צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד
צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

בשורה להורים: המזון בצהרוני בתי הספר יחזור להיות מוגש במיכלי נירוסטה

הסוף לכלי הפלסטיק: פיילוט מוצלח שהתקיים בחמישה צהרונים הוביל להחלטה לחזור לכלי הנירוסטה. מובילת צוות הצהרונים בהנהגת ההורים, אתי בוים: "נשקלת גם האפשרות לשדרוג הכלים בהם הילדים אוכלים"

פורסם בתאריך: 3.3.19 08:30

בשורה להורים: המזון בצהרוני בתי הספר בכפר סבא יחזור להיות מוגש במיכלי נירוסטה. כך מסרה מובילת צוות הצהרונים בהנהגת ההורים העירונית, אתי בוים.

נזכיר, כפי שפרסמנו באוקטובר, שהמזון המוגש לילדי הצהרונים בכפר סבא, הן בבתי הספר והן בגנים, מסופק בכלי פלסטיק, במקום בכלי נירוסטה כפי שהיה מסופק עד אז. ההורים הביעו חשש לבריאות הילדים, שכן האוכל עומד במיכלי הפלסטיק משעות הבוקר המוקדמות כשהוא חם, עד למועד הארוחה המוגשת בשעה אחת בצהריים לערך.

"בעקבות התעקשות הנהגת ההורים התקיים פיילוט מוצלח בשבועות האחרונים בחמישה צהרונים", מסרה בוים, "בעקבות הפיילוט המזון בצהרונים יוגש מעכשיו במכלי נירוסטה, ובמכלים המאושרים על ידי מכון התקנים. כתוצאה ממסקנות הפיילוט הוחלט כי מזון מוצק כמו אורז ופסטה, יוגש במכלי נירוסטה. מזון נוזלי כמו מרק ותבשילים עם רטבים יגיע במכלים מסוג CPET, המאושרים על ידי מכון התקנים ומשרד הבריאות".

היא הוסיפה כי "השנה נפתחה עם הגשת האוכל במכלי נירוסטה, במהלך שכלל חבלי לידה רבים. מסיבה זו, הוחלט להגיש את המזון המסופק לצהרוני בתי הספר במכלי פלסטיק העומדים בתקן מכון התקנים ומאושרים על ידי משרד הבריאות. הנהגת ההורים פעלה מאז תחילת השנה כדי למצוא פתרון מיטבי לסוגיית כלי ההגשה, וזאת מתוך הקשבה לרחשי ההורים אשר איכות האוכל חשובה להם וכן האופן בו הוא מגיע לבתי הספר. אנו שמחים על ביצוע הפיילוט ומציאת הפתרון ונפעל לשפר ולהרחיב עוד יותר את נושא התזונה בצהרונים. בימים אלו נשקלת גם האפשרות לשדרוג הכלים בהם הילדים אוכלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר