בית ספר גורדון צילום עזרא לוי
בית ספר גורדון. צילום עזרא לוי

הילדים יוצאים לחצר, השכן מזעיק משטרה: ההורים בגורדון מנסים להתמודד עם מתלונן סדרתי

תושב המתגורר מול בית הספר גורדון מתלונן באופן קבוע במוקד העירוני ובמשטרה על רעש בין 16:00-14:00. ביום חמישי נפגשו נציגי הנהגת ההורים ומנהלת בית הספר עם נציגי העירייה בניסיון למצוא פתרון לבעיה

פורסם בתאריך: 25.11.18 09:40

האם "תקדים בית הספר גולדה" – אז אסר שופט בית משפט השלום בכפר סבא לקיים פעילות מרעישה בבית הספר בשעות הצהריים והערב בעקבות תלונות אחד השכנים – עלול לחזור, והפעם בבית הספר גורדון?

הורים לתלמידים בבית הספר מספרים ששכן המתגורר ברחוב זמנהוף מול בית הספר גורדון המתלונן מזה תקופה ארוכה על מטרדי רעש מבית הספר – החל מאז פתיחת שנת הלימודים להגביר את תלונותיו שהפכו תכופות יותר ויותר. רק בשבוע שעבר, טוענים ההורים, פתח השכן פעמיים קריאה במוקד העירוני ובמשטרה בגין רעש שעלה מבית הספר בין השעות 14:00 ל-16:00, וכן התלונן שתאורת בית הספר הפועלת בשעות החשיכה מאירה לתוך ביתו.

ביום חמישי נפגשו נציגי הנהגת ההורים ומנהלת בית הספר עם סמנכ"לית השירות בעיריית כפר סבא, צאלה וקסמן-גונן ועם מנהל אגף הביטחון העירוני, שי זייד, כדי לדון בנושא. בהודעה שיצאה להורים לאחר הפגישה, הדגישו בוועד כי הפעילות ממשיכה כרגיל בבית הספר, כולל פעילות ילדי הצהרון וחוג הכדורגל.

"השכן עושה לבית הספר את המוות", אומר אחד ההורים, "הוא מצלם את התלמידים ואת חצר בית הספר, מזעיק את המשטרה בין 16:00-14:00. כשיש צהרון בבית הספר הילדים יוצאים החוצה לחצר והשכן מזעיק מיד שוטרים. כשיש חוגי כדורגל וכדורסל – הוא מזעיק משטרה. הילדים בפניקה. עלה רעיון לעשות קיר אקוסטי אבל זה עולה מאות אלפי שקלים. מי ישלם על כזה דבר?".

אם אחרת אומרת: "רשות מקומית יכולה לחוקק חוק עזר ולקבוע הוראות מיוחדות כדי שיתאימו לאותה רשות. מדוע העירייה לא עושה זאת? בנוסף ממה שראיתי ההתייחסות בחוק לשעות ספציפיות הן בהקשר למכשירי קול. מדוע אם כך נאכף החוק על רעש של ילדים משחקים בכדור בחצר בית הספר? בנוסף, מדוע העירייה לא הציבה חיישנים או מכשירי מדידה כדי לדחות את טענות השכן על רעש בלתי סביר?".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר גורדון, איריס שחם: "בית ספר גורדון קיים מזה 60 שנה ומיום היווסדו מתנהלות פעילויות שוטפות לאורך כל שעות היום, הן במסגרת הבית ספרית, והן במסגרת הצהרונים והחוגים. אנו מתנגדים לכל ניסיון להגביל את הפעילות בחצר בית הספר ופועלים בשיתוף הנהלת בית הספר והעירייה לפתרון הבעיה".

תגובת עיריית כפר סבא: "בימים אלה אנו בוחנים לעומק את הנושא ומקווים להגיע לפתרון מיטבי שיהיה על דעתם של כל הנוגעים בדבר- הילדים והתושבים המתגוררים בקרבת בית הספר".

השכן בתגובה: "המגעים שלי מול העירייה. אני לא מתכוון להתבטא באופן פומבי בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש חצוף, אני גרה מול בית הספר ובחיים לא התלוננתי או אתלונן על רעש (וכל הילדים שלי כבר לא לומדים שם). הוא לא ידע שיש בית ספר מול הבית כשקנה את הבית? אם יתקפלו בפניו זה יצור תקדים מסוכן. איש קטנוני ומריר

  2. נטורפיל

    שההורים יתלוננו על כך שהוא מצלם את הילדים, יכולים להגיד שהם חוששים שהוא פדופיל. זה יסגור את העניין.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי עם בית הספר יזמין את השכן לפעילות עם הילדים או להדלקת נר חנוכה הוא יהיה פחות מריר.
    יש לו בטח דברים טובים אפשר לשאול אותו מה ההובי שלו וע״פ זה להפעיל אותו ללמד את הילדים הוא יזכה והם יזכו להיות חלק מקהילה זה דבר נפלא עם עושים את זה ביחד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר