בית הספר יצחק שדה. צילום עזרא לוי
בית הספר יצחק שדה. צילום עזרא לוי

נעצר חשוד מפתיע בשיחת הטלפון המאיימת לבית הספר בכפר סבא

שעות מתוחות עברו אתמול על תלמידי בית הספר יצחק שדה והצוות, עם קבלת שיחת טלפון על חפץ חשוד במבנה. הבוקר נעצר חשוד מפתיע במעשה

פורסם בתאריך: 30.4.18 10:48

אסיר בכלא ניצן, כבן 19, נעצר בחשד שהתקשר אתמול לבית הספר יצחק שדה בכפר סבא, ולבית ספר נוסף בתל אביב, והודיע כי יש בהם חפצים חשודים. בעקבות שיחות הטלפון, אותה ביצע מהכלא, ערכה המשטרה סריקות בבית הספר ובסביבתו. כשלא נמצא דבר חריג, חזרו הלימודים לשגרה והמשטרה החלה לחקור מי ביצע את השיחות. היום, כאמור, הודיעה המשטרה על מעצר החשוד שיובא היום לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון.

עם קבלת שיחת הטלפון אתמול הזעיקה הנהלת בית הספר יצחק שדה את המשטרה ואת פקחי השיטור העירוני. התלמידים פונו מהכיתות אל החצר באופן מסודר בשעה שחבלני המשטרה סרקו את שטח בית הספר. לאחר שהתברר כי מדובר בהתראת שווא, הוחזרו התלמידים לכיתות כדי להמשיך את שיגרת הלימודים. גורמים בעירייה מציינים כי במקביל לאירוע נשלחו הודעות להורי התלמידים כדי לעדכן אותם על המצב. "התייחסנו לאירוע הזה בשיא הרצינות", אומר גורם בעירייה, "כל האירוע היה מאוד קצר ובסופו של דבר הכל הושב על כנו".

"יש פה בהחלט איזה סוג של הטרדה ורצון לגרום בהלה", אומר גורם במשטרה לצומת השרון, "בזה הוא נחשד בגדול. התשובה לשאלה למה הוא עשה את זה, האם יש איזה אינטרס נסתר מעבר לכך, היא חלק מהחקירה המתבצעת ממש בשעות אלה. אנחנו לקחנו את האירוע ברצינות גמורה כאילו באמת קיים חפץ חשוד בבית הספר, ונשלחו חבלנים לבצע בדיקות בבתי הספר".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר