יולי תמיר. צילום תומר אפלבאום
יולי תמיר. צילום תומר אפלבאום

פרופ' יולי תמיר מונתה לנשיאת מכללת בית ברל

פרופ' תמיר תשמש בתפקיד החל משנת הלימודים הבאה. "אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את התפקיד. חינוך בכלל והכשרת מורים בפרט ניצבים בראש סדר העדיפויות הלאומי", מסרה

פורסם בתאריך: 19.3.20 17:15

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית בית ברל אישר את מינויה של פרופ' יולי (יעל) תמיר לנשיאת המכללה, החל משנת הלימודים תשפ"א. פרופ' תמיר תחליף בתפקיד את פרופ' תמר אריאב, שכיהנה בתפקיד ב-12 השנים האחרונות.

פרופ' תמיר, המכהנת כיום כנשיאת מכללת שנקר, כיהנה כשרת החינוך בשנים 2009-2006 וכשרה לקליטת עלייה בשנים 2001-1999. "אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את התפקיד", מסרה פרופ' תמיר, "חינוך בכלל והכשרת מורים בפרט ניצבים בראש סדר העדיפויות הלאומי. אני מודה לפרופ' תמר אריאב על תרומתה הרבה להכשרת מורים בישראל ועל פיתוח המכללה והפיכתה למכללה מובילה בישראל. אני גאה לצעוד בעקבותיה של תמר ולהמשיך לפתח את המכללה בשנים הבאות".

פרופ' אריאב הייתה יו"ר ועד ראשי המכללות האקדמיות לחינוך וחברת המועצה להשכלה גבוהה, ועמדה בראש וועדה של המל"ג שגיבשה לראשונה מתווה להכשרת מורים ("מתווה אריאב"). בתקופת כהונתה המכללה עברה מאחריות משרד החינוך לאחריות הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה, והיא פיתחה תכניות אקדמיות חדשות ושידרגה את הקמפוס.

פרופ' אריאב: "אני סבורה כי פרופ' יולי תמיר הנה בחירה מעולה לתפקיד הנשיאה הבאה של המכללה האקדמית בית ברל ואני שמחה מאד על החלטה זו. פרופ' תמיר מתמצאת היטב בעולם החינוך וההכשרה להוראה, מחויבת לשדרוג מערכות אלה, ומביאה עמה נכסי ידע וניסיון עשירים הנדרשים לתפקיד הובלה של מוסד אקדמי שליבת עשייתו היא חינוך. אני משוכנעת שהיא תקדם לא רק את המכללה אלא גם תשפיע על מערכת החינוך עצמה. אני מברכת את יולי ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר