תלמידים וניצולי שואה ב-tik tok
תלמידים וניצולי שואה ב-tik tok. באדיבות מגמת ניו מדיה בתיכון אורט שפירא

צפו בתחביב החדש של ניצולי השואה: רוקדים טיק טוק עם תלמידי אורט שפירא

בסרטון משעשע שכבר גורף עשרות אלפי צפיות ברשתות החברתיות נראים תלמידי מגמת הניו-מדיה של תיכון אורט שפירא בכפר סבא רוקדים עם ניצולי השואה. מנהל המגמה: "אם הצלחנו לחבר אותם דרך הטיק טוק לנושא השואה והעזרה לזולת עשינו את שלנו"

פורסם בתאריך: 15.12.19 18:31

מגמת הניו-מדיה בתיכון אורט שפירא כבר עלתה לכותרות בזכות מיזמים שונים ומעניינים, אבל כזה סרטון שהם ייצרו פשוט מעלה חיוך ועושה טוב על הלב. בסרטון החדש שהופץ היום (א') ברשתות החברתיות ונערך באפליקציית טיק טוק הפופולרית, נראים תלמידי המגמה ותלמידי פרויקט "מחוברים" מכיתות יא'–יב' רוקדים יחד עם ניצולי שואה. את הסרטון ביים תלמיד המגמה עילאי חן והכוריאוגרפית היא התלמידה עינב מזור.

"אנחנו מחפשים במגמה כל מיני דברים חברתיים לעשות", מספר מנהל המגמה איתי אברמוביץ'. "ברשת אורט פנו אלי ושאלו איך אפשר לחבר את התיק טוק מכיוון חברתי, ערכי, בית ספרי. החלטתי ללכת על פרויקט 'מחוברים'  שבו בני נוער וניצולי שואה נפגשים אחרי הצהריים והילדים מלמדים את המבוגרים איך להתעסק עם טכנולוגיה. השילוב הבין דורי הזה והפער הזה בין הילדים לניצולי השואה דיבר בדיוק בשפה שרצינו. שוחחתי עם רכזת הפרויקט, אורנה שי, וביקשתי שתגייס כמה ניצולי שואה שיהיו בעניין והיא הביאה אותם מסביון – העמותה למען האזרח הותיק בכפר סבא. חשבנו איך נצלם אותם זזים, חיפשנו מנגינות מתאימות וכוריאוגרפיה קלה. עבדנו שעתיים-שלוש עם המבוגרים, צילמנו עשרות סרטונים כאלה והחלטנו שמחברים את זה לסרטון אחד. הדבר הזה כבר רץ בפייסבוקים, ביוטיוב ובווטסאפים בעשרות אלפי צפיות. זה פרויקט ערכי ואנחנו רוצים לשים את הצד החברתי בפרונט בחיבור עם הצד הטכנולוגי".

ואיך הגיבו ניצולי השואה?

"הם לא הבינו מה רוצים מהם בהתחלה. הסברנו להם מהי הפלטפורמה והראנו להם דוגמאות. אמרנו שאנחנו רוצים לעשות קליפ חמוד, וסטפ ביי סטפ זה התקדם. אפילו שמנו את המוזיקה בסלואו מושן וסידרנו אחר כך בעריכה כי היא הייתה מידי מהירה עבורם. ברגע שאחד עשה, השני גם רצה להופיע ולקחת חלק בזה ובסוף כולם שיתפו פעולה מאוד יפה".

ואיך הייתה האווירה?

"מלא צחוקים. מחאנו להם כפיים אחרי כל ביצוע, רצינו להרים להם. אף פעם לא עשינו סרטון כזה במגמה – אבל אנחנו יודעים כמה הילדים מחוברים לזה, ואם הצלחנו לחבר אותם דרך הטיק טוק לנושא השואה והעזרה לזולת אז עשינו את שלנו".

איתי אברמוביץ צילום עזרא לוי

איתי אברמוביץ'. צילום עזרא לוי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר