גן מרווה סגור, הבוקר. צילום ההורים
גן מרווה סגור, הבוקר. צילום ההורים

הורי גן מרווה מימשו את האיום והשביתו הבוקר את הלימודים

פגישה של ההורים אמש עם מנכ"ל העירייה עשויה לפתור את המשבר, אך ההורים אומרים: "עד שלא נראה ביצוע בשטח ההשבתה נותרת בעינה"

פורסם בתאריך: 7.6.18 11:07

הורי הילדים בגן מרווה בשכונה הירוקה בכפר סבא מימשו את האיום בשביתה ו-32 ילדי הגן לא הגיעו הבוקר ללימודים. במקביל, הפגינה הבוקר קבוצה של הורים מול בניין העירייה. על שלטים שנשאו ההורים נכתב בין השאר: "אלימות בגן ילדים והעירייה גוררת רגליים", "אמא, נמאס לי לראות מכות" ו-"היום אלה הילדים שלנו – מחר שלכם".

עם זאת, אמש הגיעו ההורים לסיכום עם מנכ"ל העירייה איתי צחר שעשוי לפתור את המשבר.

הורי גן מרווה מפגינים הבוקר מול בניין העירייה. צילום ההורים

הורי גן מרווה מפגינים הבוקר מול בניין העירייה. צילום ההורים

נזכיר כי ההורים מתלוננים כי בחודשים האחרונים אירעו כמה מקרים של צעקות, השפלות ואלימות מילולית של הסייעות כלפי ילדים בגן ובין הסייעות לבין עצמן. בחצי השנה האחרונה, אומרים ההורים, התחלפו בגן 13 סייעות.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

"בתחילה, צביקה צרפתי קבע איתנו פגישה ליום שני הבא, אבל סירבנו לקבל את לוח הזמנים שלו. מבחינתנו הפגישה הזאת היתה אמורה להתקיים ביום שני לפני חודשיים", אומר נציג ההורים בגן, ניב גרנות, "אתמול, אחרי ישיבת מועצת העיר, צביקה קרא לנו לשבת עם מנכ"ל העירייה איתי צחר. ישבנו איתו כמעט שעה, היתה פגישה טובה ואיתי היה מאוד קשוב. סיכמנו על רשימה של פעולות שהעירייה צריכה לבצע כדי להחזיר את הגן למסלולו. הוא גם הודיע שיקים צוות בראשותו כדי לטפל במשבר. הדבר החשוב שהשגנו הוא הסכמה לליווי מקצועי של הילדים – שחווים משבר בעקבות כל האירועים בגן, ליווי להורים, והכי חשוב ליווי פדגוגי של צוות הגן, החל מהבוקר ולאורך כל שעות היום".

 

 

אם קיבלתם את מה שרציתם, למה בכל זאת בחרתם להשבית את הלימודים בגן הבוקר?

"עד היום קיבלנו הבטחות מכאן ועד הירח. כבר שלושה חודשים שאנחנו מקבלים הבטחות, וגם אם קורים דברים הם לא בלוח הזמנים הדחוף שאמור להיות כשמדובר בילדים וכשכל יום המצב מחמיר. החלטנו שעד שלא נראה ביצוע בשטח ההשבתה נותרת בעינה. עם איתי סוכם גם שאחרי שהמשבר ייפתר נערוך תחקיר על כל מה שהיה בעבר, כדי שמקרה כזה לא יחזור ושילדים אחרים לא ייפגעו בעתיד".

מנהלת אגף החינוך, אורלי פרומן, מסרה בתגובה: "אני מטפלת בנושא באופן אישי יחד עם צוות מחלקת גני הילדים, השירות הפסיכולוגי, משרד החינוך והחברה לתרבות ופנאי. בימים אלה אנו נמצאים בדיאלוג עם ההורים ופועלים למציאת פתרון הולם למצב. כבר כעת צוות הגן מקבל הנחייה צמודה והפעילות בגן מתנהלת באופן מותאם. חשוב לציין כי בגן המדובר קיים צוות בוקר קבוע שמלווה את ילדי הגן החל מתחילת שנת הלימודים. לפני מספר חודשים שובצה בגן אם בית קבועה שקיבלה תגבור ובשעות הצהריים ניתן מענה של ארבע נשות צוות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר