מחאת הורי הגנים
מחאת הורי הגנים

עיריית כפר סבא: שלושת הגנים במזרח העיר לא ייסגרו

הודעת העירייה הבוקר הרגיעה הורים בשלושה גנים לפחות - קוקייה, דובדבן וברבור - שחששו מסגירתם בשל מיעוט נרשמים. צרפתי: "אמרנו לכל אורך הדרך שבתום הרישום נחליט"

פורסם בתאריך: 22.6.18 14:29

עיריית כפר סבא הודיע הבוקר כי היא לא מתכוונת לסגור השנה גנים במזרח העיר, והרגיעה הורים בשלושה גנים לפחות – קוקייה, דובדבן וברבור – שחששו מסגירתם בשל מיעוט נרשמים. בהודעה שפרסמה העירייה באתר העירוני נכתב: "עם קבלת נתוני הרישום לגנים, אנו שמחים לבשר כי החלטנו שלא לסגור אף גן ילדים במזרח העיר. החלטה זו היא המשך ישיר למדיניות העירייה לטפח ולפתח את מערכת החינוך תוך הקצאת משאבים רבים ותשומות. נתוני השיבוץ הפרטניים לגנים יפורסמו בתחילת חודש יולי".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

כבר בשבוע שעבר, כשצומת השרון הביא את הסיפור לראשונה, אמר מנכ"ל העירייה איתי צחר כי טרם התקבלה החלטה בנושא הגנים, והוסיף: "אני לא יכול להבטיח שהגנים האלה לא ייסגרו בדיוק כמו גנים אחרים שקיבלו את ההודעה". צחר התייחס להודעה שקיבלו הגננות כי בשל מיעוט נרשמים ייתכן והן לא ימשיכו לעבוד בגן. "משרד החינוך מחויב להוציא הודעה לעובדים שיש סיכוי ששיבוצם ישתנה", הסביר.

"לא הייתה כוונה לסגור גנים ומדובר בסך הכל בשמועה", מסביר היום (ו') ראש העירייה צביקה צרפתי. "נכון, היה רישום איטי – אבל אני קיבלתי החלטה שגם אם יהיה צורך בכך, לא ייסגרו הגנים. לא היה שום מאבק, ולא היה צורך במאבק ומסיבה זו גם אין שום ניצחון – כפי שיש מי שמנסים להציג זאת. אמרנו לכל אורך הדרך שבתום הרישום נחליט".

 

גורמים בעיר טענו מיד עם פרסום הידיעה בשבוע שעבר כי פוליטיקאים המועמדים לראשות העיר תפסו טרמפ על גב ההורים. צרפתי, אומר הבוקר בהתייחסו לנושא: "כל אחד ינהג איך שהוא רוצה, אני לא מנהל את העיר לפי מאבקים אלא לפי עניין. גם אם אני אחליט להתמודד לראשות העיר אני אמשיך לנהל את העיר בצורה עניינית. דבר אחד למדתי – מה שרואים מכאן לא רואים משם. מחר הם יצטרכו להבחן וכל אחד יעשה מה שהוא מבין. אני חושב שיש דברים שהם חסרי אחריות, ואם זו האחריות שלהם וככה היא נמדדת, אז בסדר. אני מנהל את העיר, והחצים מופנים אלי. בשורה התחתונה אני מכיר הכיט טוב את המספרים זה מבחן התוצאה".

יצאתם גם בשיפוצי קיץ.

"תקציב השיפוצים עומד על 20 מיליון שקל. אני חושב שנשקיע בצורה ראויה בבתי ספר, אף פעם זה לא יהיה מספיק כי המבנים בכפר סבא ישנים, אבל הכפלנו את התקציב כי אני חושב שצריך להשקיע יותר כדי שתהיה סביבת לימודים ראויה".

הדר חשמונאי יערי, אם לילדה בגן קוקייה, אמרה בעקבות ההודעה: "תודה לקברניטי העירייה ומקבלי ההחלטות ששמעו את קולם של ההורים והילדים. תודה על קבלת החלטה נבונה אשר מעידה כי החינוך אכן בראש מעיניי העירייה".

המועמד לראשות העיר, עו"ד יובל לוי, שתמך בפגנת הורי גן דובדבן הבוקר מול העירייה בתגובה: "מצופה מראש עיר שידע ליצור בטחון אצל התושבים בכל הקשור לקבלת השרות העירוני, וכך אנהג כראש עיר. ההורים דרשו שלא יהיו קיצוצים וחיסכון בחינוך ואני תומך בעמדתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר