ירון אחר ז"ל, מתוך הפייסבוק של ירון אחר
ירון אחר ז"ל, מתוך הפייסבוק של ירון אחר

אבל כבד: איש התקשורת ירון אחר ז"ל הוא ההרוג בתאונה בכביש 531

אחר ז"ל נפגע אנושות מרכב כאשר רכב על אופנוע, מותו נקבע במקום. היה עורך אחראי בערוץ השיווק והדיגיטל בוואלה, מרצה, משנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט ועוד. "קשה לי לעכל את זה, תודה על הנתינה האין סופית שלך לכל כך הרבה אנשים", כתבה תלמידה שלו

פורסם בתאריך: 28.11.22 15:32

ירון אחר ז"ל, הוא תושב השרון שנהרג אתמול (ראשון) בתאונה בכביש 531. אחר ז"ל, איש תקשורת ושיווק, חבר מערכת וואלה ותושב רעננה, נפצע בצורה אנושה בתאונה מפגיעת רכב בעת שרכב על אופנוע, בכביש 531 ליד כפר שמריהו. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. תושב השרון בשנות ה-60 לחייו שהיה מעורב בתאונה עוכב לחקירה במשטרה. אחר, בן 52 במותו, הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.
אחר ז"ל שימש בשנה האחרונה כעורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה. לפני כן, ב-2016 שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט, ובתקופתו בקבוצה הושק אתר חדש לספורט 1 והושקו אפליקציות חדשות למעריב ולג'רוזלם פוסט. בתפקידיו הקודמים שימש גם כסמנכ"ל ynet ואתר הפורומים תפוז. בנוסף, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל – ביג דיל, וייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win.

בנוסף, אחר שימש גם כמרצה לשיווק דיגיטלי וליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה, וייעץ לארגונים בפיתוח אסטרטגיה עסקית ודיגיטלית. לפני שש שנים פרסם יחד עם אתגר שפיבק את הספר שיווק (בעידן) דיגיטלי, הסוקר את השיטות להצלחה בעולם הדיגיטלי.

הוא מובא למנוחות בשעות אלה בבית העלמין פרדס חיים, בכפר סבא.

רבים הוכו בתדהמה כשנודע דבר מותו. חברים ומכרים רבים ספדו לו בדף הפייסבוק שלו. יובל גוז'נסקי, ראש המחלקה לתקשורת במכללת בפיר, כתב: "ירון אחר לימד במחלקה לתקשורת בספיר משנת 2014 וגידל דורות של אנשי שיווק מצוינים. ירון היה מרצה אהוב ומעורר השראה עם כריזמה מתפרצת. ירון ליווה סטודנטים גם אחרי סיום הלימודים וסייע להם להיות תותחי שיווק. כולנו המומים וכואבים את לכתו בטרם עת. תרומתו למחלקה לתקשורת ולסטודנטים לא תסולא בפז".

 

 

אחד מחבריו כתב: "ירון אחי, תמיד היה אחר. חכם יותר, חבר יותר, מבריק יותר, טוב יותר, הכל ברמה אחרת. להבין שאתה לא איתנו יותר – לא נתפש, נשמע כמו מתיחה, שמישהו יקום ויגיד, סליחה, זו מתיחה … ירון איש פלא שהיית, לעולם תהיה לכל מי שזכה להכיר אותך סמל למצויינות, לעשייה , לטוב ולאהבת אדם. תנוח על משכבך בשלום אח", כתב אחד מחבריו.
"ירוני. קשה לי לעכל את זה עדיין, זה לא מסתדר לי בראש. בן אדם כל כל טוב, כריזמטי ומעורר השראה, זה לא נתפס. אני רוצה להודות לך על הנתינה האין סופית שלך לכל כך הרבה אנשים, על אהבת החינם, העצות, השיחות, הסבלנות. אתה המרצה הכי טוב שפגשתי בחיים, מרצה שכל כך אכפת לו שגם נצליח בחיים עצמם וזה כל כך מוערך. תודה על מי שהיית בשבילי", כתבה לו תלמידה לשעבר.
"זכיתי להכיר אותך וללמוד ממך.. הענקת לי השראה. את הכל עשית מכל הלב ובאהבה. תודה על הכל! על העזרה ועל ההשראה לאורך הדרך. יהי זכרך ברוך", כתב מכר נוסף.

יהי זכרו של ירון אחר ז"ל ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר