בית המשפט בתל-אביב. צילום ניר קידר
בית המשפט בתל-אביב. צילום ניר קידר

הסדר טיעון לנערים שהואשמו באונס קבוצתי של בת 16 בחוף בהרצליה

הושגה הסכמה לגבי הסדר טיעון לארבעת הקטינים מאזור השרון החשודים באונס קטינה. סעיפי אישום יימחקו, המתלוננת לא תצטרך להעיד

פורסם בתאריך: 7.3.18 08:00

הפרקליטות הגיעה להסכמה על הסדר טיעון במשפטם של ארבעה נערים בני 15-17 מאזור השרון, נגדם הוגשו כתבי אישום בקיץ האחרון על עבירות של אינוס, מעשים מגונים והתעללות בקטין אשר ביצעו בנערה בת 16 הלוקה בשכלה. לפי דיווח של חדשות כאן 11, במסגרת הסדר הטיעון יימחקו מכתבי האישום סעיפי ההתעללות והמעשים המגונים, ובמקביל יודו הנערים בעבירות של אינוס ומעשה סדום.

במסגרת הסדר הטיעון לא הגיעו הצדדים להסכמה על העונש. הסדר זה טעון עדיין את אישורו של בית המשפט המחוזי בתל אביב. לפי הדיווח, ההחלטה להגיע להסדר הטיעון נבעה מהרצון לחסוך מהמתלוננת הקטינה את מתן העדות בבית המשפט.

לפי כתב האישום שהוגש באוגוסט האחרון, ביצעו הנערים את העבירות המיוחסות להם בכמה מקרים, בין היתר בחוף אכדיה בהרצליה. שתי חברותיה של הנערה תיווכו בינה לבין החשודים באונס ובזמן המעשה צפו במתרחש ולא עשו דבר. לפי כתב האישום, גם חבריהם של הנאשמים צפו במעשי האונס הקבוצתיים מהצד, מבלי להתערב.

בין המקרים, אנסו שניים מהנאשמים את המתלוננת בתא שירותים בחוף הים ולאחר מכן נסעו איתה באוטובוס ודרשו ממנה לבצע מעשה סדום ואיימו כי אם תסרב, יפגעו בה. במקרה אחר, לאחר אונס נוסף שעברה בידי אחד מהנאשמים, הבטיח אחיו של הנאשם כי יעזור לה בהתמודדות עם שאירע לה, אך תחת זאת אנס אותה גם הוא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר