הפגנת הורים וילדי הגנים מול עיריית כפר סבא. צילום דפנה משקובסקי

"אוכל זה כן פדגוגיה": עשרות הורים הפגינו מול בניין העירייה. צפו:

ההורים מוחים על הזזת שעת ארוחת הצהריים בגנים מ-13:00 ל-14:00. "ראש העירייה הקשיב לנו. נראה שהוא רוצה לפתור את הבעיה. אני רוצה לתת לו את הקרדיט ואם זה לא יצליח נחזור להפגין", אומרת אחת המארגנות ליעד סטרולוב

פורסם בתאריך: 16.9.19 18:45

עשרות הורים וילדים הפגינו היום אחר הצהריים מול בניין עיריית כפר סבא במחאה על שינוי שעת ארוחת הצהריים בגני היול"א. ההורים קראו במגפונים והניפו שלטים עם הכיתובים "תנו לאכול בשקט", "אני רעב בשעה 13:00, בשעה 14:00 אני עייף, מותש ומורעב" ו"לא מלמדים ילדים רעבים דחיית סיפוקים" – זאת בתגובה לדבריה של יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות, ענת דדון, שהתעקשה כי ארוחת הצהריים תהיה לקראת 14:00 ואמרה לצומת השרון "טובת הילד זה שהוא ידע מה זה דחיית סיפוקים". במהלך ההפגנה נכנסו שלושה נציגי ההורים לשיחה עם ראש העירייה רפי סער. לדבריהם, סער אמר שהוא מבין את ההורים ומסכים איתם ושהוא יעשה הכל כדי להרגיע את הרוחות. עוד אמר לדבריהם שארוחת הצהריים לא תהיה בשתיים ולא באחת וחצי.

שלטים בהפגנת ההורים הערב מול העירייה

"הייתה הפגנה מאוד מוצלחת", אומרת אחת המארגנות, ליעד סטרולוב, "הגיעו הרבה מאוד הורים מכל מיני גילאים, כל אחד מהסיבה האישית שלו למה לא צריך להזיז את שעת הארוחה. צריך לציין שראש העירייה הקשיב לנו ושמע את כל מה שאנחנו אומרים. נראה שהוא רוצה לפתור את הבעיה וחושב כמונו. אני רוצה לתת לו את הקרדיט ואם זה לא יצליח נחזור להפגין".

"אני אישית כבר שבועיים וחצי מוציא את הבן שלי מוקדם יותר כדי שיישן ויאכל כמו שצריך", אומר האב מתן שנכח בהפגנה וסבור שהזזת שעת הארוחה גם מבטלת את האפשרות לשינה סבירה בגן (חצי שעה במקום כשעתיים בימים רגילים) והזזת שעת הארוחות עלולה לדעתו לגרום להשמנה. "הוא בן שנתיים ושמונה חודשים ועל פי המלצת משרד הבריאות הוא צריך לישון 13 שעות ביום. לקחתי אותו היום מהגן ברבע לשלוש והוא לא ישן. הוא אמור היה לישון בשעה הזאת. הוא נרדם כמובן באוטו והיה ממשיך לישון עד חמש וחצי. איך מתנהלים בבית שיש בו יותר מילד אחד בסיטואציה כזו שהוא לא ישן ועצבני? יש פה מאבק כוחות של ועד שהנציגה שלו קשוחה ביותר אל מול עניין של הורים. ההפגנה הזאת, שיש בה להערכתי כ-150 הורים וילדים, מעידה על כך שהכוח של ההורים מתעורר ועוד יהיה חזק יותר בהמשך. השאלה איך אפשר מול וועד כזה שמגיב לכוח בעוד יותר כוח? איך אפשר לעשות פה מעשה חכם כדי שירדו מהעצים?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיריה לא מסוגל לפתור בעיה כה פשוטה,
    איך הוא מתמודד עם נושאים מורכבים יותר??
    ראש עיר חלשששש

  2. מישהי

    מה יהיה עם הילדים שלנו???????? המורים שובתים ובוכים כול שנה על מר גורלם, הגננות והמטפלות צריכות פיקוח של בריאות הנפש. ועכשיו ילד צריך להיות מורעב כדי ללמוד דחיית סיפוקים????? באמא שלכם???
    סופית מערכת החינוך צריכה להעקר מהשורש!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר