עבודה של ישראל הרצל
עבודה של ישראל הרצל

מהרו להירשם: חידון הציונות למשפחות יוצא לדרך בכפר סבא

השלב המקומי של החידון יתקיים ב-23 בפברואר באשכול פיס. המשפחה שתזכה בגמר הגדול תצא לטיול בעקבות בנימין זאב הרצל

פורסם בתאריך: 24.1.18 16:42

השלב המקומי של חידון הציונות למשפחות יתקיים ביום שישי, 23 בפברואר, באשכול פיס בכפר סבא. החידון, המחולק לשלבים, מקומי, מחוזי וארצי, מתקיים בחמש השנים האחרונות בערים שונות ברחבי הארץ. שיאה של התחרות, הנערכת במשך שישה חודשים, הוא באירוע גמר ענק בערב יום ירושלים, בו יתקיים חידון בשידור טלוויזיוני מרכזי אליו יעפילו עשר משפחות. המשפחה הזוכה תזכה בטיול משותף בעקבות נקודות בחייו של הרצל באירופה ובארץ ישראל.

מי שמארגן את התחרות המקומית הוא חבר מועצת העיר, אורן כהן, כנציג המועצה הציונית ורכז הפעילות שלה בכפר סבא בשש השנים האחרונות. לדבריו, נושאי החידון מותאמים למערכת החינוך העירונית והעיקרון הוא שמתמודדים שלושה דורות של משפחה אחת, למשל ילד, אבא וסבא.

אורן כהן. צילום שרונה גיא

אורן כהן. צילום שרונה גיא

כהן: "חידון הציונות הינו פעילות משותפת של עיריית כפר סבא והמועצה הציונית בישראל. אין לי ספק שמדובר בפעילות ערכית וחווייתית שיוכלו ליטול בה תושבי העיר. אני מקווה לראות את המנצחים בשידור ישיר בערוץ עשר ביום העצמאות כמנצחי החידון כולו. אני קורא לכולם להירשם. אני שמח וגאה לשלב את פעילותי כרכז המועצה הציונית בכפר סבא ולהביאה לידי ביטוי גם במסגרת העירונית והעירייה. תודה לעושים במלאכה ובמיוחד לאורלי פורמן ואורית מאגף החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר