עירית בן מנחם. צילום עזרא לוי
עירית בן מנחם. צילום עזרא לוי

נציגת מפעל הפיס בוועידת החינוך: "השקענו בכפר סבא 66 מיליוני שקלים בעשור"

עירית בן מנחם מאגף ההקצאות במפעל הפיס, אמרה בוועידת החינוך ש-55 מיליוני שקלים שהשקיע המפעל בכפר סבא הועברו לתחום החינוך

פורסם בתאריך: 22.8.18 08:14

מפעל הפיס השקיע 66 מיליון שקלים בעשור האחרון בהקמת מבני ציבור, רובו המכריע של הכסף למבני חינוך. כך אמרה עירית בן נחום, מנהלת מחלקת מבני פיס ומחשוב באגף הקצאות במפעל בוועידת החינוך השבוע בכפר סבא.

“מפעל הפיס התחיל לפני 67 שנה בתחום הבריאות הוא הוקם כדי להקים בית חולים בתל אביב יוזמה של ראש העיר”, אמרה בן מנחם, “מאז הרבה דברים השתנו, והיום עיקר ההשקעה של מפעל הפיס היא בתחום החינוך. המספרים שלנו בעשר השנים האחרונות, מראים העברת עשרה מיליארד שקלים בעשר השנים האחרונות לרשויות השונות ברחבי הארץ. רוב ההשקעה היא בתחום החינוך: מחצית מהכסף שמעביר מפעל הפיס מיועד לבניית בתי ספר וגני ילדים. יתר הכסף מועבר לשאר הנושאים, כמו מיחשוב, בניית אולמות ספורט, הקמת ספריות ועוד.

“בכפר סבא השקיע מפעל הפיס 66 מיליון שקלים בעשור האחרון, 55 מיליון שקלים הלכו לתחום החינוך. זה מראה מה הוא סדר העדיפויות של העיר. אני מצטרפת לדברים שנאמרו שכפר סבא שמה את החינוך בראש”.

בן מנחם אמרה כי מפעל הפיס “מחשבים למורים, או אייפדים, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקדם את הדברים שאתם רוצים. אם אלה דברים חדשים נשמח להיות שותפים”.

היא אמרה גם שמפעל הפיס מעניק מדי שנה עשרות רבות של מיליונים במלגות לסטודנטים. “אנחנו מסייעים גם במלגות לסטודנטים, והשנה הענקנו מלגות בסך 130 מיליון שקל ל-13 אלף סטודנטים. אלה משקיעים בתמורה 130 שעות פעילות בקהילה, שגם היא מנותבת לתחום החינוך. אנחנו מאחלים שנת לימודים מוצלחת ושיהיה בהצלחה לכולם”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר