 21:00 וכניסה עולה 99 שקלים".

# הראפר נצ'י נצ' מגיע לבלוק פארטי ברמת השרון, למסיבת פורים של SURF AND ROLL , כולל שלוש שעות של פסטיבל תחפושות, היפ הופ במיטבו, פוד טראק ושתייה. מופע חימום של אמן ההיפ הופ העולה מרמת השרון לירי. שלישי (27.2), בשעה 15:00, שדרות ביאליק 41, רמת השרון, הכניסה חופשית.

# THE SECRET PURIM PARTY IS ON , קרנבל פורים מיוחד ומפנק במיוחד מחכה לכם במועדון הצצה ברמת השרון, במסיבה שהיא כבר מסורת לגילאי 35 – 48. מה בתוכנית? דיג'יי תומר בידי על המוסיקה, אלכוהול איכותי מכל הסוגים כל הערב, אוכל מפנק, וגם המאפרת התותחית בעלת ידי הזהב, רונית פרנקנטל שתאפר כל הערב. לא מספיק לכם? במקום גם עמדת צילום מגנטים ועוד שלל הפתעות שוות. כרטיסים בקניה מראש דרך שירלי 052-2569259. בערב האירוע המחיר יעמוד על 180 שקלים. שישי (2.3) בשעה 22:30, מועדון צצה, אזור התעשיה רמת השרון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר