הקראוונים המשמשים כיום את שבט שליט של הצופים בשכונה הירוקה. צילום אריה אברמזון

העירייה הודיעה: יוקמו מבנים חדשים לצופים ולנוער העובד והלומד

המבנה של הצופים יוקם בשכונה הירוקה הדרומית, בשטח שבו נמצאים היום הקרוואנים המשמשים את התנועה לפעילות. מבנה לתנועת הנוער העובד והלומד יוקם בשכונה הצפונית

פורסם בתאריך: 26.2.20 10:31

עיריית כפר סבא הודיעה הבוקר (רביעי) שתקים שני מבנים חדשים במערב העיר לתנועת הנוער העובד והלומד ולתנועת הצופים. ההחלטה התקבלה בתום פגישות בנושא שהתקיימו בשבועיים האחרונים של ראש העירייה רפי סער וחברת המועצה מחזיקת תיק השכונות הירוקות עו"ד עדי לוי סקופ עם נציגי תנועות הנוער בשכונות הירוקות. במסגרת המפגשים הציגה מהנדסת העיר, עליזה זיידלר-גרנות, את השטחים עליהם יוקמו מבני הקבע בהתאם לצרכים של כל תנועה.

שבט שליט של תנועת הצופים בשכונות הירוקות כולל 591 חניכות וחניכים ושבט הנוער העובד והלומד בשכונה כולל 150 חניכות וחניכים. מיקום מבנה הקבע של תנועת הצופים יהיה בשכונת הזמר העברי (שכונה 60), במיקום בו נמצאים כיום המבנים היבילים המשמשים את התנועה לפעילותה. המיקום של מבנה הקבע לתנועת הנוער העובד והלומד יהיה בשכונה הירוקה 80, באזור הצפון-מערבי של השכונה על חלק מהשטח המיועד למבני ציבור, כאשר בימים אלו מתחיל תכנון המבנים. על פי העירייה מבני הקבע לשתי תנועות הנוער יכללו בין היתר חצר למסדרים ולפעילות, כתובות אש, טאבון, חדרי פעילות רחבים וכל הנדרש לפעילות תנועתית מיטבית.

היה נכון, גם בגשם ובקור: הצופים זקוקים למבנה ובדחיפות. ויש גם תלונות על בלגן מסוג אחר

נציגי תנועות הנוער בלשכת ראש העיר עם ראש העיר רפי סער. צילום: עיריית כפר סבא

נציגי שבט שליט של הצופים בלשכת ראש העיר עם ראש העיר רפי סער. צילום: עיריית כפר סבא

נציגי תנועות הנוער בלשכת ראש העיר עם ראש העיר רפי סער. צילום: עיריית כפר סבא

נציגי תנועת הנוער העובד והלומד בלשכת ראש העיר עם ראש העיר רפי סער. צילום: עיריית כפר סבא

מפת האזור בו יוקמו מבני תנועות הנוער החדשים צילום: עיריית כפר סבא

כאן יוקם המבנה של תנועת שליט של הצופים. צילום: עיריית כפר סבא

מפת האזור בו יוקמו מבני תנועות הנוער החדשים. צילום: עיריית כפר סבא

כאן יוקם מבנה הנוער העובד והלומד. צילום: עיריית כפר סבא

על פי הודעת העירייה בשבט שליט של הצופים שמחו על הפגישה ועל החלטותיה. "שמחנו על רוח העשייה כאשר דגש מרכזי בתכנון המבנה יהיה על התאמתו לצורכי השבט, תוך הקשבה ושיתוף פעולה", נמסר, "אנו מתרגשים ומברכים את עיריית כפר סבא על ההירתמות ומקווים שבמהרה נסיים את שלב התכנון ויוקם המבנה".

גם בתנועת הנוער העובד והלומד אמרו, על פי העירייה: "אחרי ארבע שנים של פעילות בפארק או בין כותלי בית ספר, אנחנו שמחים ונרגשים לקראת בניית המבנה שיהיה כבית לחניכינו. אנו מברכים על המהלך ומחכים בקוצר רוח לבניית המבנה".

ראש העיר, רפי סער: "אני שמח לבשר כעת כי לאחר עבודה מול אנשי המקצוע בעירייה ופגישות עם נציגי התנועה – יוקמו שני מבני קבע חדשים, שישמשו מאות חניכות וחניכים. עיריית כפר סבא מעודדת, מקדמת ותומכת בפעילות כל תנועות הנוער בעיר".

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "אני שמח על איתור שטחים מתאימים להקמת מבני פעילות תנועות הנוער. כעת אנו יוצאים לשלב התכנון והביצוע. אנו נתמוך ונעזור ככל שניתן בהרחבת והעצמת הפעילות החשובה והערכית של כלל התנועות הפועלות במרחב העירוני".

חברת המועצה ומחזיקת תיק השכונות הירוקות, עו"ד עדי לוי סקופ: "אני מברכת בהתרגשות על הקמת מבני הקבע לתנועות הנוער, מה שיאפשר חיזוק מעמדן והגשמת ייעודן ומטרותיהן לטובת כל העיר. כפר סבא תמשיך להיות עיר השמה את הקהילה במרכז, המעודדת מנהיגות ומעורבות ומחזקת ערכים של ציונות, רוח התנדבות והעמקת הזהות היהודית- ישראלית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר