הפגנת ההורים בשבוע שעבר
הפגנת ההורים בחודש שעבר

איחוד הגנים: הורים מתכננים להגיע לישיבת המועצה "להפגין נוכחות"

מחר אמור להתקיים דיון במועצת העיר בכוונת העירייה לאחד גנים שבהם מיעוט נרשמים ולסגור את חלקם. אחת האמהות: "אני מקווה שיהיו כ-50 או 60 הורים בדיון ושיהיה דיון פורה ומועיל"

פורסם בתאריך: 4.6.19 18:39

חודש אחרי שהורים הפגינו בפתח ישיבת מועצת העיר, גם מחר (רביעי) הקרוב צפויים הורי ילדי הגנים להגיע לישיבת המועצה. בניגוד לפעם הקודמת, ההורים טוענים שאין מדובר בהפגנה אלא בהפגנת נוכחות במהלך בדיון שיערך בנושא כוונת העירייה לאחד גני ילדים שבהם מיעוט נרשמים ולסגור חלק מהם.

בסדר היום של ישיבת המועצה נקבע דיון בנושא סגירת גני הילדים, לבקשת שליש מחברי המועצה. בהודעה שיצאה להורי ילדי הגנים נכתב: "תושבי כפר סבא, הורים יקרים, המאבק על הצפיפות בגנים הוא של כולנו כי ילדינו לא סרדינים. מגיעים יחד למועצת העיר, לדיון מיוחד בנושא גני הילדים… אנחנו לא מוכנים שבגני הילדים שלנו בכפר סבא 32-35 זה מספר מקובל וטוב בעיני המשבץ. כיום ברור לכל כי פדגוגיה טובה עבור הגיל הרך  נעשית בקבוצות קטנות. ב-OECD גן תקין עבור הגיל הרך מונה 14-17 ילדים. אנחנו מאמינים שגננת עם 35 ילדים, טובה ומקצועית ככל שתהא תפספס את זה או את האחר ברגע חשוב. בעיר צומחת אין מקום לסגור גנים אלא להגיע בהם לאיזון מספרי ראוי לחינוך ילדינו. אם אנחנו לא יוצאים לדאוג לילדי הגן באמצעים הדמוקרטיים – איש לא יעשה זאת טוב מאיתנו עבורנו ועבורם. ניפגש להשמיע את דברינו במועצה בפני ראש העיר".

אחד ההורים לצומת השרון: "אנחנו באים להראות נוכחות. זה לא עניין של קואליציה או אופוזיציה, אלא עניין של ההורים ושל הילדים בלבד, ובעיקר של הילדים. אין פה פוליטיקה. כל מה שאנחנו רוצים הוא שהעירייה תתעדף את החינוך כפי שהובטח בתחילת הקדנציה בראש סדר העדיפויות, ושהילדים שלנו לא ילמדו בצפיפות. ראש עיריית ראשון לציון הודיע רק השבוע להורי הגנים שבכל גני העיר יהיו בין 26 ל-28 ילדים, במאמץ משותף בין העירייה למשרד החינוך. זה מה שקורה כששמים את החינוך בראש סדר העדיפויות. אני מאמין שגם אצלנו אפשר".

אחת האמהות שקראו להורים להגיע לישיבת המועצה מחר אמרה: "לא קראנו להפגנה כמו בפעם שעברה. הפעם רצינו להראות שהדיון הזה הוא שלנו ולא של אף אחד אחר. אני מקווה שיהיו כ-50 או 60 הורים בדיון ושיהיה דיון פורה ומועיל. צריך להכריע כי אנחנו צריכים לדעת איפה הילדים ילמדו בשנה הבאה".

תגובת עיריית כפר סבא טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר